- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Ebay'den aldığım vakumlu kamera aparatıyla Avcılar-Pendik gezimizden bi parça kaydettim çok fazla riske girmeden birlikte yol aldık.Umarım beğenirsiniz.Kamera olarakta ortalama özelliklere sahip bi fot.makinesinin video özelliğini kullandık.
[YT]FYMd9RpwJmU[/YT]
Ninja250r kullanıcılarına sesleniyorum kamera aparatım hazır,yollar bizi bekler
l::king:
[YT]FYMd9RpwJmU[/YT]
Ninja250r kullanıcılarına sesleniyorum kamera aparatım hazır,yollar bizi bekler
