Hafta sonu Altınoluk-Asos

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Geçtiğimiz hafta sonu Kardeşim,babam ve ben hem biraz özlediğimiz motorsiklet sürüşünü yapabilmek hem de hafta sonunu değerlendirmek adına yola çıktık.Cuma akşamı saat 23.00 civarı Eskihisar'dan feribot ile topcu'lara geçerek yolculuğumuz başladı.Çok iyi bir gezi paylaşımı hazırlayamasam da video ve foto'ları izlenimlerinize sunarım.

http://www.youtube.com/watch?v=t0Kh6lFNvGw&feature=share&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ

http://www.youtube.com/watch?v=_bzK2zpFXmw&feature=share&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ



Feribottayız gece olması sebebi ile karanlık.Gelirken sağanak yağmura da yakalanmamız cabası





Kalacağımız ev bir akrabamızın 2 kuzenim ve eşim 1 haftadır oradaydı ve biz yanlarına gidiyoruz.



İlk molayı susurlukta veriyoruz.Ancak yanımızda termos ve yiyecek olması sebebi ile motorların başında ayak üstü yiyecek ve içecek tüketimini yapıyoruz.Sıcak çay iyi geldi.






Babam keyifden enerji patlaması yaşıyor:)





Mola vermeden Altınoluk'a kadar devam ettik.Sabah vardık.








3 saat uyuduktan sonra evden çıkıyoruz ve direkt tekne turuna.





Tekne 400 kişilik olunca denize giriş Çin'deki havuzlar gibi kalabalık :)









Şeytan Tepesi







Pazar günü Asos'a gidiyoruz







Yengemiz Ayten Abla ve Kuzen Gönül motor ile gelmek istediler.Ayten Abla ilk defa biniyor



Asos yolunda bir mola.Eşimin arabası da turuncu:)



Yollar bir harika



Ekranda parlayan ışık güneş gibi görünsede aslında telefonun flaşının cama yansıması:)

Asos istikametinde anayol'dan çıkıp köy yollarına geçiyoruz,yol buradan sonra daha keyifli

Artık vardık:)









Denize gireceğimiz koy,güzel bir işletme





Yol yorgunluğu ancak bu kadar güzel giderilir



Göbeğe fazla takılmayınız:)




Bir kaç ortam karesi






cie8.jpg

flao.jpg



Altınolukta biraz turlama

80e0.jpg

nccc.jpg

3mic.jpg

6mlj.jpg

xy9w.jpg

c63z.jpg

3ygd.jpg

r9ar.jpg

c63z.jpg

vr0d.jpg

j8pa.jpg

r9ar.jpg




Artık dönüyoruz


u4y7.jpg


zhsn.jpg


1nfe.jpg


fs92.jpg

rqjy.jpg

cw0d.jpg

vw18.jpg

i3o5.jpg

sd6f.jpg

u4y7.jpg


Hiç 54 yaşında gösteriyor mu Babam?



Balıkesir'e varmadan kısa bir sigara içecek molası





Dönüştete yine molamız Susurlukta.Bu sefer Köfteci Ramiz'de yedik







mdtb.jpg


5ff6.jpg


f6wb.jpg
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ilk resimde sol taraftaki motorun uzerindeki far maskesi sonradan takma mi? Ona benzer bitane buldum da benim duke 125e uyar mi sizin motordaki duz far uyuyor
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Çok güzel bir gezi olmuş. 400 kişilik tekne maşallah nuhun gemisi gibiymiş :)
KTM ile yolculuk nasıl düz yolda+Yakıt? bilgi verebilirmisiniz?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
O motor Ktm 640 lc 4 .Superomoto ya ceviriyoruz. Far Acerbis.Ben ce senin motorun far iyi.Ama tabi sen bilirsin .Bunlar universal modeller senin motora da uyar tabi.
Ilk resimde sol taraftaki motorun uzerindeki far maskesi sonradan takma mi? Ona benzer bitane buldum da benim duke 125e uyar mi sizin motordaki duz far uyuyor
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet gezi kisa olmasina ragmen cok keyifliydi:) Nuh'un gemisi guzelmis:pValla motorlar uzun yolda gayet keyifliydi, cok yordular diyemem.Ama biz sik sik mola verdik yoksa belli bir saatten sonra totolarimiz agrimaya basliyordu:mrgreen:Hizimiz genelde 120-130 civarindaydi .Yakit 690 20 tl 640 ise 22 tl civarinda tuketildi.

Çok güzel bir gezi olmuş. 400 kişilik tekne maşallah nuhun gemisi gibiymiş :)
KTM ile yolculuk nasıl düz yolda+Yakıt? bilgi verebilirmisiniz?
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
altınoluk koy yolunda anfi karşısında gördüm m otorlarınız :) bende altınoluktaym :)
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O motor Ktm 640 lc 4 .Superomoto ya ceviriyoruz. Far Acerbis.Ben ce senin motorun far iyi.Ama tabi sen bilirsin .Bunlar universal modeller senin motora da uyar tabi.

Farı değiştirme yi düşünüyorum da
acerbis far buldum 165tlye ama dayaniklimidir?
birde spormotoda 550tlye far var o cok hoşuma gidiyor
Sizin 690ligin ustundeki far duke 125 de cok hoş duruyor ama cook para
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
gezmek güzel ,eminim güzel eğlenmişsinizdir, çünki resimler öyle söylüyor,bu geziyi bizimle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum,hayat paylaşınca güzel .saygılar...
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
ahhh ahh köyden inerken evin önünde motorlarınızı görüp bi maşallah diyip iç geçirmişdim altınoluk limandaki cafe de çalısıyorum keşke haberimiz olsaydı bi dahaki sefere mutlaka bekliyorum :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
vaaay iyiymiş baba oğul :) biz 1 ay sonra altınolukta 2 gece konaklamayı düşünüyoruz ama çadır yeri için paramız olmayacak çadır kuracak yer varmı oralarda.. yoksada içer içer sahilde yatarız :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
baba oğul yollardayız diyorsun yani:)
gezi güzel olmuş :cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Asoss da kaldığınız yerin bilgilerini yazar mısın, haftaya oralardayım ben de

Keyifli olmuş nicelerini gezersiniz inşallah
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet Anfi karşısında kaldık.Mükemmel bir yer orası çok beğendim.Köy içi'de yakın bir akşam gidip karadut şurubu içtik orada:)
Bu arada o yokuştan ne kadar çok motor geçiyor sabah akşam.

altınoluk koy yolunda anfi karşısında gördüm m otorlarınız :) bende altınoluktaym :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Acerbis dayaniklidir ama su an ki orjinal farin kadar aydinlatma yapmayacagi kesin.690 farinndan 640 a da takmayi dusunuyoruz biz de.Guzel gorunecegi kanaatindeyim:)Ustelik aydinlatmasi da cok basarili.

Farı değiştirme yi düşünüyorum da
acerbis far buldum 165tlye ama dayaniklimidir?
birde spormotoda 550tlye far var o cok hoşuma gidiyor
Sizin 690ligin ustundeki far duke 125 de cok hoş duruyor ama cook para
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paraya kıyıp spormoto dan alacağım orjinal ktm olsn Teşekkürler yorumlariniz icin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst