Haftasonu kacamagi... Daglar cagirdi, gittim bende

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
geziyi,bu güzel fotoğraflarla biz de yapmış olduk. teşekkürler ve devamını bekliyoruz.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Selam.Büyük bir keyifle izledim.Çok teşekkürler.Yeni gezilerinizi bekliyorum.Yolunuz açık olsun.:cat::rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Donald Duck abicim çok şanslısın bulunduğun yer gezi için çok güzel resimlerle
ortaya koymuşsun ellerine sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst