SEN GELDİN YA
Seni düşlemek güzel şey
Seni hayal etmek...
Seni görünce bizim mahallede
Hani olur ya insanın içinde tarif edilemeyen
bir duygu, bir his belki de.
Hani içinden sessiz ama fırtına gibi bir uçak kalkar ya
İşte, işte sen öylesin, eritiyorsun varlığınla, bedeninle, bakışlarınla yüreğimi.
Seni izlemek güzel şey
Sadece izlemek; Dokunmadan, konuşmadan
Hele o sigarayı usulca, derinden içine çekiyorsun ya gözlerini kısarak,
Ardından sigara yerini dudaklarından dökülen sözcüklere bırakıyor
Konuşuyorsun aynı masal gibi, anlatıyorsun sıcak bir çorba gibi ısıtıyor sözlerin yüreğimi.
Seni dinlemek güzel şey
Her rüya görüşümde
Her yataktan adını sayıklayarak kanter içinde uyandığımda,
Nefes nefese kaldığımda
İşte o an yatağımın kenarına oturup,
Hiç kimsenin yapmadığını, yapamadığını
Saçımı okşamanı, elinle yanağıma dokunmanı
O derin, o insana huzur veren bakışınla, bana bir kez daha bakmanı
İçimi ısıtmanı ve seninle dolan kalbimi yeniden aydınlatmanı istiyorum!
Diyorum kendi kendime
O geldi, sen geldin
Işığım, fırtınam, masalım geldi.
Sevdiğim...
Gitme olur mu?
Defalarca, acımasızca kırılan bu kalbi
Bir de, bir de sessizce çekip giderek sen kırma!
Beni ışıksız, beni masalsız,
En önemlisi de beni SENSİZ bırakma!...
SENİ SEVDİM
sevgilerin en güzelini vermek için.
Seni düşündüm gecelerce,
en güzel düşlerimde yaşattım seni.
Ne varsa sana adadım elimdekileri,
sana adadım, yüreğimin her zerresini.
Yanlızca sen sev istedim,
sen sar istedim, yüreğimin her köşesini.
Seni gördüm nereye baktıysam,
gözlerime işledim gözlerini.
Ve yalandan uzak,
en temiz sevdayla,
yarınlarımda bir sana yer verdim.
Bir tek, seni yazdım kaderim diye,
bir tek seni istedim, herşeyden çok.
Sen yoksan, anlamsız dünya, anlamsız yaşamak.
Sensizliği, ölümden bin beter bildim.
Gülüyorsam, mutluysam, bunca çileye inat,
bilirim ki, bu senin eserin.
Bir tek senin kollarındayken,
yaşamayı seviyorsam,
senin kollarındayken acıları siliyorsam,
her ne kadar kabul etmesende,
ben seni, daha çok seviyorsam,
biliyorum ki, bu senin eserin......
Ve, hiç bir zaman anlatamam, seni sevmenin tadını.
Ve, doymaz yüreğim,
doymaz ellerim, bedenim, seni sevmeye..
Bunca sene sonra seviyorsam kendimi,
sen sevdiğin içindir beni.
Ve seviyorsam seni,
bana sevmeyi öğrettiğin içindir.
Sevebildiğim tek insan, sen olduğun içindir.
Biliyorum ki;
ne zaman dolsa gözlerim, bir an acıyla,
sen sileceksin gözyaşlarımı.
Ne zaman sarılacak bir beden arasam,
sen saracaksın beni.
Ve, senin sıcaklığında tanıyacağım şefkati.
Seninle gülecek, seninle ağlayacağım.
Benim bildiğim tek gerçek,
sen olacaksın hep.
Ve ben,
en güzel şiirlerimi sana saklayacağım,
en güzel düşlerimi sana..
Sen yeter ki,
yarınlarda, bugünkü gibi, sev beni.
Senin sarhoşluğundan, hiç ayılmasın yüreğim.
Ve, ecele kadar,
benimle kal, yanlız benimle.
Seviyorum seni,
ve bir ömür yaşatacağım,
yüreğimde SEVGİNİ............
BİRTANEM
sahiplerini bilmiorum ama süper şiirler :salut: