Güzel Bir Çalışma Türkiyede ESSİZ

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
2
Hani derler yaa tutku baska bir seydir die bu jawa olayida bende ögle bir tutku r1 kullanıcısıyım ama zevk icin bu motoru yaptımm sanirim türkiyede tek bir benzeri yokk benim deyimimle ESSİZ....

imgl]http://www.flybestair.com/2.jpg[/img]
3.jpg

4.jpg



motor evin icinde özel bir bölümde duruyor kameradan görmek isteyenler [email protected] adresini ekleye bilirler...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
sanırımhız için tasalamışsın.birde tekerlekleri ve jantları değiştirsen tadından yenmeyecek.emeğine sağlık.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
bayaa ugrsmisiniz.. ellerinize saglik..

pek boyle olunca neler degismeli ruhsat ile ilgili ?
bambaska bisi cikmis ortaya cunku..





Shakulin
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aynasız kullanabilen marifetli (!) arkadaşlarımızdansın demek...:farao:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
bu 350 cawaların motoruda ammada kullanışlıymış yaww sen bi racing yapmışsın bende bi cross.:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
güzel çalışma olmuş. eline sağlık.
birde acaba yapım aşamasının fotoları varmı yada sen bize ayrıntılı anlatsan diyorum. fikirimiz olur en azından. hani nereye tam olarak neler yaptın vs vs..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
güzel çalışma ama.. Fotoların çekildiği ortam biraz daha iyi olsa.. Motor daha ön plana çıkabilir... :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
güzel motor hayırlı olsun,ama deniyim derken hız yapma allah korusun .
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emeğine yüreğine sağlık paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Hiç olmamış birader..birde R1'i varmış..ben olsam o R1'in yerinde bunun acısını çıkarırdım senden :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst