gv250den gv650 ye trfi ettim

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
Abicim hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermeden nice güzel günlerde kullanasın.:cat:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı uğurlu olsun abi... kazasız belasız kullanırsın inşallah..darısı bize
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
belki yanılıyorumdur ama touring havasında çok güzel bi cruiser. testlerden edindiğim kanaate göre gücü de fazlasıyla yerinde. güzel bi seçim hayırlı uğurlu olsun.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanız dileğiyle :rendeer:

Yalnız başlığı yanlış yere açmışsınız.Başlığı moto sohbet ten olması gerektiği yere - taziye tebrik ve kutlamalar bölümüne taşıdım.
sevgili
moderatörüm taziye ve kutlamaların aynı yerde açılması beni rahatsız ettiği için özellikle açmıştım ama madem yanlış kusura bakmayın..bir insanımızı kaybettiğimizde acı ile yazıyoruz yeni bir motor aldığımızda sevincimizi paylaşıyoruz.ne biliyim bana ters geliyor..iyi dilekleriniz için teşekkürler..sağolun:rendeer:

Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanırsınız inşallah. Fotoğraflarını da bekliyoruz :)
yılmaz kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim..
resim koymayı öğrenir öğrenmez koyacağım..yalnız abim konyada görevli olduğu için inşallah yaz sonu konyaya ziyaretine geleceğim..geldiğimde kendisini görürsün inşallah:rendeer:

Abicim hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermeden nice güzel günlerde kullanasın.:cat:
iyi dileklerin için çok teşekkürler..allah kalbinize göre versin sağolun:rendeer:

hayırlı uğurlu olsun abi... kazasız belasız kullanırsın inşallah..darısı bize
çok teşekkür edrim abal..allah daha güzelini sana kısmet eder inşallah..sağol:cat:

hayırlı olsun kazasız belasız bol kmler :mrgreen:
sağolasın kardeşim.inşallah en kısa zamanda sevdiğin motora kavuşursun..selamlar

belki yanılıyorumdur ama touring havasında çok güzel bi cruiser. testlerden edindiğim kanaate göre gücü de fazlasıyla yerinde. güzel bi seçim hayırlı uğurlu olsun.
yanılmıyorsun doğru biliyorsun...iyi dileklerin için teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Hayırlı olsun abi yeni motorun.Değiştirip bunu alacağın içime doğmuştu seninle yüzyüze tanışmamış olsam da :) :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hayırlı olsun...
kazasız belasız kullanman dileğiyle...
bi nazar boncuğu tak resimleri bekliyoruz :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel motosiklet..... Güle güle binin......Ama resim de isteriz.....

Ah bide şu marka fanatikleri olmasa..... Nerdeyse hyodan soğuyacağım.....
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yılmaz kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim..
resim koymayı öğrenir öğrenmez koyacağım..yalnız abim konyada görevli olduğu için inşallah yaz sonu konyaya ziyaretine geleceğim..geldiğimde kendisini görürsün inşallah:rendeer:

Beklerim abi buyur gel :) Yakından görmek daha iyi olur tabi. Gelmeden özel mesaj atarsan çok iyi olur. Görüşmek üzere. :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli olsun abi, kazasiz belasiz keyifli ruzgarlar..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Cemal Bey (Cemal Abi) sizin adınıza çok çok sevindim. Çok güzel bir motosiklete sahip olmuşsunuz, (Hyosung'un en güzel modeli bence. Birde göstergeleri analog olsaydı) umarım kazasız belasız, güzel günlerde sürersiniz. tekrardan hayırlı olması dileğiyle
sevgilerle...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Cemal bey öncelikle hayırlı olsun.
Benim ricam gv 250 yi kaç model iken kaç km de kaç ytl den verdiniz ve aynı şekil gv 650 yi hangi şartlarda aldınız? Mahsuru yoksa bilgilenmek adına rica edebilirmiyim?:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Cemal Bey,

yeni gördüm bu başlığı. Sizin adınıza çok sevindim.

Hayırlı uğurlu olsun ! Allah (CC) kaza bela vermesin !
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hayırlı ugurlu olsun güzel abicim Allah kazadan beladan saklasın insallah.
Allah güle güle binmek nasip etsin.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Cemal Bey,

yeni gördüm bu başlığı. Sizin adınıza çok sevindim.

Hayırlı uğurlu olsun ! Allah (CC) kaza bela vermesin !
ısrarla sizin mesajınızı bekliyordum..acaba levent beyi bilmeden kırdıkmıda mesaj çekmedi diyede içten içe üzülüyordum..şimdi rahatladım..çok teşekkür ederim
rehber siz olunca kolay kolay yanılmayız herhalde :)barış beyde sağolsun mesaj çekmiş levent bey çeteyi topladı diye ..gözlerinizden öperim allah-a emanet olun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst