gv250den gv650 ye trfi ettim

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Hayırlı uğurlu olsun cemal bey,
sonunda hayalinize kavuştunuz demek ki,
umarım daha nice hayalleriniz gerçek olur
size güzel günlerde kazasız belasız sürüşler diliyorum.
tekrar hayırlı ve uğurlu olsun...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Cemal bey öncelikle hayırlı olsun.
Benim ricam gv 250 yi kaç model iken kaç km de kaç ytl den verdiniz ve aynı şekil gv 650 yi hangi şartlarda aldınız? Mahsuru yoksa bilgilenmek adına rica edebilirmiyim?:bounce:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Cemal bey öncelikle hayırlı olsun.
Benim ricam gv 250 yi kaç model iken kaç km de kaç ytl den verdiniz ve aynı şekil gv 650 yi hangi şartlarda aldınız? Mahsuru yoksa bilgilenmek adına rica edebilirmiyim?:bounce:
arkadaşım affına sığınarak bu konuya cevap vermeyeceğim..prensip olarak bu tip konuları konuşmak beni yorar..üç aşağı beş yukarı piyasa belli..ama şartını sormuşsun söyleyim..peşin sattım peşin aldım..hoşca kalın
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Cemal bey prensipinize saygı duyarım,zaten rica etmiştim.
Her düşük cc ile başlayıp yükselterek devam edenlerdenim. Şahsen 125 cc,150 cc den sonra 250 cc deyim. Malum meslek 9 yıldır öğretmenlik olunca 2 tekere ciddi yatırımları ancak kademe kademe yapabilmekteyim. Aldığınız motor birçok severin gönlünü ve hayallerini süslüyor. Olaki 2. el olayına girersem, siz tecrübeli insanları referans noktası olarak baz almayı tercih ederdim. Yardımınız için teşekkürü borç bilirim. Kazasız, güzel günlerde kullamanız dileğiyle. Saygılar. :bounce:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Cemal bey prensipinize saygı duyarım,zaten rica etmiştim.
Her düşük cc ile başlayıp yükselterek devam edenlerdenim. Şahsen 125 cc,150 cc den sonra 250 cc deyim. Malum meslek 9 yıldır öğretmenlik olunca 2 tekere ciddi yatırımları ancak kademe kademe yapabilmekteyim. Aldığınız motor birçok severin gönlünü ve hayallerini süslüyor. Olaki 2. el olayına girersem, siz tecrübeli insanları referans noktası olarak baz almayı tercih ederdim. Yardımınız için teşekkürü borç bilirim. Kazasız, güzel günlerde kullamanız dileğiyle. Saygılar. :bounce:
sayın hocam özel mesajlara bakarsanız sorularınızın cevabını bulacaksınız..hoşca kalın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cemal yortanlı Abim :) Hayırlı Olsun :)

Hemde MaVi Demek :cyclopsan :)

ALLAH Kazadan Beladan Korusun İnşallah :)

Özr Abim Geç Oldu Biraz :pale:

ALLAH a Emanetsin Abim :)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
hayırlı uğurlu olsun , allah kazasız belasız yol yürütsün inşallah..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
cemal bey resimleri bi şekilde bana ulaştırırsanız ben resimleri ilk mesaja eklerim
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
güle güle kazasız belasız kullan. doğru motoru doğru yerden almışsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst