TanImsIz Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 2,232 Motosikleti Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300 28 Şub 2008 Konu Yazar #1 İyi uykular bikepics.com'dan alıntıdır
Bin9yüz85 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 1,685 28 Şub 2008 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. İşte gördüğünüz gibi motosikletin faydaları saymakla bitmiyor. Allah rahatlık versin ne diyelim :queen:
İşte gördüğünüz gibi motosikletin faydaları saymakla bitmiyor. Allah rahatlık versin ne diyelim :queen:
just_hmz_26 Katılım 6 Ara 2007 Mesajlar 1,000 28 Şub 2008 #4 Ben olsaydım kesin sabaha kalmadan düşerdim :mrgreen: Otururken rahat tamam kendi motorum için konuşuyorum yatarkende rahat ama bu pek öyle görünmüyor
Ben olsaydım kesin sabaha kalmadan düşerdim :mrgreen: Otururken rahat tamam kendi motorum için konuşuyorum yatarkende rahat ama bu pek öyle görünmüyor
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 28 Şub 2008 #6 Bence sadece resim için alınmış bir poz..... :cat:
TanImsIz Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 2,232 Motosikleti Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300 28 Şub 2008 Konu Yazar #7 alp_tunay Tabiki sadece poz bu, kimse bunu yapicak kadar deli değildir
çookshık Katılım 17 Haz 2007 Mesajlar 14 28 Şub 2008 #10 motorun üstünde yatıp kalmak böle bişey olsa gerek:bounce:
ysnbyzt Katılım 24 Ağu 2007 Mesajlar 123 28 Şub 2008 #12 bugün bunu yapan yarın motorunu yatağına alır
yorgun 48 Katılım 9 Nis 2007 Mesajlar 534 28 Şub 2008 #13 Ne güzelde uyuyor. Canım çekti bende çekiyim motorun üstüne yatağı yorganı yatayım:queen:
tarık75 Katılım 27 Şub 2008 Mesajlar 3 28 Şub 2008 #14 olay farklı arkadaşlar adamı evden kovmuşlar oda geceyi geçirecek en güvenli yer olarak motorunu seçmiş :=))::146::::deliir::
olay farklı arkadaşlar adamı evden kovmuşlar oda geceyi geçirecek en güvenli yer olarak motorunu seçmiş :=))::146::::deliir::
ozzy73 Katılım 16 Tem 2007 Mesajlar 1,027 Motosikleti Dl650vstorm 28 Şub 2008 #15 daha rahatsız yerlerde uyumuştum
Deryali Katılım 9 Şub 2008 Mesajlar 2,858 28 Şub 2008 #17 abi komiklik olsun diye yatmış eleman : ) Yoksa o yükseklikte uyuyabilmesi mümkün değil.
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 28 Şub 2008 #18 bi goldwing' im olsa bende uyurdum valla koltuk ısıtmasınıda açardım
ahmet şimşek Katılım 19 Şub 2008 Mesajlar 429 28 Şub 2008 #19 moto aşkı dedıklerı böyle olsa gerek :mrgreen::mrgreen:
GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 28 Şub 2008 #20 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hahaha keeway farkı :mrgreen: