Gunlerdir cevap bulamadigim soru cok arastirdim. Husaberg ve Husqvarna servisi ????

Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
husaberg ve ktm aynı firmadır yakın bir zmanda birleşmişlerdir 2 motor da harikadır ama parça ve diğer konulardan ktm tercih et derim
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Syanur: tam olarak bilmemekle beraber istanbul park yada izmitteki sofuoglunun pistinde suremezmiyim ? Zaten special bir makina alamam da hani olursa diye ortaya bi laf attik :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@agility biliyorum, bazen ben de öyle hayaller kurmuyo değlim, hangimiz yapmıyoruz. Ama şölye 2 kere düşündüğünde o motoru götürebileceğin bir pist bile yok (istanbul parkı unut zaten). Hem olsa bile hep yanlızsın, TR de öyle hafta sonu yarışları kültürü felan olmadığından :wiinkk: Ama olağan dışı motorlardır, sürmeyi ben de çok isterdim :)


Buarada Husqy de KTM ailesine katıldı. Daha doğrusu KTM satın almadı, KTM 'in %51 ve Bajaj'ın sahibi olan bir şirket Husqvarnayı %100 satın aldı. Husaberg de aynı çatı altında zaten. Merakla izliyoruz valla, toptan hindistana kaymasalar bari, ne güzel Husqyler italyada üretiliyordu en azından...
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
valla hiç bilmiyorum artık bi tane ktm 690 sm önerdi kefeee adlı üyemiz motor cidden hayalleri süsleyecek kadar güzel. ağustosa kadar satılmazsa onu alıcam satılırsa öncelik sırasına göre temiz ikinci el motor arayışına başlıcam son çarem de duke 200 olacak 2013 sıfır alıcam duke alırsam bide şunu sorayım belki bilirsin. aldığım gibi direk leovince egzoz taktırmak istiyorum serviste. rodaj bitmeden bi sıkıntı yaratırmı egzoz ?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
benimde ilk motorum olacağı için ve aktif olarak kullanacağım için çok sık sorun çıkarmasın piston silindir değişmeyeyim istiyorum. sanırım ktm e yönelmeliyim. hangi modellere bakayım o zaman ? hem supermotorum olsun hemde sıkıntı çıkarmasın en azından bu işin daha başındayım içim rahat kullanmak istiyorum ktm duke gibi mesela. ama daha torklusu lazım bana, ikinci el tabi.

İlk motorun olacaksa Husquvarna, Husaberg, KTM sana göre makineler değiller. 5 senedir motor kullanıyorum, bindiğim en ruh hastası aletler 450EXC, 300SX ve 990SMR'dı; üçü de KTM. Husqvarna da Husaberg de bu motorlarla aynı sınıfta, deli manyak aletler.

Duke 200 al, 2-3 sene sonra ya hakiki hardcore supermotolara geçersin, ya da Duke 690/690SMR'a.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Az cok 600 cc tecrubem var 125 cc 10.000 km yakin tecrubemde var o yuzden almisken temiz bulabilirsem supermoto yada kawasaki er6-n tarzi bisey alicam temiz bulamazsam duke 200 tabi.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
@agility biliyorum, bazen ben de öyle hayaller kurmuyo değlim, hangimiz yapmıyoruz. Ama şölye 2 kere düşündüğünde o motoru götürebileceğin bir pist bile yok (istanbul parkı unut zaten). Hem olsa bile hep yanlızsın, TR de öyle hafta sonu yarışları kültürü felan olmadığından :wiinkk: Ama olağan dışı motorlardır, sürmeyi ben de çok isterdim :)


Buarada Husqy de KTM ailesine katıldı. Daha doğrusu KTM satın almadı, KTM 'in %51 ve Bajaj'ın sahibi olan bir şirket Husqvarnayı %100 satın aldı. Husaberg de aynı çatı altında zaten. Merakla izliyoruz valla, toptan hindistana kaymasalar bari, ne güzel Husqyler italyada üretiliyordu en azından...

husky ktm ailesine katılmadı, bmw satın aldı. nuda 900'deki motor, f800 r'ın tuning yapılmış hâli; çantalar k1300 s çantaları. distribütör de borusan. eski f650 gs'teki motoru da (yeni g650 gs'te de kullanılıyor) tr 650 strada ve tr 650 terra adlı motorlarda kullanıyorlar.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
husky'i, italyanlardan bmw aldi. bmw'den sonra da ktm aldi. su anda ktm'ye ait.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst