Cemal bey prensipinize saygı duyarım,zaten rica etmiştim.
Her düşük cc ile başlayıp yükselterek devam edenlerdenim. Şahsen 125 cc,150 cc den sonra 250 cc deyim. Malum meslek 9 yıldır öğretmenlik olunca 2 tekere ciddi yatırımları ancak kademe kademe yapabilmekteyim. Aldığınız motor birçok severin gönlünü ve hayallerini süslüyor. Olaki 2. el olayına girersem, siz tecrübeli insanları referans noktası olarak baz almayı tercih ederdim. Yardımınız için teşekkürü borç bilirim. Kazasız, güzel günlerde kullamanız dileğiyle. Saygılar. :bounce: