- Katılım
- 5 Ağu 2006
- Mesajlar
- 282
- Konu Yazar
- #1
Strobe Light ı aksaraydan aldım herzamanki yerimiz 
Beyinli olan Çakar lambamız 25 ytl 6 renk yanma secenegi mevcut Yellow-Blue-White-Green-Purple-Red 5 çeşit modu var yanıp sönme olarak beyini dijital gösterge nin o tarafa yerleştirmek istedim ama büyük oldugundan tahminim tutmadı
Bende Sağ grenajın yağ radyatörün gözüktügü boşluga yerleştirdim
Lambalarımızı Ön panel deki hava boşluklarının içine taktım
Videomuz İki tane karanlık ve aydınlık ortamda cektik Arkadaşımla Videonun sonunda kendisi gözüküyor ama yüzü hariç
Karanlık Ortam
http://www.youtube.com/watch?v=9UW4fXoKFP0
Aydınlık Ortam
http://www.youtube.com/watch?v=jv-s4Va77go
Artık yolda giderken öndeki araçlar arkadan polis geliyor diye süphe duymaya başlar 82 sağa çekkkk :queen::queen::queen:
Beyinli olan Çakar lambamız 25 ytl 6 renk yanma secenegi mevcut Yellow-Blue-White-Green-Purple-Red 5 çeşit modu var yanıp sönme olarak beyini dijital gösterge nin o tarafa yerleştirmek istedim ama büyük oldugundan tahminim tutmadı
Bende Sağ grenajın yağ radyatörün gözüktügü boşluga yerleştirdim
Lambalarımızı Ön panel deki hava boşluklarının içine taktım
Videomuz İki tane karanlık ve aydınlık ortamda cektik Arkadaşımla Videonun sonunda kendisi gözüküyor ama yüzü hariç
Karanlık Ortam
http://www.youtube.com/watch?v=9UW4fXoKFP0
Aydınlık Ortam
http://www.youtube.com/watch?v=jv-s4Va77go
Artık yolda giderken öndeki araçlar arkadan polis geliyor diye süphe duymaya başlar 82 sağa çekkkk :queen::queen::queen: