haftasonu>> assos,ören,dikili,ayvalık(cunda,şeytan sofrası,sarımsaklı..)vs.<< turum..

Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
haftasonu>> assos,ören,dikili,ayvalık(cunda,şeytan sofrası,sarımsaklı..)vs.<< turum..

havalar iyi gidince arkadaşlarımı teker teker hafta sonları gezdıreyım dedım sureklı balıkesır merkez cekılmıyo hıc tawsıye etmem..:)

akçaydan startı wererek>> ören,aywalık(cunda,şeytan sofrası,sarımsaklı), assos, dikili vs. gezdik..

cektiğimiz fotoları sızlerle paylaşayım..


motorum ve ben(dikili)
pic_0348.jpg


burasıda assos ruzgardan korunmak ıcın malesef sıcak hawada mont gıydık:silent:
pic_0359.jpg


assosdaki taş otel cok antikl bı goruntusu war
pic_0353.jpg


burasıda ayvalık cok guzel bı yer 3. gelişimde buldum burayı butun ayvalıgı tepeden goruyo tawsıye ederım
pic_0349.jpg


assos antik tiyatro (resim bıras bozuk cıkmıs el ızı wardı sanırım dıgıtalde:silent: )
pic_0368.jpg


dikiliden bir manzara
pic_0335.jpg


gene dikili (arkadaşın bnim motorla bı hatırası:) )
pic_0338.jpg


beşiktaş heryerde (ayvalık) atkımı yanımdan hiç ayırmam
pic_0352.jpg


(ayvalık)cunda adasına giderken değişik bi köprü:p
pic_0071.jpg


burasıda şeytan sofrası cok muhteşem bı yer manzara 10 numara:cat:
pic_0081.jpg


şimdilik bu kadar inş. bi dahaki gezilerimide sizinle paylaşırım..
herkesin yolu acık olsun kazasız belasız sürüşler dileğiyle..:cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
gerçekten çok güzel yerler
fotolar için eline sağlık
daha nice kazasız belasız gezilere
yolunuz ve farınız hep açık olsun :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok Çok GÜzel Dostum Tebrİkler.......
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
gerçekten çok güzel yerler
fotolar için eline sağlık
daha nice kazasız belasız gezilere
yolunuz ve farınız hep açık olsun :cat:

Çok Çok GÜzel Dostum Tebrİkler.......

manzara süper paylaşımın için saol

:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:

manzaralar süper saol :cat:

herkese toptan tesekkurler:wiinkk:
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
çok güzel yerler buraları herkese nasip olmaz buraları gezmek iyi eğlenmişsiniz, paylaşım için saol
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
80
Güzel fotolar, Türkiye'nin en güzel yerlerinden... Eline sağlık.
2-3 hafta içerisinde biz de Ayvalık-Cunda yapmayı planlıyoruz. Şöyle bir 2 gece konaklamalı Cunda gezisi yapılsa İstanbul'dan...
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
Güzel fotolar, Türkiye'nin en güzel yerlerinden... Eline sağlık.
2-3 hafta içerisinde biz de Ayvalık-Cunda yapmayı planlıyoruz. Şöyle bir 2 gece konaklamalı Cunda gezisi yapılsa İstanbul'dan...

walla tawsıye ederım gıtmenızı ben ust uste cok sefer gıtmeme ragmen gene olsa gene gıderım ınsan sıkılmıyo oralardan hem temız hawa, hemde manzara muthiş...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst