gv250den gv650 ye trfi ettim

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
selam arkadaşlar dün gv250 mi yavuz adlı 40 yaşlarında bir beyfendiye sattim.satılığa çıkarmamıştım ama arkadaş sağolsun kendi talip oldu motoru görüncede anlaştık.gözüm hiç arkada değil eminimki motora benden daha iyi bakacak..benmi naptım bugün çorlu hyosung bayi harun uçar beyin çok yakından tanıdığı 5500km de mavi bir gv650 aldım..motoru servise çektim herşeyini yenilemelerini ve yapılmış olan bakımını tekrar yapmalarını rica ettim..motorda sisi bar ve ön cam vardı ben ayrıca koruma demiri ve sisi barın arkasındaki metalden sipariş verdim..inşallah motorumu salı çarşamba günü alacağım.allah herkesi kazadan beladan korusun içisırada beni korusun hoşca kalın
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun abicim :) Kazasız belasız bol km'ler :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
oooo cemal abim hayırlı uğurlu olsun yaw...çok sevindim senin adına...kazasız belasız binersin inşallah...kısa zamanda resimde isteriz böyle kuru kuruya kutlama olmaz ama...:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gv 650
hemde mavi
çapırlarla çok bi ilişkim yok ama en beyendiğim çapır diyebilirim:) :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzeeeeel.....Hayırlı olsun güle güle kullanın.:cat:

Eeee artık profilinizde ki motor bilgisini değiştirirsiniz.
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Hayırlı olsun cemal abı gule gule binersn insallah Çok yakışıklı bi makıne benımde gozum var ama benı asar sımdılık hep gulerek ınersın ınsallah :wiinkk:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı uğurlu olsun cemal bey,
güle güle kullanınız işallah tekeriniz düz bassın yollara.......çok iyi bir cruiser seçimi yapmışınız tebrik ederim TR de alınabilecek en gösterişli en çarpıcı modellerden biridir hyosung GV650
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Abi hayırlı uğurlu olsun....

Allah kazadan beladan korusun... nazar değmesin :)

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Normal cruiserlara göre çok daha seri bir makina, sürüşlerinizde her zamankinden biraz daha fazla dikkatli olun bir süre :)
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Cemal Abi,hayırlı olsun güle güle kullanın.Benim de çok beğendiğim bir model.Mavi rengi çok güzel yakışıyor bu motora.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Hayırlı uğurlu olsun abicim :) Kazasız belasız bol km'ler :rendeer:
çok teşekkür ederim kardeşim

oooo cemal abim hayırlı uğurlu olsun yaw...çok sevindim senin adına...kazasız belasız binersin inşallah...kısa zamanda resimde isteriz böyle kuru kuruya kutlama olmaz ama...:rendeer:
canım kardeşim bildiğin gibi teknolojik özürlüyüm:)resim yüklemeyi daha beceremiyorum..ama ilk fırsatta yükleteceğim..iyi dileklerin için çok teşekkürler..kızıma iyi bak gözlerinden öperim

hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
daha iyisi sizlere kısmet olur inşallah çok teşekkür ederim

gv 650
hemde mavi
çapırlarla çok bi ilişkim yok ama en beyendiğim çapır diyebilirim:) :cat:
birde hayırlı olsun deseydin daha mutlu olurdum..:pale:

Güzeeeeel.....Hayırlı olsun güle güle kullanın.:cat:

Eeee artık profilinizde ki motor bilgisini değiştirirsiniz.
teşekkür ederim akranım..motor bilgisini değiştireceğim sağol

hayırlı olsun güle güle kullanın...
sagol kardeşim daha iyisi sizlere kısmet olur inşallah:rendeer:

hayırlı uğurlu olsun cemal bey,
güle güle kullanınız işallah tekeriniz düz bassın yollara.......çok iyi bir cruiser seçimi yapmışınız tebrik ederim TR de alınabilecek en gösterişli en çarpıcı modellerden biridir hyosung GV650
inşallah en kısa zamanda allah sanadanasip eder beraber dolaşırız.teşekkür edrim

Abi hayırlı uğurlu olsun....

Allah kazadan beladan korusun... nazar değmesin :)

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.... :rendeer:
çok teşekkür edrim kardeşim allah ellisinden sonra binmeyi kısmet etti sağolun

hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Normal cruiserlara göre çok daha seri bir makina, sürüşlerinizde her zamankinden biraz daha fazla dikkatli olun bir süre :)
iyi dilekleriniz için çok teşekkür edrim..uyarınızı dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz..sağolun

Cemal Abi,hayırlı olsun güle güle kullanın.Benim de çok beğendiğim bir model.Mavi rengi çok güzel yakışıyor bu motora.

tamercim çok teşekkür ederim.senin koruma demirini kullanmak bir ay nasip oldu..sağol:rendeer:

hayırlı olsun dostum kazasız belesız kullanman dileğiyle
sağol kardeşim çok teşekkürler..allah gönlünüze göre versin..sevgilerimle
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Cemal bey özel bir motorbenim gözümde gv650 .. pek chopper denemez gücüne ve hızına bakınca.. iyi günlerde kullanmanız dileği ile . Allah kazadan beladan korusun
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanız dileğiyle :rendeer:

Yalnız başlığı yanlış yere açmışsınız.Başlığı moto sohbet ten olması gerektiği yere - taziye tebrik ve kutlamalar bölümüne taşıdım.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
Cemal bey özel bir motorbenim gözümde gv650 .. pek chopper denemez gücüne ve hızına bakınca.. iyi günlerde kullanmanız dileği ile . Allah kazadan beladan korusun
barışbey iyi dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim.ilk defa 250cc üstüne çıktım..satılık ilanı olmamasına rağmen arkadaş talip olunca tahrik oldum desem yalan olmaz zira çıktığından beri almak istediğim tek modeldi..herşey için çok teşekkür ederim.ileride sizden ricam msnde göndereceğim resimleri sizin topige eklerseniz sevinirim..herzaman dediğim gibi malesef teknolojik özrüm var beceremiyorum..sevgilerimle
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanırsınız inşallah. Fotoğraflarını da bekliyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst