- Konu Yazar
- #1
Bu haberi gördünüzmü veya verildimi bulamadım ama;
İzmirdeki bazı motorcu arkadaşların yayaların yürüdüğü
yollarda fütursuzca deli gibi motor kullandıklarına
bende defalarca şahit oldum.
Yolda üstüne motor sürdüğün yaya arabasına
binice ilk gördüğü motorcuyu ezmek istiyor.
http://www.milliyet.com.tr/Ege/Habe...679&Date=16.09.2009&b=Onlara her yol serbest
İzmirdeki bazı motorcu arkadaşların yayaların yürüdüğü
yollarda fütursuzca deli gibi motor kullandıklarına
bende defalarca şahit oldum.
Yolda üstüne motor sürdüğün yaya arabasına
binice ilk gördüğü motorcuyu ezmek istiyor.
http://www.milliyet.com.tr/Ege/Habe...679&Date=16.09.2009&b=Onlara her yol serbest