Haberi Yapanlar Bence Haksız Değiller !

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bir kere yunusların bile sıkışık trafikte kaldırımdan gittiğini gördüm

Kaldırımda yürürken ,kaldırımda giden bir motorsiklet görürseniz tam yanınıza geldiğinde motorun göbeğine doğru okkalı bir tekme koyun :)
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
ben hiç böle yarışan ve yayaları tehlikeye atan kimseyi görmedim ne kordonda ne konak meydanında ne de kıbrıs sehitlerinde.haberi yazan arkadas cok abartmış.kaldırımda yayaları tehlikeye atan 1 motorcu varsa yolda motorcuyu tehlikeye atan en az 10 yaya var.fütursuzca yola atlayan yayalar yüzünden kaç sefer düşme tehlikesi atlattım.madem devleti göreve cağırıyolar kaldırıma cıkan motorcular için yola bakmadan atlayanlar içinde devlet görevini yapsın o zaman.ne zaman ben yolda yayalar yüzünden tehlike atlatmam o zaman kaldırıma çıkmam
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
tabıkı haklı bır haber ama bu haberi yazan kişinin zaten alttan alttan ya motosıklet düşmanı yada tükcesi zayıf bu yazıyı yazarken dıkkat edılecek ususlara malesef dıkkat etmemiş yazık birde saygın bır yerde köşe yazarlığımı yapıyor bır dıkkat etsın yazısına bak neler oluyor cok küçük bır cümle öğren kardeşim öğren kolay değil o kalemle yazmak o kalem senın sanaatın ek şu olabılırdi


trafık içersınde kurallara uyan azami derecede dıkkat gösteren motosıklet sürücülerını örnek ve dıkkate almayan bu densiz sürücüler kaldırımdan gıderek insanları tehlıkeye sokuyorlar dolayısıyle diğer motosıklet sürücülerıne karşıda sorumsuz davranarak halkın gözünde kötü örnek teşkıl edıyorlar..................dıye devam edebılırdınız yazınıza şimdi sizde benım kaldırımıma cıktınız sayın köşe yazarı diğer köşe yazarlarına kötü örnek oldunuz sizi kınıyorum
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
tabıkı haklı bır haber ama bu haberi yazan kişinin zaten alttan alttan ya motosıklet düşmanı yada tükcesi zayıf bu yazıyı yazarken dıkkat edılecek ususlara malesef dıkkat etmemiş yazık birde saygın bır yerde köşe yazarlığımı yapıyor bır dıkkat etsın yazısına bak neler oluyor cok küçük bır cümle öğren kardeşim öğren kolay değil o kalemle yazmak o kalem senın sanaatın ek şu olabılırdi


trafık içersınde kurallara uyan azami derecede dıkkat gösteren motosıklet sürücülerını örnek ve dıkkate almayan bu densiz sürücüler kaldırımdan gıderek insanları tehlıkeye sokuyorlar dolayısıyle diğer motosıklet sürücülerıne karşıda sorumsuz davranarak halkın gözünde kötü örnek teşkıl edıyorlar..................dıye devam edebılırdınız yazınıza şimdi sizde benım kaldırımıma cıktınız sayın köşe yazarı diğer köşe yazarlarına kötü örnek oldunuz sizi kınıyorum

haberi yazan arkadasın art niyetli olduğu aşikar.kesin kuyruk acısı var çünkü buram buram art niyet kokuyo yazı
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
biz küçükken bisikletle yapardık böyle manyaklıklar ama motorsikletle yapılacak iş değil bence saçmalık.
 
Katılım
8 Ağu 2005
Mesajlar
182
kaldırımda yayaları tehlikeye atan 1 motorcu varsa yolda motorcuyu tehlikeye atan en az 10 yaya var.fütursuzca yola atlayan yayalar yüzünden kaç sefer düşme tehlikesi atlattım.madem devleti göreve cağırıyolar kaldırıma cıkan motorcular için yola bakmadan atlayanlar içinde devlet görevini yapsın o zaman.ne zaman ben yolda yayalar yüzünden tehlike atlatmam o zaman kaldırıma çıkmam

EYW SÜPER CEVAP!!!:cat:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
dediğiniz gibi 1 tane canavar motocu varsa 10 tane yaya 15 araba 30 tane kamyon var onlarada çözüm bulsunlar.

bu cehaletten kültürsüzlükten geliyo. yozlaşmış bi toplumdan ne bekliyosunuz ki.

motorsikletleri hiçe sayarlarsa, motorcularda kendilerini süvari sayarlarsa , kamyonlarda bizi karınca sanarlarsa ,

yani toplumda saygı kalmamışsa böle şeyler normaldir. bu insanlara haktır.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaldırımdan giden yunus kesin birinin hayatını kurtarmaya,intihar edecek birini vazgeçirmeye,şu an belki sizin evinizin içindeki hırsızı yakalamaya,belki de karısı doğum yapacak hastaneye,başka bir ekip yardımcı kuvvet olarak,gidiyodur, sizce???
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
böyle tırıvırı hep kendine yontan haberleri kale almamayı tercih ediyorum.
hiç görülmüşmüdür acaba her hangi bir gazetede veya televizyon kanalında dergide vs.dertyanan motorcu...hayır böyle bişe mümkün değil çünki motoru sabki bir baş belası ölüm makinası kötü örnek...(ulan şu toplumda eşcinsellere tanınan hakların 5/3ü bize tanınsa olaylare hiçde böyle olmaz)ya birkere otoyolda giderken motorlardan rahatsız oldum gibi bir saçma şikayet üzerine motosikletin çevrildiği bir toplumda yaşıyoruz...sen kimsinlan benden şikayetci oluyosun bikere bzi kamyonculardan şikayetci oluyomuyuz olsak bile nekadar dinleniyoruz...heeee neymiş ozaman özetliyelim:kel başa şimşir tarak bu sözün çeşitli varyasyonları var müstehçen olduğu için esgeçiyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaldırımda gezen yunuslara lafım yok da , ben bisiklet yolunda bisiklet sürerken kaldırımın üstünde motosikletle gezen zabıtalar gelip bu saatte burda bisiklet kullanmanız yayalar için tehlikeli bu yüzden yasak demişlerdi :mrgreen: made in Türkiye :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst