Günübirlik Karagöl gezisi

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Arkadaşlar şehrin kalabalığından,gürültüsünden,trafiğinden, sıkıldınız ise günübirlik karagöl gezisi iyi bir alternatif olabilir.
Kısaca Karagöl'den bahsedeyim.
Çubuk İlçesi sınırları içinde yer kalan Karagöl , Ankara'ya 68 km. uzaklıktadır. Yıldırım Dağları üzerinde , çevresi ormanlarla kaplı olan bir krater gölüdür. Günübirlik geziler ve piknik yapmak için çok uygundur.Sadece Olta ile balık tutmaya müsade edilmektedir.Gölde Restorant mevcut olduğu için motosiklet ile gelen arkadaşlar hiç kendilerine o kadar yük almasınlar(mangal,yiyecek,içecek vs.) restoranta yiyebilirsiniz.Karagöl'e nasıl gidilir?Ankara'dan havalimanı istikametine doğru 22 km.gidin Man fabrikası önündeki kavşaktan sola Çubuk ilçesine doğru dönün.Sırası ile Yenice,Esenboğa,Güldarpı köylerini geçtikten sonra 18 km.sonra Çubuk'tasınız.Çubuk eti,turşusu ve yöresel ürünleri ilke meşhurdur.Karagöle ve Çubuk2 barajına gidenlerin %90 ı alışverişini Çubuk tan yapar gider.Karagöl Çubuk'a 28 km.Yolları asfalt,viraşlı,inişli,çıkışlı motosiklet için keyifli bir yolu var.(Endrolar için harika:cherry:)Geziyi birazda resimler ile süsleyelim.Umarım beğenirsiniz.Herkese kazasız sürüşler.















Burası Restorant









Bundan sonraki fotolar dönüşte çektiğim fotolar,
Buda benim Karaoğlan,İlk tozla burada tanıştı:cherry: Biraz bana bozuldu ama!..



Yollardan fotolar,Kışlacık köyünden sonra asfalt bozulmuş yaklaşık 3-5 km.stabilize yol zaten tozuda burada görüyorsunuz.



Çevreden genel panoramik görünüm...


Karagölden çıktıktan sonra sol tarafta gözleme-ayran satan ve yanında da küçük bir bakkal var.Bizde orada Kola molası verdik:cherry:


Uzun zamandır bu kadar ineği bir arada görmemiştim:queen:


Bu kadar kuraklıktan sonra Yol kenarında akmaya devam eden nadir pınarlardan birisi:salut:




Bu genç arkadaş da benim kayınbiraderin oğlu Tolga,Arkamda bir yerleşemedi gitti... Kıpır kıpır...Kendisi için CBF150 nin daha rahat olduğunu iddia ediyor.:cyclopsan tabi ben kendim arkada artçı olarak gitmediğim için Tolga haklı alabilir:silent:


Meşhur Baybağan viraşları




Sağa keskin virajjj... virajlara yavaş girin yoksa çıkışınız olmaz:queen:


Karagöl-Çubuk2 barajı yol ayrımının hemen 200m üstündeki Çubuk'un balkonu diye tabir edilen seyir tepesi... Çubuk ayağınızın altında


Yolumuzun üzeri olduğu için Çubuk2 barajına da uğradık.Baraj rezerveye inmiş:pale: Barajın başlangıcı gözüküyor kurumuş.İnşallah eski halini alır...



SON
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
güzel resimler eline sağlık yeni motorunda hayırlı olsun. toza dağa bayıra vurmayacaksan niye böyle motor aldın.kzasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
güzel gezi olmuş , karagöl güzel yerdir herkese tavsiye ederim , ayrıca ankara da çerkeş taraflarına gitmenizi öneririm ışık dağı tarafları hep ormanlıktır , keyifli geziler yapabilirsiniz...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel gezi olmuş makınende hayırli olsun paylaşimin için teşekürler
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
güzel gezi olmuş , karagöl güzel yerdir herkese tavsiye ederim , ayrıca ankara da çerkeş taraflarına gitmenizi öneririm ışık dağı tarafları hep ormanlıktır , keyifli geziler yapabilirsiniz...

Honda servis müdürü Levent beyde söylemişti inşallah havalar soğumadan gideriz...

güzel gezi olmuş makınende hayırli olsun paylaşimin için teşekürler

Daha iyisi senin olsun.Teşekürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Güzel gezi olmuş. Gezi planlarım arasına aldım Karagöl'ü.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmuş , çubuktan sonra yolun bazı kesimleri kaymış göçmüş ama sorun olmamış anlaşılan, bir ara toplu bir gezide de gidilebilir demekki, transalp hayırlı olsun bu arada :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Transalp'i tam amacına uygun kullanmışsın:cherry:

Güzel gezi olmuş.Eline saglık
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
Güzel gezmişsin motorunda yakıyor ortalığı Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
güzel gezi olmuş , çubuktan sonra yolun bazı kesimleri kaymış göçmüş ama sorun olmamış anlaşılan, bir ara toplu bir gezide de gidilebilir demekki, transalp hayırlı olsun bu arada :)

Abiciğim kayan göçen yol falan yok. yol gayet güzel Ayrıca yazmayı unutmuşum Gölde resimlerde de görürsünüz Valiliğe ait bir misafirhane var Vali her haftasonu burda.Onun için bu yol 4 mevsim 365 gün açık (Valimiz sağolsun):cherry:

Güzel gezmişsin motorunda yakıyor ortalığı Allah kaza bela vermesin...

Daha iyisi senin olsun.Teşekkürler

Transalp'i tam amacına uygun kullanmışsın:cherry:

Güzel gezi olmuş.Eline saglık

Teşekkürler.Mutluluk paylaştıkça çoğalır.Motor içinde daha iyisi sizlerin olsun...
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abiciğim kayan göçen yol falan yok. yol gayet güzel

nası yok yau :silent:
otomobil ile geçen hafta içinde oradaydım, aynı rota aynı yol, bir kamyon bir otomobil anca sığıyor, kamyoncu amcam sağ taraf tamamen çukur olduğu için (yolda bir tepecik ve çukur oluşmuş :) ) sağındaki bana kırdı :p bir müddet sol tekerler dışarda gittim ondan yorum yapmıştım , otobanmış gibi bir sonuç çıkmış yazdıklarınızdan abicim :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hocam yeni motorun çok güzel.allah kaza bela vermesin.cbf den transalppe geçmişsin buda dikkatimi çekti :) Umarım bizde böyle bir geçiş yaparız.Peki transalple CBf150 arasında ne gibi farklılıklar var:silent:Geçmek isteyen arkadaşlara tavsiye edermisiniz? farklıkları ve üstünlükleri nelerdir:) Kısaca bir söylerseniz çok sevinirim.Saygılar
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
hocam yeni motorun çok güzel.allah kaza bela vermesin.cbf den transalppe geçmişsin buda dikkatimi çekti :) Umarım bizde böyle bir geçiş yaparız.Peki transalple CBf150 arasında ne gibi farklılıklar var:silent:Geçmek isteyen arkadaşlara tavsiye edermisiniz? farklıkları ve üstünlükleri nelerdir:) Kısaca bir söylerseniz çok sevinirim.Saygılar

Abiciğim,
Tecrübe çok önemli benim cbf 150 yi almamdaki tek amaç vitesli bir motosiklette deneyim kazanmak.Cbf den önce hep otomatik scooter tarzı kullandım.Direksiyonum havadakiler hariç yerdekiler de gayet iyidir.:cherry:Başta tereddüt etmiştim.Cbf mi? yoksa transalp mi? diye ama cbf ile başlamak daha avantajlı cünki iki motor arasında dağlar var.Hem ağırlık, hem fiyat, hem güç, hem hız, hemde ses. V motorun çalışma sesi çok güzel 8 silindirli chevrolet gibi hor hor ötüyor.ikiside çok güzel makinalar.Trasalp çok heybetli görünsede kulanımı ve konforu çok rahat.Boyunuzun ve kilonuzun orantılı olması şart.Bilinenin aksine motosiklette kilonuz boyunuzundan en az 10 kilo üzerinde olmanız şart.Çünki artçı indirirken bindirirken güçlü olmanız kendini gösteriyor.Transalp artçı ile birlikte rampalarda bile gazın sonunu görmüyor çünki bastıkça gidiyor.Çok güçlü bir motora sahip.Yakıtı cbf 150 ye göre az.Cbf 150 1 km.de 110-120 arası yakıyordu.Transalp ise 175-180 otobanda 240 ytl ye kadar çıkıyor.Ama kuruşuna kadar değer.Helal olsun Atalarımız aç ayı oynamaz demiş.:cherry:
Aklınıza takılan olursa elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım.
Saygılarımla.Kazasız sürüşler...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Dağa taşa vurdukça daha çok seveceksin TA yı .. ;)
Güle güle kullan..

Gerçekten doğru söylüyorsun Harduro abi, bir tanede crossmu alsam acaba:silent: hoplamak,zıplamak,uçmak için.Arkadaşımın bir tane 200 cc bir makinası var. cross pistinde kullandım gerçekten çok farklı bir zevk ve heyecan.Hele o rampalara vurupta havalanıp kuş gibi uçup süzülerek yere inmesi tarif edilir bir şey değil.Transalp le bunları yapmam mümkün değil herhalde:queen:
Saygılar kazasız sürüşler.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi görülecek yerler transalp'ta güzel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst