Guido nikli arkadaşımızı evlendirdik,Tebrikler!!!

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
2 Haziran günü İTÜ sosyal tesislerinde yapılan güzel bir düğünle Guido nikli arkadaşımız Berk'i artçısı Canan'la evlendirdik.Çok güzel ve keyifli bir düğün sonunda balayı için ertesi gün Nice'e uçtular.Bizde Kurtköy'de eğitimde pişmekle meşguldük o ara :) Kendisi benimle beraber üye oldu,forumları sık takip eder çok mesajı olmasada.Evlilik hazırlıklarından dolayı gezilere katılamamıştı ama geçen hafta aldığı Suzuki İntruder m800 ve eşi Canan'la beraber gezilerde bol bol görücez kendisini.Altın veya para takmak isteyenlere duyurulur; 17'sinde ki Şile gezisine iştirak edecektir :mrgreen:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
İkiside iki teker üstünde yaşlansınlar.

Her ikisinede mutluluklar.........
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah bir selede kocatsın
:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tebrik ediyorum kendilerini,mutlulukları daim olsun,bir yastıkta kocasınlar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst