Güzel Bir Çalışma Türkiyede ESSİZ

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bi çalışma bencede essiz olmus
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
moorda kullanılan granaj sanırım jawanın orjinal granajı. ben bu motorun orjinal granajlısını kullandım. türkiyede sayılı motorlardan. fakat r1 den fazla yakacagı kesin. sonuç olarak 2 zamanlı motor yaptıgın çalışmadan dolayı eline saglık.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
bence de fena olmamış, çok emek verdiğin belli oluyor..
umarım içine sinmiştir.


Aynasız kullanabilen marifetli (!) arkadaşlarımızdansın demek...:farao:

tuba walla çok dikkatlisin, sen söyleyene kadar hiç farketmemiştim ben :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
kırmızı renge göre biraz fazla kilolu gibi :cherry:
ama arkadaşların da dediği gibi emek ve vakit harcamışsın. eline sağlık :cat:
 
Katılım
30 May 2003
Mesajlar
82
Tebrik ederim. Yandan muhteşem, arkadan lastik biraz ince kalmış ama sanırım teknik bir mevzudan dolayı öyle olmuş çünkü jawa'yı bu hale getirebilen biri benim düşündüğümü düşünmüştür. Eline koluna sağlık ne diyeyim.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
başarılı olmuş bencede bravo...
yanlız çelik jant ile kalın lastik uydursan daha ii olacakmış...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
on camda eksik sanirim..:) bide lastigi degistir derim cantiyla beraber..genede eline saglik..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok güzel olmuş
rengine bayıldım
ellerine sağlık...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
2.jpg

bu da senden galiba
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
jawa ları hep sevmişimdir...buda çok güzel ama bir kac eksigi var gibi onları da tamamlarsan süper olur.......:cat:
bide grenajı nasıl yaptırdın nerede yaptırdın
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
bence süper olmuş emegine sağlık motor aşkı insana neler yaptırıyo ya süper valla
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
emeğine sağlık muhteşem olmuş
modifiye bir tutku bence.jawaya da herşey çok yakışıyor.
bugüne kadar gördüğüm en güzel ss replikası jawa.motorunda da birşeyler var mı bunun?
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
emeğine sağlık güzel olmuş şunun önünü falan da görseydik... birde eksikleride tamamlayınca tam olacak heralde...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
ilginç olmuş eline sağlık.bu arada jantlara ve latiklerede el atmak gerek bence.
yinede güzel ama.:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Walla çok güzel ve hoş olmuş göze hitabeder bir şekil almış tekreler diğer akadaşlarında dediği gibi ince kalmış ama sonuçta toplama motor ne uygunsa onunla yapılıyor bunu biliyorum çünkü bendede bir tane var ama Mini moto bendeki tamamen babamın tasarımı ve zundapp motora sahip
belki bir gün sitede sergilerim oda bunun gibi EŞSİZ
emeğine sağlık güle güle kullan yıpratmadan fazla zorlamadan bir piyasa yapar cevreye motoru tanıtırsın tabii bir müddet sonrada saklamak en mantıklısı:cat:
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
15
cok saglam olmuş aklım gitti walla
bide lastikleri genişletebilsen daha guçlu bi motor gorunumune burunur bence
ama bolede on numara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst