- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #41
Tebrik ederim güzel bir gezi olmuş :rendeer:
sağol..güzel gezerim...
Tebrik ederim güzel bir gezi olmuş :rendeer:
Abi tarzına hayranım ! :queen:
Ben döndüm bu arada .. :mrgreen:
ekol ikol elektirik hepsi sensin kardeşim iyiki varsın![]()
Geziyi boşver..Giyime bak..... Olm ben de cargo pantolon giydim ama en azından kaskım ve montum sağlam...Ayakkabım var.... :cat:
Yoksa paran toplayalım mt den..... :queen:
maşallah valla abi en güzelini yapmışsın yineo gördüğüm malaguti değilmi bildiğim en hızlı 250cc scooter dir
![]()
Aynen birader,Malaguti Password 250! Düz yolda +140km/h'ı gördüm.Az bi tatlı yokuşta 155'den sonra açıkçası ben tırsıp gazdan elimi çektim.Hoş önüme palio'lu bi dana fırladıda yavaşladım o ayrı konu:cherry:.
A.slm abicim.. İyiydi sınav![]()
güzel yerler gezdik sayenizde arkadaşlar, sağolun.paylaşım için teşekkürler metehanım![]()
kanka çağırsak gelirmiydin...valla düşünemedim...ani oldu...:rendeer:
Aynen birader,Malaguti Password 250! Düz yolda +140km/h'ı gördüm.Az bi tatlı yokuşta 155'den sonra açıkçası ben tırsıp gazdan elimi çektim.Hoş önüme palio'lu bi dana fırladıda yavaşladım o ayrı konu:cherry:.
Metehan abi bu gün sevdiğim kıza biraz kendimi açmak istedim kız biz senle arkadaşız öle kalalım dedi. Moral sıfır oldu.öle nette gezerken yazını gördüm.aşık adam ilk bakışta yazıyı gümüşdere durmaz akar metehan dübü üne bakar olarak okumamla beraber. Koptum. Geri kalan diyaloglarla gülmekten beni üzen bütün düşünceler de silindi.allah senden razı olsun abi.kreasyonlarının devamını bekliyorum abi
yok abi nasıl geliyim ben 50cc makina ile oralara110kr yakıyor zaten 80km le nereye? bakkala gitme makinası bu
gider abi bilirim düzde 150km/h rahat gidiyor o alet yamaha engine var yamahanın en başarılı scooter motoru xmax ile aynır:
Gez bakalım gez![]()
Metehan abi bu gün sevdiğim kıza biraz kendimi açmak istedim kız biz senle arkadaşız öle kalalım dedi. Moral sıfır oldu.öle nette gezerken yazını gördüm.aşık adam ilk bakışta yazıyı gümüşdere durmaz akar metehan dübü üne bakar olarak okumamla beraber. Koptum. Geri kalan diyaloglarla gülmekten beni üzen bütün düşünceler de silindi.allah senden razı olsun abi.kreasyonlarının devamını bekliyorum abi
Sanırım resimler silinmiş
kanka ve DARKDIAMOND süper resimler ve manzaralar yakalamışsınız elinize sağlık, ama yaz kreasyonuna bayıldım Cemil İpekçi hasetliğinden çatlamıştır:mrgreen:canım bacanağım kendine iyi bak
gel seni ybr'ci yapalım . ne beni kazığa oturtmana gerek kalır nede senin hondanın kazığına oturmanakanka seni yağlı kazığa oturtucam uygun zamanda...o zaman hesaplarız kazığın üzerinde ne kadar yağ var...
gel seni ybr'ci yapalım . ne beni kazığa oturtmana gerek kalır nede senin hondanın kazığına oturmana![]()
kanka motoru sıfırladım...girenin haddi hesabı yok...bi 2 yıl daha bunu sürecez galiba...ale: