- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar şu anda güneş tutulması oluyor. istanbuldan da görüyor. ama çıplak gözle bakmayın. özel gözlükle bakın. yada varsa bir röntgenin siyah yeriyle bakın. ben öyle yaptım :cherry:
kaçırmayın çünkü bir daha göremeyebiliriz :salut:
kaçırmayın çünkü bir daha göremeyebiliriz :salut:









