Güneş tutulması

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
evet arkadaşlar şu anda güneş tutulması oluyor. istanbuldan da görüyor. ama çıplak gözle bakmayın. özel gözlükle bakın. yada varsa bir röntgenin siyah yeriyle bakın. ben öyle yaptım :cherry:

kaçırmayın çünkü bir daha göremeyebiliriz :salut:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ekran filtresi aldım esnaf gülüyor:queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
İki rekat namaz kılın..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehe dvd aldım ayna gibi gözüküyor dvd kalitesinde izliyom:queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
puhahahhaha:mrgreen:
bende gördüm ama gördümde ne oldu:queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
işte güneş tutulurken çektiğim resimler. çok kaliteli değil çünkü önünde röntgen vardı :mrgreen:















daha çok var ama hepsini koyamadım. tam 43 tane çekmişim :queen:
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
15
arkadaşlar tutuldu tutulduda beni ürkütüyo
deprem olcakmışşşşş yani burda ( bolu ) daha önceki güneş tutulmasından bi iki gün sonra olmuş
beni çok korkutuyolar
neyse hakkınızı helal edersiniz artık:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
evet deprem olucak diye bir söylenti var ama ben hem inanmıyorum hemde korkuyorum. ne olacağını görücez bikaç gün sonra yada göremicez :salut:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
mostwanted_57' Alıntı:
evet deprem olucak diye bir söylenti var ama ben hem inanmıyorum hemde korkuyorum. ne olacağını görücez bikaç gün sonra yada göremicez :salut:

Ya allah aşkına hiç derdiniz yok mu da takıosunuz böle boş lafları anlamıorum
Ortada bişi yokken ağlama ağlanacak daha mühim şeyler gelecek ilerde başına,o zaman bol bol ağlarsın merak etme.........
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hiç bişi anlamadım
bende şakasına yarında depremi bekleriz diyorum ama allah göstermesin:pale:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
Hiçbirşey kullanmadan bakmak sevapmış diyorlardı ama ben yine de gözlükle baktım:cyclopsan Deprem konusunda ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
1999 da güneş tutulmasını depreme bağlayan arkadaşlar var sanırım. İçiniz rahat olsun tamamen rastlantı ikisinin arasındaki ilişkiyi açıklayacak bir bilimsel açıklama yok. Ama bir daha olursa bu rastlantı yurdum insanı bilim, milim dinlemez. :)

Bizim burada pek seyredemedik. Hafif bir kırmızılık gibi diyeyim, azıcık ortam yaptı. Yine de gayet hoştu. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst