Günde 75 Liraya????

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu yaz mayıs veya haziran aylarının birinde lüksten uzak bir tatil yapmak istiyorum.Motosiklet ile günde 75 liraya 10 gün boyunca Akdeniz sahillerinde bir gezi planlıyorum.Bu günlük 75 liranın ortalama 50 lirası benzin masrafı olacaktır.Yani ortalama günde 250 km.yol yapmak istiyorum.Motosikletim ortalama 250 km.de 50 lira benzin yakmakta.Kalan 25 lira ilede yemek,içmek,sigara(2 paket) ve konaklama.Konaklama derken camp çadırı şeklinde düşünüyorum.Gecelemeyi çadır ile yapacağım için tuvalet banyo gibi sorunlarım olacak elbette.
Şimdi bu konuda görüş ve önerilerinizi yazarsanız sevinirim.Bu geziyi daha ucuza getirebilecek önerilerinizi bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi olur, bol bol foto çek forumda paylaş, tuvalet ihtiyacı derken her yer tuvalet zaten :cherry: camp kuracağın yerlerde ağaç altında falan görürsün işini :cherry:eek:nu dert etme
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
günde 75 tl ve 50 tlsi benzin benzine çok para gidiyor hocam sizin motor baya yakıyormuş bence sıkıntı olur gibi görünüyor ben 50 tl ile 500 km gidiyorum siz 250 kmlerden bahsediyosunuz.birde iki paket sigara günde aldığınız temiz oksijeni anında yok etmek demek:)içmeyin dicem ama dediğmle kalıcam...birde motorla tatil zaten böyle olur lükste kaldıktan sonra bir anlamı olmaz olucak çadırın her gittiğin yerde kamp yapıcaksın:)

siz en iisi bi cbf alın günde 25 tlye o yolu gidersiniz geriside cebinize kalır:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi olur, bol bol foto çek forumda paylaş, tuvalet ihtiyacı derken her yer tuvalet zaten :cherry: camp kuracağın yerlerde ağaç altında falan görürsün işini :cherry:eek:nu dert etme

Farkındaysan adamın tek problemi tuvalet değil...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
günde 75 tl ve 50 tlsi benzin benzine çok para gidiyor hocam sizin motor baya yakıyormuş bence sıkıntı olur gibi görünüyor ben 50 tl ile 500 km gidiyorum siz 250 kmlerden bahsediyosunuz.birde iki paket sigara günde aldığınız temiz oksijeni anında yok etmek demek:)içmeyin dicem ama dediğmle kalıcam...birde motorla tatil zaten böyle olur lükste kaldıktan sonra bir anlamı olmaz olucak çadırın her gittiğin yerde kamp yapıcaksın:)

siz en iisi bi cbf alın günde 25 tlye o yolu gidersiniz geriside cebinize kalır:wiinkk:

190 boy 120 kilo,cbf biraz çocuk bisikleti gibi kalır altımta :p
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayin abim kaçgün tatil yapmayi planliyorsunuz bilmiyorum ama 15 günlük bütçe ayırdıysanız 10 gün'e indirin dolu dolu tatil yapin derim.. Çünkü 25 tl ile bu dedikleriniz yapmak biraz zor gibi.. Ha yapılmazmı? tabiki yapılır, ama kılı kırk yarmak zorunda kalabilirsiniz..
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
cbf 150 ile yol yapmak var R 1150 GS ile yol yapmak var, biraz fazla yakacak tabiki..

öneri sunamayacağım ama.. hayırlı yolculuklar şimdiden, güzel bir tatil yapmanız dileğiyle
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
Motorumu aldiktan sonra ilk turkiye tatilimde bende boyle bir sey dusunuyorum. 50tl zaaten motorunuza gidiyorsa yapicak cok bir sey yok sanirim wc isini benzin istasyonlarindan cozebilirsiniz dus kisminida (deniz kiyisina gidiceginizden dolayi) sahillerdeki duslarda cozebilirsiniz tabi pek rahat bi dus olmaz ama bu giderlerinizi en aza indiricektir :) Birde 2 paketi 1 pakete indirirseniz sizin icin cok daha iyi olur hem saglik bakimindan hemde yeme kismina daha cok paranizi ayirmis olursunuz.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sayin abim kaçgün tatil yapmayi planliyorsunuz bilmiyorum ama 15 günlük bütçe ayırdıysanız 10 gün'e indirin dolu dolu tatil yapin derim.. Çünkü 25 tl ile bu dedikleriniz yapmak biraz zor gibi.. Ha yapılmazmı? tabiki yapılır, ama kılı kırk yarmak zorunda kalabilirsiniz..

Canım kardeşim,bende zaten 10 günlük bir gezi planlıyorum.Ancak amaç en az parayla maksimim km.yapmak.Şükür bütçem otellerde kalıp restoranlarda yiyip içmeye müsait.Benim niyetim eskiden garibanlık yıllarımdaki gibi motosiklet gezisi yapmak ve o duyguları tekrar yaşamak:)Eskiden bu işler daha kolaydı gerçi:)Benzin ucuzdu.Benzinsiz kaldıkmı birisine yalvarır ve birkaç litre benzin temin ederdik.Hatta başka yollarıda vardıda şimdi burda anlatmayayım:)
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
50
Giderken yanınıza bol bol kolonyalı mendil, evde hazırlanmış bir kaç adet sandviç ve başka karın doyurucu gıdalar (bisküvi, kek, kraker vb) alabilirsiniz. Sigarayı bir haftalığına da olsa 1 pakete düşürebilirsiniz. Günde 250 değilde 200 km gidersiniz. Her halükarda çok keyifli olacağına eminim. İyi tatiller.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bence gezının en keyıfli tarafı budur az bütce para ile cok gezmek benımde bu yaz için böyle bır planım var.Bu plan öyle hazırlıklı bır plndeğil kamp malzemelerım var zaten neyse sizin burda yapabıleceğiniz tek sey benzınden tasarruf etmek ki gerısı kolay zaten valla altınızdaki motoruda değiştirmeyeceğinize göre tek secenek tasarruflu gıtmek kalıyor gerıye zaten cadırınızıda istediğiniz yere kurarsınız yanı bundan tasarruflu olabılecek bır durum yok
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Gezinin rotalarini yazmamisiniz. Simdi net bir sey demek zor.Izmir den antalya ya olan rotayi dusunur isek. Kampingler malum zaten tuvaleti ve banyosu var.Tum sahillerde guvenle kalabilirsiniz. Bulundugunuz kasaba koy ne ise jandarma karakoluna danisin. Bunun harici banyo ihtiyaclarinizi halk hamamlarinda rahatlikla giderebilirsiniz. Yazin yapacaginizdan, ayrica tum sahillerdeki duslarda rahatlikla sabun ile dus alabilirsiniz. Aklinizda bulunsun tum marinalarda cuzzi ucretli , dus, tuvalet ve camasirhane vardir. Yeme icme konusunda yaratici olmanizi tavsiye ederim. Peynir ,domates o bolgenin yerel zevki. Alabaligi ucuza bulursunuz yada deniz baliklarini alip ates zevki yapacaksiniz.Sosis ve sucuk cabasi.Koy marketleri cok ucuzdur bu konuda. Yaninizda acil aclik icin konserve ve bir paket tost ekmegi bulundurun.Tost ekmegi hemen bozulmaz.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
vallahi hocam bütçe bence düşük. yakıt masrafı haricinde kaldı 25 lira. 9 u sigara kaldı 16 lira. bununla yemek ve içmek ne kadar ucuza mal olursa olsun imkansız. hele 10 gün boyunca. yaz sıcağında motorla yol yapmak demek su kaybı demek. her molada soğuk bişeyler içmek ister insan. her zaman benzinlik lavabosundan içilenle de tahminim serinlenmez. bugün soğuk bi cola 2 lira. 500 ml soğuk su 50 krş. ben kendi adıma yoldayken gün içinde litre litre soğuk su içerim alt alta koyunca o bile maliyet.
Günlük en az 100 tl bütçe gerekir kanımca...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
bence tek sorun duş

gıda kısmı her türlü hallolur -migrosun:cat: bu tür durumlarda yol yardım birimi var:mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Türkiye'de kamping olayı yaygın değil, çoğu güvenlik ve temizlikten yoksun. Gel seninle bir yunan-italya turu yapalım, kimse gelmezse ben haziran veya temmuzda tek başıma 1 hafta gideceğim. Oralarda mükemmel kampingler var diyorlar, benzin de yarı fiyatına.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst