Gümüşdere Durmaz Akar/Mete Han Dürbünle Bakar

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geziyi boşver..Giyime bak..... Olm ben de cargo pantolon giydim ama en azından kaskım ve montum sağlam...Ayakkabım var.... :cat:

Yoksa paran toplayalım mt den..... :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi tarzına hayranım ! :queen:
Ben döndüm bu arada .. :mrgreen:

serhatım selamlar nasıl geçti sınavın olm yanlışlıkla İstanbulu falan kazanmayasın...:p

ekol ikol elektirik hepsi sensin kardeşim iyiki varsın :)

eyvallah kuzen balky...:p

Geziyi boşver..Giyime bak..... Olm ben de cargo pantolon giydim ama en azından kaskım ve montum sağlam...Ayakkabım var.... :cat:

Yoksa paran toplayalım mt den..... :queen:

çul birader bunlar çul...diğer güvenlik eksikliğim benim kendi kekoroluğum özel tercihim bedelini ben öderim...:wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
maşallah valla abi en güzelini yapmışsın yine :) o gördüğüm malaguti değilmi bildiğim en hızlı 250cc scooter dir :)

Aynen birader,Malaguti Password 250! Düz yolda +140km/h'ı gördüm.Az bi tatlı yokuşta 155'den sonra açıkçası ben tırsıp gazdan elimi çektim.Hoş önüme palio'lu bi dana fırladıda yavaşladım o ayrı konu:cherry:.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
güzel yerler gezdik sayenizde arkadaşlar, sağolun.paylaşım için teşekkürler metehanım:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kanka çağırsak gelirmiydin...valla düşünemedim...ani oldu...:rendeer:

yok abi nasıl geliyim ben 50cc makina ile oralara :) 110kr yakıyor zaten 80km le nereye? bakkala gitme makinası bu:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:08 AM ----------

Aynen birader,Malaguti Password 250! Düz yolda +140km/h'ı gördüm.Az bi tatlı yokuşta 155'den sonra açıkçası ben tırsıp gazdan elimi çektim.Hoş önüme palio'lu bi dana fırladıda yavaşladım o ayrı konu:cherry:.

gider abi bilirim düzde 150km/h rahat gidiyor o alet yamaha engine var yamahanın en başarılı scooter motoru xmax ile aynı :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Metehan abi bu gün sevdiğim kıza biraz kendimi açmak istedim kız biz senle arkadaşız öle kalalım dedi. Moral sıfır oldu.öle nette gezerken yazını gördüm.aşık adam ilk bakışta yazıyı gümüşdere durmaz akar metehan dübü üne bakar olarak okumamla beraber. Koptum. Geri kalan diyaloglarla gülmekten beni üzen bütün düşünceler de silindi.allah senden razı olsun abi.kreasyonlarının devamını bekliyorum abi
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Metehan abi bu gün sevdiğim kıza biraz kendimi açmak istedim kız biz senle arkadaşız öle kalalım dedi. Moral sıfır oldu.öle nette gezerken yazını gördüm.aşık adam ilk bakışta yazıyı gümüşdere durmaz akar metehan dübü üne bakar olarak okumamla beraber. Koptum. Geri kalan diyaloglarla gülmekten beni üzen bütün düşünceler de silindi.allah senden razı olsun abi.kreasyonlarının devamını bekliyorum abi

Arkadaşım,gecenin 2'ye 13 kalasında öyle bir yazı yazmışsınki,sessiz kahkahalar eşliğinde senin duruma üzüldüm yemin ederim.Başlangıç arabesk olmuş fakat sonrasındaki "dübü üne bakar"'ı okuyunca kendimi tutamadım.Allah iyiliğini versin emi:mrgreen:!
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka ve DARKDIAMOND süper resimler ve manzaralar yakalamışsınız elinize sağlık, ama yaz kreasyonuna bayıldım Cemil İpekçi hasetliğinden çatlamıştır:mrgreen:canım bacanağım kendine iyi bak
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok abi nasıl geliyim ben 50cc makina ile oralara :) 110kr yakıyor zaten 80km le nereye? bakkala gitme makinası bu:)


gider abi bilirim düzde 150km/h rahat gidiyor o alet yamaha engine var yamahanın en başarılı scooter motoru xmax ile aynı :pr:


vay 110 mu...adammı öldürdün be müebbetmi yatıyon cezası 110 ykr mi aletin...:p


geziyom sağamı sorcam Salvatore Schillaci:p

Metehan abi bu gün sevdiğim kıza biraz kendimi açmak istedim kız biz senle arkadaşız öle kalalım dedi. Moral sıfır oldu.öle nette gezerken yazını gördüm.aşık adam ilk bakışta yazıyı gümüşdere durmaz akar metehan dübü üne bakar olarak okumamla beraber. Koptum. Geri kalan diyaloglarla gülmekten beni üzen bütün düşünceler de silindi.allah senden razı olsun abi.kreasyonlarının devamını bekliyorum abi

sende beni güldürdün inan(Ç):p kız sana niye hayır dedi ...bi foto koyda sorumuzun cevabını bulalım kuzen kesin bi baltazarlık yaptın...:cherry:

Bak nette ARKADAŞ KALALIM HAKKINDA YORUMLAr şöyle...

1.cikma tesebbusunde bulunmus gence verilen klishe cevap, bi sekilde basindan sittiretme hadisesi....:queen:

2.beceremedik, mictik, hadi mictigimizi sivayalim denyolugu..:queen:


3.dost olarak iisin ho$sun ama senden sevgili olmas anam!!!:queen:


4.terkeden tarafin karsi tarafi üzmeme kaygisiyla söyledigi düsüncesiz yalanlardan sık görülen biri:queen:




Sanırım resimler silinmiş

1 dene bira vardı onu çok görmüş mod hocaefendi abimiz...dinn elden gidiyorrr amaninnboo.. :queen:

kanka ve DARKDIAMOND süper resimler ve manzaralar yakalamışsınız elinize sağlık, ama yaz kreasyonuna bayıldım Cemil İpekçi hasetliğinden çatlamıştır:mrgreen:canım bacanağım kendine iyi bak


ula beni Cemil İpekçiyle nasıl kıyaslarsın bacanak...ne demek istiyon...:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kanka seni yağlı kazığa oturtucam uygun zamanda...o zaman hesaplarız kazığın üzerinde ne kadar yağ var...
gel seni ybr'ci yapalım . ne beni kazığa oturtmana gerek kalır nede senin hondanın kazığına oturmana :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst