Hadi Köfte Operasyonu Yapalım ( İstanbul )

Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Dün noterden çıktıktan sonra motorun eski sahibi ve kardeşimle beraber Hasanpaşa'daki meşhur Haçapuri karadeniz pidecisine gittik, pide gömdük. İstanbul'da köfte niye yiyeyim, Trakya'da bulamadığım şeyleri yerim dedim. :)
Şimdi eğitim ayarlamaya çalışıyorum, eğitim aldıktan sonra da Çengelköy'de çok güzel İzmir usulu Kelle söğüş ve kokoreç yapan yer var orada yiyeceğim.

nasıl bir eğitim düşünüyorsunuz hocam? eğitmen arkadaşım var isterseniz yönlendirebilirim
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
486
Motosikleti
V-Strom 800 DE
Bugün noterde vstrom'un devrini aldım. Yarın plaka bastırmaya gideceğim. Fırsat bulup foruma giremedim, yarın sabahtan da birikmiş şleri haledim öğleden sonra Ümraniye taraflarındaki plaka basan yere gdeceğim noterden aldığım kağıtla. Kadıköy'e yakın başka plaka basım yeri neresi var?

Vstrom 650 XT güzel motormuş, üzerine binince xmax'den sonra dev gibi geldi. şimdilik otoparka çektim, plaka çıktıktan sonra eğitim alıp öyle döneceğim istanbul'dan.
Hele bir koşturmalarım bitsin foto çekip konu da açarım. Yalnız motor çok büyük, daha çok köfte yedirecek bana. :)

Hayırlı olsuun
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Vallahi bravo. Köfte operasyonu Vstrom operasyonuna dönmüş :)
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,361
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Köfte iyidir ve köfte tarikatının başı Tommygun has arkadaştır.😎 Köfte motoru olmayana motor aldırır, olana da model/cc yükselttirir😁😂🥳
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yok mu makinanın bir fotoğrafı ya? Trafikte gördüğüm tüm 650 XT’leri durdurur siz espresso bey misiniz diye sorarım yoksa :)

Bey dersen kızarım. :) Rahmetli dedem köyünde beymiş ama bende beylik kalmadı. :)

Foto atıcam da bu işler için işyerinden izin alınca işler birikti, kendi evimde de kalmıyorum kaç gündür istanbulda misafirim, anca şirket laptopunu açıp birikmiş işleri yetiştirmeye çalışıyorum. Kendi şahsi laptopumu açabilir olunca başlık açıcam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

nasıl bir eğitim düşünüyorsunuz hocam? eğitmen arkadaşım var isterseniz yönlendirebilirim

Kapalı alanda hakimiyet eğitimi düşünüyorum.
2017 yılında A sınıfı ehliyet alırken kursta ve sınavda Honda CBF 500 sürmüştüm ama sonrasında hep xmax kullandım, 16bin km scooter kullanınca vites olayına alışmam gerek yeniden, bir d emotor değişti yeni motora alışmak için de eğitim şart.
Çok yakın bir arkadaşım vasıtası ile bir eğitim kurumuna ulaştım ama en yakın 5 Mayıs dediler, ona katılacağım ama hemen önümüzdeki haftasonu da eğitim olursa istanbulda fazladan kalıp ona da katılırım, eğitimin fazlasından zarar gelmez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

Köfte iyidir ve köfte tarikatının başı Tommygun has arkadaştır. Köfte motoru olmayana motor aldırır, olana da model/cc yükselttirir

Çok iyi dedin, xmax ile köfte rotalarında Tomygun'ın peşinde tangur tungur gitmeme gönlü razı gelmedi beni de ikna etti köfte rotalarına uygun motor almaya sonunda. :)
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Bugün noterde vstrom'un devrini aldım. Yarın plaka bastırmaya gideceğim. Fırsat bulup foruma giremedim, yarın sabahtan da birikmiş şleri haledim öğleden sonra Ümraniye taraflarındaki plaka basan yere gdeceğim noterden aldığım kağıtla. Kadıköy'e yakın başka plaka basım yeri neresi var?

Vstrom 650 XT güzel motormuş, üzerine binince xmax'den sonra dev gibi geldi. şimdilik otoparka çektim, plaka çıktıktan sonra eğitim alıp öyle döneceğim istanbul'dan.
Hele bir koşturmalarım bitsin foto çekip konu da açarım. Yalnız motor çok büyük, daha çok köfte yedirecek bana. :)

Hayırlı olsun,Tekerin düz bassın abi.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu ay itibariyle Trakya köfte işlerine ara veriyorum. Artık İzmir'de ikamet edeceğim için yeni rotalar ve köfteciler keşfedeceğim. Kim bilir belki bir gün ben,Cyan,espresso,Gökhan Aygün (aka Fake bitchess),Kerem34 ve Gurcan Oztürk'ten oluşan çekirdek ekiple Ege'de süreriz.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,361
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Bu ay itibariyle Trakya köfte işlerine ara veriyorum. Artık İzmir'de ikamet edeceğim için yeni rotalar ve köfteciler keşfedeceğim. Kim bilir belki bir gün ben,Cyan,espresso,Gökhan Aygün (aka Fake bitchess),Kerem34 ve Gurcan Oztürk'ten oluşan çekirdek ekiple Ege'de süreriz.
Heyoooo, artık çekirdek ekibi Ürkmezde pide, Ortaklarda çöp şiş, tandır kokoreç, Çine'de Köfte, Gökovada Akçapınar tostu yemeye bekleriz😋😋
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Bu ay itibariyle Trakya köfte işlerine ara veriyorum. Artık İzmir'de ikamet edeceğim için yeni rotalar ve köfteciler keşfedeceğim. Kim bilir belki bir gün ben,Cyan,espresso,Gökhan Aygün (aka Fake bitchess),Kerem34 ve Gurcan Oztürk'ten oluşan çekirdek ekiple Ege'de süreriz.

Abi buralara geldiysen o zaman hafta sonlarından bir gün organizasyon ayarlarız :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst