- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Geçtiğimiz hafta sonu Kardeşim,babam ve ben hem biraz özlediğimiz motorsiklet sürüşünü yapabilmek hem de hafta sonunu değerlendirmek adına yola çıktık.Cuma akşamı saat 23.00 civarı Eskihisar'dan feribot ile topcu'lara geçerek yolculuğumuz başladı.Çok iyi bir gezi paylaşımı hazırlayamasam da video ve foto'ları izlenimlerinize sunarım.
http://www.youtube.com/watch?v=t0Kh6lFNvGw&feature=share&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ
http://www.youtube.com/watch?v=_bzK2zpFXmw&feature=share&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ

Feribottayız gece olması sebebi ile karanlık.Gelirken sağanak yağmura da yakalanmamız cabası


Kalacağımız ev bir akrabamızın 2 kuzenim ve eşim 1 haftadır oradaydı ve biz yanlarına gidiyoruz.

İlk molayı susurlukta veriyoruz.Ancak yanımızda termos ve yiyecek olması sebebi ile motorların başında ayak üstü yiyecek ve içecek tüketimini yapıyoruz.Sıcak çay iyi geldi.



Babam keyifden enerji patlaması yaşıyor


Mola vermeden Altınoluk'a kadar devam ettik.Sabah vardık.



3 saat uyuduktan sonra evden çıkıyoruz ve direkt tekne turuna.


Tekne 400 kişilik olunca denize giriş Çin'deki havuzlar gibi kalabalık




Şeytan Tepesi



Pazar günü Asos'a gidiyoruz



Yengemiz Ayten Abla ve Kuzen Gönül motor ile gelmek istediler.Ayten Abla ilk defa biniyor

Asos yolunda bir mola.Eşimin arabası da turuncu

Yollar bir harika

Ekranda parlayan ışık güneş gibi görünsede aslında telefonun flaşının cama yansıması
Asos istikametinde anayol'dan çıkıp köy yollarına geçiyoruz,yol buradan sonra daha keyifli
Artık vardık




Denize gireceğimiz koy,güzel bir işletme


Yol yorgunluğu ancak bu kadar güzel giderilir

Göbeğe fazla takılmayınız


Bir kaç ortam karesi



Altınolukta biraz turlama
Artık dönüyoruz
Hiç 54 yaşında gösteriyor mu Babam?

Balıkesir'e varmadan kısa bir sigara içecek molası


Dönüştete yine molamız Susurlukta.Bu sefer Köfteci Ramiz'de yedik


http://www.youtube.com/watch?v=t0Kh6lFNvGw&feature=share&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ
http://www.youtube.com/watch?v=_bzK2zpFXmw&feature=share&list=UUigJdWA6SSRmkPC3WOfnOgQ

Feribottayız gece olması sebebi ile karanlık.Gelirken sağanak yağmura da yakalanmamız cabası


Kalacağımız ev bir akrabamızın 2 kuzenim ve eşim 1 haftadır oradaydı ve biz yanlarına gidiyoruz.

İlk molayı susurlukta veriyoruz.Ancak yanımızda termos ve yiyecek olması sebebi ile motorların başında ayak üstü yiyecek ve içecek tüketimini yapıyoruz.Sıcak çay iyi geldi.



Babam keyifden enerji patlaması yaşıyor


Mola vermeden Altınoluk'a kadar devam ettik.Sabah vardık.



3 saat uyuduktan sonra evden çıkıyoruz ve direkt tekne turuna.


Tekne 400 kişilik olunca denize giriş Çin'deki havuzlar gibi kalabalık




Şeytan Tepesi



Pazar günü Asos'a gidiyoruz



Yengemiz Ayten Abla ve Kuzen Gönül motor ile gelmek istediler.Ayten Abla ilk defa biniyor

Asos yolunda bir mola.Eşimin arabası da turuncu

Yollar bir harika

Ekranda parlayan ışık güneş gibi görünsede aslında telefonun flaşının cama yansıması
Asos istikametinde anayol'dan çıkıp köy yollarına geçiyoruz,yol buradan sonra daha keyifli
Artık vardık




Denize gireceğimiz koy,güzel bir işletme


Yol yorgunluğu ancak bu kadar güzel giderilir

Göbeğe fazla takılmayınız


Bir kaç ortam karesi



Altınolukta biraz turlama
Artık dönüyoruz
Hiç 54 yaşında gösteriyor mu Babam?

Balıkesir'e varmadan kısa bir sigara içecek molası


Dönüştete yine molamız Susurlukta.Bu sefer Köfteci Ramiz'de yedik

