- Katılım
- 8 Nis 2007
- Mesajlar
- 116
- Konu Yazar
- #1
haftasonu>> assos,ören,dikili,ayvalık(cunda,şeytan sofrası,sarımsaklı..)vs.<< turum..
havalar iyi gidince arkadaşlarımı teker teker hafta sonları gezdıreyım dedım sureklı balıkesır merkez cekılmıyo hıc tawsıye etmem..
akçaydan startı wererek>> ören,aywalık(cunda,şeytan sofrası,sarımsaklı), assos, dikili vs. gezdik..
cektiğimiz fotoları sızlerle paylaşayım..
motorum ve ben(dikili)
burasıda assos ruzgardan korunmak ıcın malesef sıcak hawada mont gıydık:silent:
assosdaki taş otel cok antikl bı goruntusu war
burasıda ayvalık cok guzel bı yer 3. gelişimde buldum burayı butun ayvalıgı tepeden goruyo tawsıye ederım
assos antik tiyatro (resim bıras bozuk cıkmıs el ızı wardı sanırım dıgıtalde:silent: )
dikiliden bir manzara
gene dikili (arkadaşın bnim motorla bı hatırası
)
beşiktaş heryerde (ayvalık) atkımı yanımdan hiç ayırmam
(ayvalık)cunda adasına giderken değişik bi köprü
burasıda şeytan sofrası cok muhteşem bı yer manzara 10 numara:cat:
şimdilik bu kadar inş. bi dahaki gezilerimide sizinle paylaşırım..
herkesin yolu acık olsun kazasız belasız sürüşler dileğiyle..:cat:
havalar iyi gidince arkadaşlarımı teker teker hafta sonları gezdıreyım dedım sureklı balıkesır merkez cekılmıyo hıc tawsıye etmem..
akçaydan startı wererek>> ören,aywalık(cunda,şeytan sofrası,sarımsaklı), assos, dikili vs. gezdik..
cektiğimiz fotoları sızlerle paylaşayım..
motorum ve ben(dikili)
burasıda assos ruzgardan korunmak ıcın malesef sıcak hawada mont gıydık:silent:
assosdaki taş otel cok antikl bı goruntusu war
burasıda ayvalık cok guzel bı yer 3. gelişimde buldum burayı butun ayvalıgı tepeden goruyo tawsıye ederım
assos antik tiyatro (resim bıras bozuk cıkmıs el ızı wardı sanırım dıgıtalde:silent: )
dikiliden bir manzara
gene dikili (arkadaşın bnim motorla bı hatırası
beşiktaş heryerde (ayvalık) atkımı yanımdan hiç ayırmam
(ayvalık)cunda adasına giderken değişik bi köprü
burasıda şeytan sofrası cok muhteşem bı yer manzara 10 numara:cat:
şimdilik bu kadar inş. bi dahaki gezilerimide sizinle paylaşırım..
herkesin yolu acık olsun kazasız belasız sürüşler dileğiyle..:cat: