- Katılım
- 2 Tem 2015
- Mesajlar
- 223
- Konu Yazar
- #1
Normalde de kanalımda motovlog çekiyordum, ama buraları 1 aydan uzun süredir kar ve fırtınalar esir alınca yeni videolar çekemeyip kanalı boş bıraktım. Karın duracağı yok ben de kanalı uzun süre içeriksiz bıraktım, daha fazla bekleyemedim motovlog u gta da yapmaya başladım. İzleyip fikrinizi sunarsanız sevinirim.
https://www.youtube.com/watch?v=19-e_sqL9xQ
https://www.youtube.com/watch?v=19-e_sqL9xQ
