Günde 1 kaza yapıyorum

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanı hıc sormamıssınız bıle dostum ehlıyetın varmı?? vıteslı motor kullanmasını bılıyormusun?? bunun egıtımını aldınmı?? hele hele kalkıpta beat lan bu motor kıyaslanmaz ıstersen 5 sene bın beat e ama suan altındakı motor vıteslı artı beattan cok daha fazla surata sahıp olan bı motor artı racıng havası ve oturus pozısyonu beat tan daha uygunsuz veya zor.ben senın bu kazalarını en cok vıteslı lıde acemı olmana baglıyorum yoksa herkez trafıkte suruyor helekı ınstanbul gıbı bı yerde
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
yanı hıc sormamıssınız bıle dostum ehlıyetın varmı?? vıteslı motor kullanmasını bılıyormusun?? bunun egıtımını aldınmı?? hele hele kalkıpta beat lan bu motor kıyaslanmaz ıstersen 5 sene bın beat e ama suan altındakı motor vıteslı artı beattan cok daha fazla surata sahıp olan bı motor artı racıng havası ve oturus pozısyonu beat tan daha uygunsuz veya zor.ben senın bu kazalarını en cok vıteslı lıde acemı olmana baglıyorum yoksa herkez trafıkte suruyor helekı ınstanbul gıbı bı yerde

Vitesli motoru birkaç kere kullanmıştım.Ehliyetim var.Asıl sorun Adana trafiğinde.Son 2 gündür sanki motoru yıllardır kullanıyormuşum gibi hissediyorum.Bilmişlik yapıyor gibi olmasın ama teorik bilgilerin hepsini, eminim bana tavsiye veren birçok kişiden daha önce okumuşumdur.Öyle atlaya atlayada değil sindire sindire zevk ala ala.Trafiğede hızla alışıyorum.Kaskım var şimdilik.2-3 gün içinde montum muğlada kalmıştı o geliyor.Ayrıca para biriktirdikçe dizlik eldiven bel-omurga koruması vs edinmeye çalışıcam en kısa zamanda.Aman gözünüzü seviyim sizde iyice sanayi çırağı yaptınız:wiinkk:Oturuş pozisyonunda kendimi çok rahat ve motora hakim hissediyorum.Ancak supersport a yakın bir posizyonda oturmassanız dikiz aynaları görevini tam yapmıyor.Kendinizden 3 metre arkasını görebiliyorsunuz en iyi ayarla.Ama öne doğru yatınca işler değişiyor.Yine biraz bilmişlik yapıyorum ama cbrda o kadar abartılacak bir motosiklet değil.Sonuçta 125cc 4t bir araç..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Gnusher dostum yaramadımı bazen yaramaz, şansını zorlama başka bir motor al, belkide şansızlığın motordan yanadır. O nedenle böyle konuştum. CBR benim tarzım değil, enduru olsa neyse :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Anladım dostum.Yok yok ben biliyorum neden olduğunu.Eftelya01 buna zamanında bi nazar boncuğu taktırmış bana yaramadı o :D(hurafeye meyil)Bakma bende spesyal cross merakı vardıda adana içinde cross u nereye ne kadar kullanabilecem diye düşündüm.hem devirli makina en azından.Yoksa beatle ön farın ortasına kadar çamurlu sulara dalıp çıkmışlığım vardır.Asfaltlada işte eskiden bir husumet vardı.Dedim yüzyüze bakıyoruz kardeş.İlk gün oralı olmadıda 2.gün öpüşüp barıştık:queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Geçmiş olsun.Başlığın güzel olmuş, fazla kaza yapmam, günde sadece 1 kere :p :mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
15
g. olsun
yenı kullanıcıysan trafige kapalı alanları tercih etmeni ve ön frenı mumkun oldugu kadar kullanmamanı tavsiye ederim.
Ve mutlaka kask.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Başlığı görünce "Kuryelik yapıyorsan normaldir!" diyecektim... :mrgreen::queen:

Tekrar tekrar tekrar (3 defa) geçmiş olsun... :p
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
geçmiş olsun.... biraz daha dikkatli olmayı dene istersen.... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst