Günde 1 kaza yapıyorum

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Abartmışsın olayı :cyclopsan Dikkatsizliğinden oluyordur, çocuk oyuncağı değil, Allah korusun ciddi bişey de olabilir... :wiinkk: :cat:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
geçmiş olsun kardeş. ben ilk gün daha bismillah ıslak yolda kaydım düştüm. ikinci gün 2 kere düştüm toplamda 5 kere düştüm sürüklendim. ama her biri bana tecrübe kazandırdı yani ders çıkardım.daha çok alıştırma ayapmanı ve boş yolları tercih etmeni tavsiye ederim. sende birşey yoksa motor için üzülme derim o yapılıyor ,parasını ödüyorsun yapıyorlar:)(o kadar kazaya rağmen motorumda ciddi olarak hiçbir sorun yok bir tane biraz iyi çiziğim var. ) ama sana birşey olursa .. o kötü işte.. tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
arkadaşım bu sen de bağımlılık olmaya başlamış gibime geldi
bildiğim iyi bir psikolog var tanıştırayım mı :silent:

şaka bir yana ama daha dikkat lütfen :cat:
geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana eküri olmam umarım :cyclopsan çok geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
geçmiş olsun.ilk günlerde olabilir.bol bol çalış.bir de şehiriçinde herzaman risk.ben haftasonları ağırlıklı aldığım gibi kaçıyorum.:)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
geçmiş olsun ama önce motor kullanmayı birilerinden ögrenseydin sonra motor alsaydın yada trafige cıkmadan önce kıyıda köşede ögren öyle cık kullanma tekniklerini iyice ögren yıllardır kullanan bile hata yapar yeterki sen ögren ve kurallara uy bence
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
umarım ilk kullandığın motor değildir bu cbr 125. eğer hiç bilmiyosan yada çok az biliyosan motor sürmeyi, cbr 125 e yazık olacak gibi. çünkü bu motor acemiliği atlatacak bi motora benzemiyor. atak, sport ve parçası pahalı. keşke önce bi ybr falan alıp pratik kazandıktan sonra cbr alsaydın. bence daha iyi olurdu. unutmadan motoruna takılabiliyosa eğer bi kotuma demiri falan taktırmaya bak. motorun altında falan kalıp ayağını kırma.acemiliği atlatıp kendine güvenin gelince çıkarabilirsin koruma demirini. sana kazasız günler. geçmiş olsun
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Bence kaza dedigin seyi bu kadar sık yapiyosan bi sorun var oturup dusunmen lazim. Heee kaza egitirmi bence egitir nazar deymesin daha hic kaza yapmadim ama motoru ilk aldigim gun on tekerlegi iki kere kitleyip yeri öpecek konuma gelmistim reflekslemi kurtardim allahmi yardim etti bilmiyorum 2 sindede ayagimi yere vurmamla motor dikildi ama ikisinde bana tecrube oldu trafige kapalı bi yerde 1 depo benzini yakacak kadar fran caliştim sorunumu cozdum....
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Hepinize çok çok teşekkür ediyorum.Yazdıklarınızı okumak gerçekten keyifli ve eğitici.Durumu tam olarak anlatmadığım için biraz havada kalmış.İzin verirseniz açıklayayım.
Motoru cuma günü aldım.Cuma arkadan eniştem arabayla takip etti.Yavaş yavaş geldim.2004ten beri beat kullanıyordum.Ama bu trafikte değil.Datça da..
Motora(cbr a) hiç yabancılık çekmiyorum sanki yıllardır benimmiş gibi rahat(bende şaşırıyorum).Ama bu trafik beni öldürüyor.Daha çok trafikle nasıl baş edeceğime dair fikirlere ihtiyacım var sanırım.İlk kazamda hiç beklemediğim bi şekilde soran kıran bir bey yüzünden in frenimi kitlemiştim(kitlmesem arabaya çarpacaktım).2.sindede piknikten ailesiyle dönen bir dayı soldan bana vururlar diye solu kontrol ederken beni görmedi hafif sürtüştük.Daha çok kendisi motorumla arabası arasında kalan bacağımla sürtüştü.Benim bu trafikte rahat etmem için trafiğn normal akışından biraz daha hızlı olmam gerektiğini farkettim.Ama onun içinde iyi fren yapmayı öğrenmeliyim.Doğru bir çözümleme yapmışmıyım?
Söyleyeceklerinizi dikkatle dinleyeceğim.Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
kardeşim Allah kolaylık versin adana da yıllardır hem araba hem motor kullanıyorum işin zor sol şeridi tercih et mümkünse tabi. sağ şerit direk tehlike özellikle çevreyolu va barajyolunda o dolmuşçular inanılmaz dönüşler yapıyor bazen kendileri de inanmıyor emin ol...
msn : [email protected]
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
@redrose Sat kurtul motoru 3 günde 3 kaza, Allah göstermesin beterini...

tavsiyen için sana özellikle teşekkür ederim.3günde 2 kaza.hem bugün 4.gün bak sabah o kadar servise götürdüm(8000bakımı) getirdim kaza yapmadım.Biraz sonra okula, derse gidicem.Yine sağlam dönersem ortalama yarı yarıya azalır.
Anlaşılan senn de gözün cbr da.Yoksa insan böyle heves kırıcı(sat kurtul) konuşmaz değil mi?Ben 3yıl beat kullandım ayaklığı dışında yere temas ettirmedim motoru..
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
57
kardes ıkı tekere guven olmaz sen kendınede guvenmıyorsan trafıge kapalı yerde calıs derım kıb aman ha
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
kardeş sen kendini geliştirmeye bak.. Ve dikkatinin hepsini yola ver.. Ve şunu belirtim.. Motoru Hissederek sür..
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Dünde kaza yapmadım.Ortalama %50ye düştü.Benim
için altın bir sınır:DTrafiğe alışıyorum.Sağolsun nightwatcher kardeşimde bana çok yardımcı oluyor.Işıklarda falan en öne çıkacaksın.Sarıda kontrol edip basacan.Sol şeridi kaplayacan.Hatta mümkünse sağıda:D Şeridinide değiştirmeyecen.Napalım böyle garip bir kullanımla insan kendini gerçekten güvende hissedebiliyor bu trafikte..
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Dünde kaza yapmadım.Ortalama %50ye düştü.Benim
için altın bir sınır:DTrafiğe alışıyorum.Sağolsun nightwatcher kardeşimde bana çok yardımcı oluyor.Işıklarda falan en öne çıkacaksın.Sarıda kontrol edip basacan.Sol şeridi kaplayacan.Hatta mümkünse sağıda:D Şeridinide değiştirmeyecen.Napalım böyle garip bir kullanımla insan kendini gerçekten güvende hissedebiliyor bu trafikte..

Kendi belirttiğin gibi garip bir kullanım şekli.Hiç tavsiye etmiyorum bu yazdıklarını :farao:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
biraz daha dikkatli olursan sanırım oranlar %3 düşer ..kazası belaszı sürüşler:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
67
Merhaba arkadaşım, öncellikle geçmiş olsun!

Forumda herkes bir şeyler yazıyor ama sanırım üzerine yazdığımız konunun ciddiyetinin pekte farkında değiliz. Topiği açan arkadaşımız aynı zihniyetle hareket ederse bir daha ki kazasını Hürriyet'ten okumak zorunda kalabiliriz.

Yeni motor alana ya da kaza yapan arkadaşımıza neden hiç "ehliyetin var mı? Motosiklet kullanmak için eğitim aldın mı? Motosiklet sitelerindeki Reşat Arbaş gibi teorisyenlerin makalelerini okuyor musun? Gerekli güvenlik ekipmanlarını kullanıyor musun?" diye sormuyoruz? Yoksa oyunun kurallarını hepimiz birden mi unuttuk mu?

Gerekli sorumluluk ve bilinci taşımadan cevap yazarak insanları "herkes" gibi bir sürücülüğe yöneltmek kendimize, karşımızdakine ve bütün camiaya yapabileceğimiz en büyük kötülüklerden biridir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst