Gt250R Vakumlu Kamera Aparatı Testi

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ebay'den aldığım vakumlu kamera aparatıyla Avcılar-Pendik gezimizden bi parça kaydettim çok fazla riske girmeden birlikte yol aldık.Umarım beğenirsiniz.Kamera olarakta ortalama özelliklere sahip bi fot.makinesinin video özelliğini kullandık.
[YT]FYMd9RpwJmU[/YT]


Ninja250r kullanıcılarına sesleniyorum kamera aparatım hazır,yollar bizi bekler:pl::king:
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Beyaz camı aldın hemen taktın di mi kamerayı :pl: 1.36 da taksiye bindiriyodun nerdeyse aman dikkat :) Güzel olmuş video ama
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Beyaz camı aldın hemen taktın di mi kamerayı :pl: 1.36 da taksiye bindiriyodun nerdeyse aman dikkat :) Güzel olmuş video ama
onu bekliyodum ne zamandır :) bide 180videosu yapıcam ''160dan sonra haysonk lar gitmez gore malı bunlar capon galitesi yoğ dağılır'' diyenlere kapak atıcam
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
onu bekliyodum ne zamandır :) bide 180videosu yapıcam ''160dan sonra haysonk lar gitmez gore malı bunlar capon galitesi yoğ dağılır'' diyenlere kapak atıcam
Yap yap ama dikkat et valla yapıyo da sarsıyo meret :mrgreen: Burda yollar çok çok kötü olduğu için basamıyorum ben 130-140 anca yetiyo işte :) Burda da bikaç cbr250ciyle tanıştım sat cbr al, daha iyi gider diyolar. Halbuki yeni almışlar bişey bildikleri yok ,6 binde vites atılır diye biliyomuş henüz. hee dedim geçtim :cherry:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
paylaşım için teşekkürler ama vakumlu aparatın resmini göremedik,sanki hafif gazlama videosu gibi olmuş :)

cuma akşamı gtr 250-er 5 ve cbr 600 çanakkale yaptık,yolda gtr 250 son hız testinde 45 derece rampa aşagı 170 km hıza ulaştı.düz yolda son çıktıgı hız 160 km.bence 250 cc için azınsanmayacak bir hız.daha fazlasını bekleyen daha yüksek cc motor alıyor zaten.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Harika bu ama onu izledikten sonra bir videonu daha gördüm :) [YT]7os0DRkwIeE[/YT]
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bizim buralara kadar gelip hiç haber vermemişsin. cık cık çok ayıp :)

güzel video, tebrikler. :cat:

bu arada meraktan soruyorum 4'ncu viteste redline'a girmeden yada girerek yapabildiğin en yüksek sürat nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
199
Güzel olmuş gerçekten.. Ah bende bi alsam şunun sıfırını, egzosunu dilimle temizlycem valla :queen:
Önceleri, "ulen aynı para, cbr250 alsana" diyodum kendime ama, uzun zamandır sayfalarca okuduğum forum konularından anladımki bu motora güvenilir, alınır, tepe tepe binilir :cherry: cbr iyi tamam capon, servis ağı şusu busu ok! ama hem tek silindir, hemde tipi kayık usta ya :D
Bu videodan sonra anladımki, benim için hakkaten gerek yok 500-600 cc motora. Senin bu videoda gördüğün son hız, benim için ideal ve fazla bile. Tek merak ettiğim titreşim mevzusu. Kimse bahsetmiyo bundan :silent: Ben direk kanuni marka çinliye bindiğim için artık canıma tak etti başka şey düşünemez oldum :D Var mı kardeşim böyle bi durumu? 140-150 giderken var mı totoşun altında, elinde-ayağında bi kıpraşım?
Video için teşekkürler, yenilerini bekliyorum, takipçinim :cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
felon yanlış anlama ama yaşının verdiği heyecanla gereksiz riskli ve adrenalin için sürüyosun o trafikte.

araçların özellikle taksilerin sağından solundan hiç hata yapmıcaklarmış gibi geçiyosun. 1.55 de sağa yanasık taksinin sağından geçerken en korkulan seylerden biri kapı açılıyor ve şans eseri ya taksici uyarıyor yada açan farkedip daha fazla açmıyor kapıyı. Sol dizinden allah korusun kalıcı sakatlık olması işten bile değildi.

E5 dede makaslar atıyosunuz. Hiç düzgün gitmiyorsunuz. hele öndeki iki can taşıyan arkadaş senden çok daha saldırgan çok riskli hareketler yapıyor.

eleştirmiş olmak için yazmadım ama dolu trafikte bu tarz hareketlerin şakası yok kaza oldumu bi anda oluyor işte. daha yavaş daha dikkatli ol bence
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
gtr ı aldığından beri çok hızlı başladın.. bence (uyup uymamakta tabiki karar senin ) arada bir frenlemen senin için iyi olur ali :bounce:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
saolun arkadaşlar riskin farkındayım reflekslerimi sonuna kadar kullanmaya çalışıyorum sanırım kapı açma olayını taksici kendisi farketti,müşteriyi uyardı :) en çok tırstığım şeylerden biridir kapı açılması :thumright
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
39
videon güzel olmuş vakumlunla hayırlı olsun :) .... sıkışık trafikte böyle hareketler yapılır bende yapıyorum yapmam diyen nadirdir. önemli olan onlara dikkat etmek. paylaşımın için teşekkür.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
175 km sedat 57 ile birlikte rampa aşşağı ben yapmıştım.... sedat ın hayatta gördüğü en yüksek süratti o gün.... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
126
felon yanlış anlama ama yaşının verdiği heyecanla gereksiz riskli ve adrenalin için sürüyosun o trafikte.

araçların özellikle taksilerin sağından solundan hiç hata yapmıcaklarmış gibi geçiyosun. 1.55 de sağa yanasık taksinin sağından geçerken en korkulan seylerden biri kapı açılıyor ve şans eseri ya taksici uyarıyor yada açan farkedip daha fazla açmıyor kapıyı. Sol dizinden allah korusun kalıcı sakatlık olması işten bile değildi.

E5 dede makaslar atıyosunuz. Hiç düzgün gitmiyorsunuz. hele öndeki iki can taşıyan arkadaş senden çok daha saldırgan çok riskli hareketler yapıyor.

eleştirmiş olmak için yazmadım ama dolu trafikte bu tarz hareketlerin şakası yok kaza oldumu bi anda oluyor işte. daha yavaş daha dikkatli ol bence

katılıyorum aradaşa burda kimseni eleştirmek için konuşmuyor bu arada sevilen birisin arkadaşların tarafından benim içinde bir genç arakadşımızsın ne sen üzül ne bizleri üz mutlukların ve hayatdan aldığın keyif uzun ömürlü olsun kardeşim. ;)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Saolun arkadaşlar, eleştirilerinizede saygı duyuyorum:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst