Dünde kaza yapmadım.Ortalama %50ye düştü.Benim
için altın bir sınırTrafiğe alışıyorum.Sağolsun nightwatcher kardeşimde bana çok yardımcı oluyor.Işıklarda falan en öne çıkacaksın.Sarıda kontrol edip basacan.Sol şeridi kaplayacan.Hatta mümkünse sağıda
Şeridinide değiştirmeyecen.Napalım böyle garip bir kullanımla insan kendini gerçekten güvende hissedebiliyor bu trafikte..