Günde 75 Liraya????

Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
11
sigarayı bırakırsanız rakam yeterli görünüyor :) motor da çok yakıyormuş hakkaten..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------

sigarayı bırakırsanız rakam yeterli görünüyor :) motor da çok yakıyormuş hakkaten..

yok yahu yatacak bi yer sadece gecelik 15 tl dir en az.. daha az km. tavsiye etmek gerekiyor sanırım.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
bu gezı cok guzel olur ama egeden akdenıze kıyılar uzerınden ınersenız heryerde cadır kurabılırsınız yol kenarları bıle buna musaıttır.tuvalet ve banyo ıhtıyaclarınızı gıttıgınız butun sahıl plajlarında ucretsız olarak cozersınız.yemektede korkmayın canlı alabalık 1lıra.domatesı en ucuz bu bolgede bulursunuz.bıde yol kenarlarında yerlı halktan ınsanlar yufka ekmegı satar cokelek satar kılosu uc lıradan peynır bulursun buralarda .atesı yak tak cubuga alabalıgı hergun alabalık ye yanında 2de bıra acarsın para sana fazlasıyla kalır emın ol bundan .antalyaya gelırsen burda sana yardımcı olabılırım butun campıng alanlarında rahat etmenı saglarım,tam hayal ettiğin bi gezı yasaman dılegıyle...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
vallahi hocam bütçe bence düşük. yakıt masrafı haricinde kaldı 25 lira. 9 u sigara kaldı 16 lira. bununla yemek ve içmek ne kadar ucuza mal olursa olsun imkansız. hele 10 gün boyunca. yaz sıcağında motorla yol yapmak demek su kaybı demek. her molada soğuk bişeyler içmek ister insan. her zaman benzinlik lavabosundan içilenle de tahminim serinlenmez. bugün soğuk bi cola 2 lira. 500 ml soğuk su 50 krş. ben kendi adıma yoldayken gün içinde litre litre soğuk su içerim alt alta koyunca o bile maliyet.
Günlük en az 100 tl bütçe gerekir kanımca...

Aslında gideceğim güzergah hemen hemen her yaz gittiğim yerler.Ancak bu yaz bu geziyi gençlik yıllarımı tekrar hatırlamak,o zamanlar çektiğimiz sıkıntıları tekrar yaşıyarak o günleri hatırlamak amacı ile yapacağım.
Bu nedenle az bütçeyle yola çıkmaya niyetliyim.:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

Türkiye'de kamping olayı yaygın değil, çoğu güvenlik ve temizlikten yoksun. Gel seninle bir yunan-italya turu yapalım, kimse gelmezse ben haziran veya temmuzda tek başıma 1 hafta gideceğim. Oralarda mükemmel kampingler var diyorlar, benzin de yarı fiyatına.

Yunanistan da benzin ve yiyecek içeceğin ucuz olduğunu duymuştum.Oralarda tahmin ediyorum 50 euro ya bu gezi gerçekleştirilebilir.
Ancak benim amacım akdeniz sahillerini bu kez apaçi vari gezmek :) ve gençlik yıllarımı anımsamak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

bu gezı cok guzel olur ama egeden akdenıze kıyılar uzerınden ınersenız heryerde cadır kurabılırsınız yol kenarları bıle buna musaıttır.tuvalet ve banyo ıhtıyaclarınızı gıttıgınız butun sahıl plajlarında ucretsız olarak cozersınız.yemektede korkmayın canlı alabalık 1lıra.domatesı en ucuz bu bolgede bulursunuz.bıde yol kenarlarında yerlı halktan ınsanlar yufka ekmegı satar cokelek satar kılosu uc lıradan peynır bulursun buralarda .atesı yak tak cubuga alabalıgı hergun alabalık ye yanında 2de bıra acarsın para sana fazlasıyla kalır emın ol bundan .antalyaya gelırsen burda sana yardımcı olabılırım butun campıng alanlarında rahat etmenı saglarım,tam hayal ettiğin bi gezı yasaman dılegıyle...

İlgi ve alakana teşekkür ederim.Antalyada kalmam icap ederse seni ararım kamping konusunda.Şimdiden sağol.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Öncelikle hayırlı yolculuklar ve kazasız sürüşler diliyorum.

Anlaşılan siz yakıt sarfiyatı ve konaklama konusuna çözüm bulmuşsunuz, tek sıkıntınız yiyecek konusu. Aslında buda çok zor olmayan ancak 2 paket sigara meselesi nedeniyle sıkınta oluşturabiliecek bir durum. Yemek konusunu dağlcılık veya kamp malzemeleri satan yerlerden edinebileceğiniz pişirme kapları alarak kendi yiyeceğinizi pişirerek çözebilirsiniz. Veya bu konuda da daha pratik ve uygun bir çözüm isterseniz evinizdeki taşıması kolay hafif olması için var ise emaye, tencere, tava, cezve gibi bir kapı bu iş için kullanabilirsiniz. Kamp tüpüne ihtiyacınız olmayacaktır, çünkü gezirotanızda yüksek irtifalı bir yer bulunmuyor bu nedenle ateş yakarak pişirme konusunu halledebilirsiniz. Size enerji verecek ve ayakta tutacak şeyler pişirmeye çalışın ve tabii kolay. Bu konuda bizim yaptığımız ve en basit olanı bol makarna :) hem tok tutar hemde kolay pişer. ve UCUZZ :). Bunun dışında yolculuk sırasında da atıştırabilmek için mümkünse fiyatlarının uygun olduğu tescilli ve genellikle üç harfli mağazalrdan birinden bolca çikolata alın yanınıza. Malum güneş, yorgunluk, uzun km.ler kan şekerini düşürüp tansiyonunuzla oynamasın. Ayrıca yemeğin pişirilmesinden sonraki temizleme meselesinde de harcama yapmamanız için mümkünse konaklamalarınız suya yakın yerlerde yapmanızda fayda var. Temizlik için ekstra sabuna ihtiyacınız yok yaktığınız ateşin külü bu konuda size yardımcı olacaktır, veya bir parça kumlu toprak. WC meselesini anlatmaya gerek yok........ Yeterki sizden sonra oradan geçecek olanlara sizi hatırlatacak bir şeyler bırakmayın yeter. Banyo ve temizlik konusu size en çok sıkıntı verecek olan konudur sanıyorum. Tuzlu suyla temizlenemeyeceğiniz için tuzlu olmayanb akarsuları bu konuda kullanabilir veya bir gün önce artırabileceğiniz 7-8 liralık bir bütçeyi şehir merkezi yada ilçelerdeki hamamları kullanarak çözebilirsiniz. Ayrıntı olarak yazdıklarınızın arasında rastlayamadığım tek şey ekstra durumlar. Motorun herhangi bir arızası nedeniyle harcama tutarınızın yükselmesi ihtimali? (Umarım eliniz anahtar tutuyordur). Yiyecek konusunda avcılıktan hazzetmediğim için başka verilecek tavsiyeleri saklı tutuyorum. Sigara ile ilgili de 2 paket sigara için 9 tele ödemek yerine tütün alsanız daha ucuza gelebilir bu tutar. Şimdilik aklıma gelen ve ihtiyanızın olabileceğini düşündüğüm çözüm önerilerim bunlar aklıma geldikçe sizinle paylaşmaya çalışırım diğer naçizane önerilerimi.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Gezinin rotalarini yazmamisiniz. Simdi net bir sey demek zor.Izmir den antalya ya olan rotayi dusunur isek. Kampingler malum zaten tuvaleti ve banyosu var.Tum sahillerde guvenle kalabilirsiniz. Bulundugunuz kasaba koy ne ise jandarma karakoluna danisin. Bunun harici banyo ihtiyaclarinizi halk hamamlarinda rahatlikla giderebilirsiniz. Yazin yapacaginizdan, ayrica tum sahillerdeki duslarda rahatlikla sabun ile dus alabilirsiniz. Aklinizda bulunsun tum marinalarda cuzzi ucretli , dus, tuvalet ve camasirhane vardir. Yeme icme konusunda yaratici olmanizi tavsiye ederim. Peynir ,domates o bolgenin yerel zevki. Alabaligi ucuza bulursunuz yada deniz baliklarini alip ates zevki yapacaksiniz.Sosis ve sucuk cabasi.Koy marketleri cok ucuzdur bu konuda. Yaninizda acil aclik icin konserve ve bir paket tost ekmegi bulundurun.Tost ekmegi hemen bozulmaz.

İzmir den başlayıp Silifke ye kadar gitmeyi düşünüyorum.Kafamda konaklama yerleri net değil.Aslında planda yapmak istemiyorum.Benzin nereye kadar götürürse gibi bir hayalle yola çıkacağım.:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

Öncelikle hayırlı yolculuklar ve kazasız sürüşler diliyorum.

Anlaşılan siz yakıt sarfiyatı ve konaklama konusuna çözüm bulmuşsunuz, tek sıkıntınız yiyecek konusu. Aslında buda çok zor olmayan ancak 2 paket sigara meselesi nedeniyle sıkınta oluşturabiliecek bir durum. Yemek konusunu dağlcılık veya kamp malzemeleri satan yerlerden edinebileceğiniz pişirme kapları alarak kendi yiyeceğinizi pişirerek çözebilirsiniz. Veya bu konuda da daha pratik ve uygun bir çözüm isterseniz evinizdeki taşıması kolay hafif olması için var ise emaye, tencere, tava, cezve gibi bir kapı bu iş için kullanabilirsiniz. Kamp tüpüne ihtiyacınız olmayacaktır, çünkü gezirotanızda yüksek irtifalı bir yer bulunmuyor bu nedenle ateş yakarak pişirme konusunu halledebilirsiniz. Size enerji verecek ve ayakta tutacak şeyler pişirmeye çalışın ve tabii kolay. Bu konuda bizim yaptığımız ve en basit olanı bol makarna :) hem tok tutar hemde kolay pişer. ve UCUZZ :). Bunun dışında yolculuk sırasında da atıştırabilmek için mümkünse fiyatlarının uygun olduğu tescilli ve genellikle üç harfli mağazalrdan birinden bolca çikolata alın yanınıza. Malum güneş, yorgunluk, uzun km.ler kan şekerini düşürüp tansiyonunuzla oynamasın. Ayrıca yemeğin pişirilmesinden sonraki temizleme meselesinde de harcama yapmamanız için mümkünse konaklamalarınız suya yakın yerlerde yapmanızda fayda var. Temizlik için ekstra sabuna ihtiyacınız yok yaktığınız ateşin külü bu konuda size yardımcı olacaktır, veya bir parça kumlu toprak. WC meselesini anlatmaya gerek yok........ Yeterki sizden sonra oradan geçecek olanlara sizi hatırlatacak bir şeyler bırakmayın yeter. Banyo ve temizlik konusu size en çok sıkıntı verecek olan konudur sanıyorum. Tuzlu suyla temizlenemeyeceğiniz için tuzlu olmayanb akarsuları bu konuda kullanabilir veya bir gün önce artırabileceğiniz 7-8 liralık bir bütçeyi şehir merkezi yada ilçelerdeki hamamları kullanarak çözebilirsiniz. Ayrıntı olarak yazdıklarınızın arasında rastlayamadığım tek şey ekstra durumlar. Motorun herhangi bir arızası nedeniyle harcama tutarınızın yükselmesi ihtimali? (Umarım eliniz anahtar tutuyordur). Yiyecek konusunda avcılıktan hazzetmediğim için başka verilecek tavsiyeleri saklı tutuyorum. Sigara ile ilgili de 2 paket sigara için 9 tele ödemek yerine tütün alsanız daha ucuza gelebilir bu tutar. Şimdilik aklıma gelen ve ihtiyanızın olabileceğini düşündüğüm çözüm önerilerim bunlar aklıma geldikçe sizinle paylaşmaya çalışırım diğer naçizane önerilerimi.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

Değerli fikirlerin için çok teşekkür ederim.Sarma tütün fikrini çok tuttum.Benim aklıma hiç gelmemişti.:cat:Yanlız yolda polis veya jandarma araması olursa açık tütün sorun çıkarırmı diye düşünüyorum.Motor arızası ile ilgili bir harcama düşünmedim.ufak tefek sorunları halledebilirim.Büyük bir arıza meydana gelirse yapacak birşey yok:)bütün plan alt üst olur tahminim:(
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
fethiyede kabak koyunu tavsiye ederim şiddetle...karadan ulaşım neredeyse yok...mıcırlı virajlı bi yoldan var...inanılmaz sık bi orman...sabahları sincaplar filan ağaçlarda kahvaltı ederken...geceleri hayatınızda görmediğiniz kadar çok yıldız...hatta ben tam meteor yağmuruna denk gelmiştim 3-4 saatte 26-27 tane meteora denk geldim...gemile kamping tavsiye ederim...selçuk abi sahibi...çadır sizden olursa indirimde yapar...hele bu sezon en güzel zamanı ve boştur... sıkı bi pazarlık ve durumu izah edin kesin tatmin olursunuz...ben yazın çadırda 25 tl ye sabah akşam yemeği dahil kaldım...yemekler ve ev yapımı mısır ekmeği müthiş...yakında şelale kelebekler filan var...geceleri doğaçlama müzik ateşbaşı filan...etrafta yaban ot yerine adaçayı kekik bitmiş hep...satsuma sandal andız ağaçları filan..biraz hippi ruhunuz varsa çok fena masal gibi bi yer...teşekkür edeceksiniz...yannız şimdi varmıdır bilmiyorum ama akrep vardı yazın bayaa bi de trcell dışında tel çekmiyo ama oda güzel bi şey...tamamen doğa ananın kucağına gidiyosunuz yanınızda acil durum çantası olsun
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bu yaz mayıs veya haziran aylarının birinde lüksten uzak bir tatil yapmak istiyorum.Motosiklet ile günde 75 liraya 10 gün boyunca Akdeniz sahillerinde bir gezi planlıyorum.Bu günlük 75 liranın ortalama 50 lirası benzin masrafı olacaktır.Yani ortalama günde 250 km.yol yapmak istiyorum.Motosikletim ortalama 250 km.de 50 lira benzin yakmakta.Kalan 25 lira ilede yemek,içmek,sigara(2 paket) ve konaklama.Konaklama derken camp çadırı şeklinde düşünüyorum.Gecelemeyi çadır ile yapacağım için tuvalet banyo gibi sorunlarım olacak elbette.
Şimdi bu konuda görüş ve önerilerinizi yazarsanız sevinirim.Bu geziyi daha ucuza getirebilecek önerilerinizi bekliyorum.

Harika bir tur olur bence de:cat:
Amma sigaranın paketi 5 TL ise kalan pek yetmez her halde yeme ve içmeye:mrgreen:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Motor arızası için çözümüm maalesef yok, umarım olmaz. Ama bir sorun olursa da siteden arkadaşlar sanıyorum size destek olacaklardır. Tütün konusunu da merak etmeyin, (tütünle esrar ı ayıramayacak kadar bilgisiz :) bir polis yada jandarmaya denk gelmedikçe) sorun olmaz.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
fethiyede kabak koyunu tavsiye ederim şiddetle...karadan ulaşım neredeyse yok...mıcırlı virajlı bi yoldan var...inanılmaz sık bi orman...sabahları sincaplar filan ağaçlarda kahvaltı ederken...geceleri hayatınızda görmediğiniz kadar çok yıldız...hatta ben tam meteor yağmuruna denk gelmiştim 3-4 saatte 26-27 tane meteora denk geldim...gemile kamping tavsiye ederim...selçuk abi sahibi...çadır sizden olursa indirimde yapar...hele bu sezon en güzel zamanı ve boştur... sıkı bi pazarlık ve durumu izah edin kesin tatmin olursunuz...ben yazın çadırda 25 tl ye sabah akşam yemeği dahil kaldım...yemekler ve ev yapımı mısır ekmeği müthiş...yakında şelale kelebekler filan var...geceleri doğaçlama müzik ateşbaşı filan...etrafta yaban ot yerine adaçayı kekik bitmiş hep...satsuma sandal andız ağaçları filan..biraz hippi ruhunuz varsa çok fena masal gibi bi yer...teşekkür edeceksiniz...yannız şimdi varmıdır bilmiyorum ama akrep vardı yazın bayaa bi de trcell dışında tel çekmiyo ama oda güzel bi şey...tamamen doğa ananın kucağına gidiyosunuz yanınızda acil durum çantası olsun

Fethiye yi az çok bilirim.Yanlız bu kabak koyunu çıkaramadım.Nerden gidileceğini yazabilirsen sevinirim.Yanlız akrep olayı sakat:pale:Uzun seneler önce Bodrum da tanışmıştım kendisiyle ve bir hafta kolum pert olmuştu.Böyle bir durumda bütün geziyi berbat edebilir.:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
cüzdanın köşesinde nakit olsun ama siz harcamayın yinede,yol hali ne olur ne olmaz.esas mesele bencede sigaraya ayrılan bütçe madem içiyorsunuz yarım kilo iyisinden diyarbakır tütünü alıyorsunuz bir kutuda filitreli sigaralık ve sigara sarma makinesi.tütün 15 tl desek,filitre 1 kutu 150 tane 6 tl idi zam gelmediyse,sarma makinesi 8 tl,fazla bir şey tutmadı.şöyleki bir paket sigara 4.50 tl tutuyorsa bu şekilde yaparsanız en fazla 1.20 tl tutar.tahtakale de bolca satan yerler var bu malzemeleri.
dedik günlük 2 paket sigara =2.50 tl geri kaldı burdan 6.50 tl.yemek olayını da makarna agırlıklı ve bardak hazır çorba kullanırsanız ve yanında salata ve domates gibi sebzeler tüketirseniz yemek olayıda baya bir ucuza gelir.sigara dan ve yemekten arttırdıgınız para ile temizlik işini halledebilirsiniz bence.ama burdaki en önemli mesele yakıt olayı maşallah makine güzel ama işte yakıtıda baya güzel siz daha iyi bilirsiniz yakıt tasarrufunu mümkün mertebe yolsa gaza asılmamak.ne kadar az yakıt = O kadar bol yemek :p
birde yolculuga çıkmadan önce eş dost geziliyor onlardan biraz kumanya toplanıyor ooo baya ucuza geldi o zaman tatil.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
5 ve 2.5 litrelik pet şişe kapaklarına tuzluk gibi delik delip kapakları cebine koyuyorsun.Su doldurduğun şişe içindeki suyun yazın ne kadar çabuk ısındığını bir İzmirliye hatırlatmama gerek yok sanırım.Arkada bagaj üzerine yatık şekilde bağladığın su şişesi ile banyo yapmak için uygun delikli kapağı takıp başaşağı dibini deldiğin poşete yerleştirip ağaç dalına asarsan en kral duş olur.Ayrıca sıcak suyu çabucak kaynatıp kahve de içersin.Günde 250 km çok fazla.100-150 km lik parkurlar hem yorucu olmayacak hemde geziden edindiğiniz izlenimleri daha iyi özümsemenizi sağlıyacak.Üstelik yaz güneşinde mümkünse sabah erken yol alırsanız hipotermiye maruz kalmazsınız.
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Fethiye yi az çok bilirim.Yanlız bu kabak koyunu çıkaramadım.Nerden gidileceğini yazabilirsen sevinirim.Yanlız akrep olayı sakat:pale:Uzun seneler önce Bodrum da tanışmıştım kendisiyle ve bir hafta kolum pert olmuştu.Böyle bir durumda bütün geziyi berbat edebilir.:)

fethiyede kelebekler vadisi istikametine gidiyorsunuz...kelebekler vadisini yukarıdan görüyosunuz zaten sağ tarafınızda kalıyor o yoldan devam...gemile koyu olarakta geçer...sorsanız gösterirler zaten...akrep mevzusundada ben sorun yaşamadım..haa 1 hafta içinde 5 kere filan karşıma çıktı ama çadırın zaten iç kılıfı olduğu için rahat uyudum...taş altlarına gölge serin yerlere,kıyafet içi havlu ayakkabının içine ve de gece bastığın yere biraz dikkat edeersen sorun yok...ama inanki akrep diil akrep nalan çıkıp gece uyurken üstüne atlasa gidilir kabağa...insanoğlu oranında içine etmeden görülmesi gereken bi yer...netten araştırma yapabilirsiniz...kesin gitmeye karar verirseniz ayrıca tavsiyelerim olur zaten
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Hangi motosikletiniz ile yola çıkacasınız r1150 gs mi hyosung rx125 ile mi?
güzel bir gezi olacak inş, bende eşimle düşünüyorum ama motosikletimizi büyütmemiz lazım. yinede yanınnızda nakit olmasında fayda var.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
cüzdanın köşesinde nakit olsun ama siz harcamayın yinede,yol hali ne olur ne olmaz.esas mesele bencede sigaraya ayrılan bütçe madem içiyorsunuz yarım kilo iyisinden diyarbakır tütünü alıyorsunuz bir kutuda filitreli sigaralık ve sigara sarma makinesi.tütün 15 tl desek,filitre 1 kutu 150 tane 6 tl idi zam gelmediyse,sarma makinesi 8 tl,fazla bir şey tutmadı.şöyleki bir paket sigara 4.50 tl tutuyorsa bu şekilde yaparsanız en fazla 1.20 tl tutar.tahtakale de bolca satan yerler var bu malzemeleri.
dedik günlük 2 paket sigara =2.50 tl geri kaldı burdan 6.50 tl.yemek olayını da makarna agırlıklı ve bardak hazır çorba kullanırsanız ve yanında salata ve domates gibi sebzeler tüketirseniz yemek olayıda baya bir ucuza gelir.sigara dan ve yemekten arttırdıgınız para ile temizlik işini halledebilirsiniz bence.ama burdaki en önemli mesele yakıt olayı maşallah makine güzel ama işte yakıtıda baya güzel siz daha iyi bilirsiniz yakıt tasarrufunu mümkün mertebe yolsa gaza asılmamak.ne kadar az yakıt = O kadar bol yemek :p
birde yolculuga çıkmadan önce eş dost geziliyor onlardan biraz kumanya toplanıyor ooo baya ucuza geldi o zaman tatil.
Artık tatilmi olacak yoksa işkencemi bilemiyorum.Sigara konusundaki fikrinize katılıyorum.Yanlız tahtakaleye gidip almak biraz masraflı olur:queen:Malum izmirde oturuyorum:)Yakıt konusunda pek tasarruf yapabileceğimi sanmıyorum.Ne yaparsanız yapın 100 km. de 5,5-6 litre benzin yakıyor meret.Biraz kumanya ile yola çıkmak bencede iyi olurdu.ancak bu amaçladığım gülük 75 lira ile seyehat ve yaşama emelime biraz aykırı olur sanıyorum.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
213
yaz olduğunu düşünürsek, banyo sorunun olmıyacaktır. Neden ? Deniz var..... Tuvalet sorununu da alışveriş merkezleri yada büyük otellerin lobilerinde rahatlıkla giderebilirsin. Yemek işinide halledersin bi şekilde. Ucuz alternatif çok. Yatma işinide, uygun bir yerde çadırda geçircem diyorsun, onda da problem yok. Peki nereye doğru gidicen ? Günde yaklaşık 200KM lik yollarla İZMİR-DİDİM-BODRUM-....... al sana rota....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ayrıca yanınıza bir keser alın hacet için kazacağınız bir karış çukur çok iyi oluyor.
Üzerinide tekrar örtüyoruz.Aynı zamanda keser faideli bir alettir.

Kamp yerlerini boşverin.Gözünüzün kestiği bir kıyı şeridi hem sakin hemde ihtiyaçlar için uygun yer bulma konusunda rahat olmanızı sağlar.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
5 ve 2.5 litrelik pet şişe kapaklarına tuzluk gibi delik delip kapakları cebine koyuyorsun.Su doldurduğun şişe içindeki suyun yazın ne kadar çabuk ısındığını bir İzmirliye hatırlatmama gerek yok sanırım.Arkada bagaj üzerine yatık şekilde bağladığın su şişesi ile banyo yapmak için uygun delikli kapağı takıp başaşağı dibini deldiğin poşete yerleştirip ağaç dalına asarsan en kral duş olur.Ayrıca sıcak suyu çabucak kaynatıp kahve de içersin.Günde 250 km çok fazla.100-150 km lik parkurlar hem yorucu olmayacak hemde geziden edindiğiniz izlenimleri daha iyi özümsemenizi sağlıyacak.Üstelik yaz güneşinde mümkünse sabah erken yol alırsanız hipotermiye maruz kalmazsınız.

Duş fikrine bayıldım:cat:Silifke ye kadar gitmek istediğim için günde 250 km. kadar yapmam şart.Günlük 100-150 km.lik sürüşlerle oralara gidip gelmeye zaman yetmez sanıyorum.Mümkün olduğu kadar serin saatlerde seyahat etmeye çalışacağım zaten.sıcak saatlerde deniz kum güneş:queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Günde 200-250 km çok rahat yapılır, daha bile fazla gidilir hatta..
Bu arada ne güzel fikirler çıkıyor hakikatten..
Keserli olanı özellikle :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hangi motosikletiniz ile yola çıkacasınız r1150 gs mi hyosung rx125 ile mi?
güzel bir gezi olacak inş, bende eşimle düşünüyorum ama motosikletimizi büyütmemiz lazım. yinede yanınnızda nakit olmasında fayda var.

Tabiiki GS 1150 ile çıkmayı düşünüyorum.Hyosung bu kadar uzun soluklu bir gezide benim isteklerimi karşılayamaz sanıyorum.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Silifkeden dönerken hiçbir yere takılmadan direk dönerseniz zaman kaybı olmaz.Zaten giderken yolu sindirmiş olacaksınız.Dolayısıyla dönüş yolu için en fazla 15-18 saat koyun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst