- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Evet konu gayet ciddi arkadaşlar.
Çevremden gözlemlediğim, kendi kişisel tecrübelerimden edindiğim ve forumlarda okuduğum kadarıyla kesinlikle evet diyorum.
Testosteron seviyesinin çevresel faktörlerle değişken olduğunu yakın zamanda izlediğim bu videoda öğrendim;
[YT]T_gQq3VXEeU[/YT]
Ve puzzle ı birleştirmek çok zor olmasa gerek.
Büyük motor alınca değişen arkadaşlar,çevredeki racing kullanıcılarının genel olarak kişilikleri ve tavırları.
Ve kendi üzerimde gözlemlediğim sosyal aktiflik ve bunun ilişkilerime yansıması..
Aslında gerçekten ciddi bir konu..
Bu makinelerin sahibi bizmiyiz yoksa onlarmı bize sahipler?
Sahip olduğumuzda, üzerine bindiğimiz zaman mı testosteron seviyemizi arttırıyorlar ve kişiliğimize etken oluyorlar?
Yoksa tercihlerimiz, bu kişiliklere sahip olduğumuz içinmi bu yönde oluyor?
Çevremden gözlemlediğim, kendi kişisel tecrübelerimden edindiğim ve forumlarda okuduğum kadarıyla kesinlikle evet diyorum.
Testosteron seviyesinin çevresel faktörlerle değişken olduğunu yakın zamanda izlediğim bu videoda öğrendim;
[YT]T_gQq3VXEeU[/YT]
Ve puzzle ı birleştirmek çok zor olmasa gerek.
Büyük motor alınca değişen arkadaşlar,çevredeki racing kullanıcılarının genel olarak kişilikleri ve tavırları.
Ve kendi üzerimde gözlemlediğim sosyal aktiflik ve bunun ilişkilerime yansıması..
Aslında gerçekten ciddi bir konu..
Bu makinelerin sahibi bizmiyiz yoksa onlarmı bize sahipler?
Sahip olduğumuzda, üzerine bindiğimiz zaman mı testosteron seviyemizi arttırıyorlar ve kişiliğimize etken oluyorlar?
Yoksa tercihlerimiz, bu kişiliklere sahip olduğumuz içinmi bu yönde oluyor?
Son düzenleme: