sevgiliHayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanız dileğiyle :rendeer:
Yalnız başlığı yanlış yere açmışsınız.Başlığı moto sohbet ten olması gerektiği yere - taziye tebrik ve kutlamalar bölümüne taşıdım.
yılmaz kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim..Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanırsınız inşallah. Fotoğraflarını da bekliyoruz![]()
iyi dileklerin için çok teşekkürler..allah kalbinize göre versin sağolun:rendeer:Abicim hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermeden nice güzel günlerde kullanasın.:cat:
çok teşekkür edrim abal..allah daha güzelini sana kısmet eder inşallah..sağol:cat:hayırlı uğurlu olsun abi... kazasız belasız kullanırsın inşallah..darısı bize
sağolasın kardeşim.inşallah en kısa zamanda sevdiğin motora kavuşursun..selamlarhayırlı olsun kazasız belasız bol kmler :mrgreen:
yanılmıyorsun doğru biliyorsun...iyi dileklerin için teşekkürlerbelki yanılıyorumdur ama touring havasında çok güzel bi cruiser. testlerden edindiğim kanaate göre gücü de fazlasıyla yerinde. güzel bi seçim hayırlı uğurlu olsun.
yılmaz kardeşim iyi dileklerin için teşekkür ederim..
resim koymayı öğrenir öğrenmez koyacağım..yalnız abim konyada görevli olduğu için inşallah yaz sonu konyaya ziyaretine geleceğim..geldiğimde kendisini görürsün inşallah:rendeer:
ısrarla sizin mesajınızı bekliyordum..acaba levent beyi bilmeden kırdıkmıda mesaj çekmedi diyede içten içe üzülüyordum..şimdi rahatladım..çok teşekkür ederimCemal Bey,
yeni gördüm bu başlığı. Sizin adınıza çok sevindim.
Hayırlı uğurlu olsun ! Allah (CC) kaza bela vermesin !