Hayırlı uğurlu olsun abicim

Kazasız belasız bol km'ler :rendeer:
çok teşekkür ederim kardeşim
oooo cemal abim hayırlı uğurlu olsun yaw...çok sevindim senin adına...kazasız belasız binersin inşallah...kısa zamanda resimde isteriz böyle kuru kuruya kutlama olmaz ama...:rendeer:
canım kardeşim bildiğin gibi teknolojik özürlüyüm

resim yüklemeyi daha beceremiyorum..ama ilk fırsatta yükleteceğim..iyi dileklerin için çok teşekkürler..kızıma iyi bak gözlerinden öperim
hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
daha iyisi sizlere kısmet olur inşallah çok teşekkür ederim
gv 650
hemde mavi
çapırlarla çok bi ilişkim yok ama en beyendiğim çapır diyebilirim

:cat:
birde hayırlı olsun deseydin daha mutlu olurdum..

ale:
Güzeeeeel.....Hayırlı olsun güle güle kullanın.:cat:
Eeee artık profilinizde ki motor bilgisini değiştirirsiniz.
teşekkür ederim akranım..motor bilgisini değiştireceğim sağol
hayırlı olsun güle güle kullanın...
sagol kardeşim daha iyisi sizlere kısmet olur inşallah:rendeer:
hayırlı uğurlu olsun cemal bey,
güle güle kullanınız işallah tekeriniz düz bassın yollara.......çok iyi bir cruiser seçimi yapmışınız tebrik ederim TR de alınabilecek en gösterişli en çarpıcı modellerden biridir hyosung GV650
inşallah en kısa zamanda allah sanadanasip eder beraber dolaşırız.teşekkür edrim
Abi hayırlı uğurlu olsun....
Allah kazadan beladan korusun... nazar değmesin
Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum.... :rendeer:
çok teşekkür edrim kardeşim allah ellisinden sonra binmeyi kısmet etti sağolun
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Normal cruiserlara göre çok daha seri bir makina, sürüşlerinizde her zamankinden biraz daha fazla dikkatli olun bir süre
iyi dilekleriniz için çok teşekkür edrim..uyarınızı dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz..sağolun
Cemal Abi,hayırlı olsun güle güle kullanın.Benim de çok beğendiğim bir model.Mavi rengi çok güzel yakışıyor bu motora.
tamercim çok teşekkür ederim.senin koruma demirini kullanmak bir ay nasip oldu..sağol:rendeer:
hayırlı olsun dostum kazasız belesız kullanman dileğiyle
sağol kardeşim çok teşekkürler..allah gönlünüze göre versin..sevgilerimle