- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Ah durumumuz olacaktiki sirf pist icin su special makinalardanda bitane alabilecektik![]()
Sonra ?? Nerede sürecektin
Ah durumumuz olacaktiki sirf pist icin su special makinalardanda bitane alabilecektik![]()
Nuda 900r'ın siyahı yok, nuda 900 normal versiyondur o.ben 2 tane gördüm şimdiye kadar 1 beşiktaşta kırmızı 1 tanede atamoto da siyah.
benimde ilk motorum olacağı için ve aktif olarak kullanacağım için çok sık sorun çıkarmasın piston silindir değişmeyeyim istiyorum. sanırım ktm e yönelmeliyim. hangi modellere bakayım o zaman ? hem supermotorum olsun hemde sıkıntı çıkarmasın en azından bu işin daha başındayım içim rahat kullanmak istiyorum ktm duke gibi mesela. ama daha torklusu lazım bana, ikinci el tabi.
@agility biliyorum, bazen ben de öyle hayaller kurmuyo değlim, hangimiz yapmıyoruz. Ama şölye 2 kere düşündüğünde o motoru götürebileceğin bir pist bile yok (istanbul parkı unut zaten). Hem olsa bile hep yanlızsın, TR de öyle hafta sonu yarışları kültürü felan olmadığından :wiinkk: Ama olağan dışı motorlardır, sürmeyi ben de çok isterdim
Buarada Husqy de KTM ailesine katıldı. Daha doğrusu KTM satın almadı, KTM 'in %51 ve Bajaj'ın sahibi olan bir şirket Husqvarnayı %100 satın aldı. Husaberg de aynı çatı altında zaten. Merakla izliyoruz valla, toptan hindistana kaymasalar bari, ne güzel Husqyler italyada üretiliyordu en azından...