- Katılım
- 14 Eyl 2015
- Mesajlar
- 272
Dün noterden çıktıktan sonra motorun eski sahibi ve kardeşimle beraber Hasanpaşa'daki meşhur Haçapuri karadeniz pidecisine gittik, pide gömdük. İstanbul'da köfte niye yiyeyim, Trakya'da bulamadığım şeyleri yerim dedim.
Şimdi eğitim ayarlamaya çalışıyorum, eğitim aldıktan sonra da Çengelköy'de çok güzel İzmir usulu Kelle söğüş ve kokoreç yapan yer var orada yiyeceğim.
nasıl bir eğitim düşünüyorsunuz hocam? eğitmen arkadaşım var isterseniz yönlendirebilirim