- Katılım
- 26 May 2010
- Mesajlar
- 333
selam kardesım bende gts250 var cogunlukla uzun yol yapıyorum ama sehır ıcındede benı hıc yormuyor bence gts 250 al bende 1.83 boy ve 88kıloyum anca sıgıyorum bu arada bırı tehlıkelı fılan demıs sacma bence. arka frenı sıktıgında yuzde 40 one yuzde 60 arka frene dagılım yapıyor ve emnıyetlı duruyorsun bu arada yol tutusuda super ve bagajıda cok genıs gostergeler zaten tartısmasız guzel gts250nın yenı kasası cıktı ve enjeksıyonlu resımlerını gordum oda guzel sozun kısası gts 250 al derım:cat:
+1
bende bi gts 250 kullanıcısı larak tavsiye ediyorum arkadaşım, bende yeni aldım 7 gü oldu 700 km yaptım. 100 lük bi scooter ddan sonra gts250 Goldwing gibi geldi bana ve kullanım keyfini konforunu rahatlığını anlatamam sana mütiş bi duygu :cat::cat::cat: