GTA V'de motovlog çekmeye karar verdim sizce nasıl olmuş?

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Normalde de kanalımda motovlog çekiyordum, ama buraları 1 aydan uzun süredir kar ve fırtınalar esir alınca yeni videolar çekemeyip kanalı boş bıraktım. Karın duracağı yok ben de kanalı uzun süre içeriksiz bıraktım, daha fazla bekleyemedim motovlog u gta da yapmaya başladım. İzleyip fikrinizi sunarsanız sevinirim.

https://www.youtube.com/watch?v=19-e_sqL9xQ
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Hep aklımda olan ama herkese hitap etmekten geçtim o kadar gamer ve 8 yaşındaki çocukların dahi gta 5'de bu tarz işler yapmasından ötürü canımın istemediği bir işti.O kadarda modladıydım oyunu. :D
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223

teşekkür ederim, gerçekten iyi fikir olup olmadığı hakkında endişeliyim de :D

Hep aklımda olan ama herkese hitap etmekten geçtim o kadar gamer ve 8 yaşındaki çocukların dahi gta 5'de bu tarz işler yapmasından ötürü canımın istemediği bir işti.O kadarda modladıydım oyunu. :D

evet haklısın çok fazla çocuk var ''turk gamer'' benzeri kanal isimleriyle gta v oynayan :D ama birtane düzgün gta v motovlog videosu görmedim, 2 kanal yapmış toplam 5 video var türkçe, zenginleştireyim istedim :D
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
teşekkür ederim, gerçekten iyi fikir olup olmadığı hakkında endişeliyim de :D



evet haklısın çok fazla çocuk var ''turk gamer'' benzeri kanal isimleriyle gta v oynayan :D ama birtane düzgün gta v motovlog videosu görmedim, 2 kanal yapmış toplam 5 video var türkçe, zenginleştireyim istedim :D

neyse elinize sağlık hocam :)
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365

Şu elemandan sonra game vlog izlemeye tövbe ettim. Twitch açar ranked izler hale geldim. Yine de başarılar dilerim:cat:
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
https://www.youtube.com/watch?v=4ePtVDMp-eY

Şu elemandan sonra game vlog izlemeye tövbe ettim. Twitch açar ranked izler hale geldim. Yine de başarılar dilerim:cat:




Dun facebook da gordum fanlari yilbasi icin toplanmis

[url]http://i.hizliresim.com/adlBP7.jpg[/url]


Bu ve benzeri, izleyici kitlesi -18 hiç bir kanalı izlemiyorum zaten. Kendi çapımda muhabbet öncelikli videolar çekeceğim, motovlogda muhabbetin sarması önce gelir bilirsiniz. Öyle küfürler ederek ve ya gereksiz bi şekilde ''meraba arkadaşlaradkdsjdj sjdaj jasdjasdja hoşgeldiniiiizz'' gibi hızlı konuşmayacağım. Bol bol konuşur muhabbet yaparım ben :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst