GT 250 R'a Strobe Light (Çakar Lamba)

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Strobe Light ı aksaraydan aldım herzamanki yerimiz :p

Beyinli olan Çakar lambamız 25 ytl 6 renk yanma secenegi mevcut Yellow-Blue-White-Green-Purple-Red 5 çeşit modu var yanıp sönme olarak beyini dijital gösterge nin o tarafa yerleştirmek istedim ama büyük oldugundan tahminim tutmadı

Bende Sağ grenajın yağ radyatörün gözüktügü boşluga yerleştirdim

Lambalarımızı Ön panel deki hava boşluklarının içine taktım

Videomuz İki tane karanlık ve aydınlık ortamda cektik Arkadaşımla Videonun sonunda kendisi gözüküyor ama yüzü hariç :)

Karanlık Ortam

http://www.youtube.com/watch?v=9UW4fXoKFP0


Aydınlık Ortam

http://www.youtube.com/watch?v=jv-s4Va77go

Artık yolda giderken öndeki araçlar arkadan polis geliyor diye süphe duymaya başlar 82 sağa çekkkk :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
91
valla bende youtube açılmıyo ama kesin harika olmuştur. çakar lambalara bayılırım.:cat: yalnız onu taktırmak yasak diye biliyodum dostum acaba yanlışmıyım?
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
peki polis çevirdiği zaman ne yapıcan?
siviller bol bu ara
hemde kadıköy semalarında..!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben çok beğendim...aynada seni görürsem herhalde yusuf yusuf ederim...çeki düzen şekli yani...araclarda akıllı uslu olacaktır...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
peki polis çevirdiği zaman ne yapıcan?
siviller bol bu ara
hemde kadıköy semalarında..!

Memur bey isterseniz sizin motorlarınızada takayimmi dicem :queen::queen::queen:

Cevirirse cevirsin hocam ben Fatih civarlarındayım GKN hocam

ben çok beğendim...aynada seni görürsem herhalde yusuf yusuf ederim...çeki düzen şekli yani...araclarda akıllı uslu olacaktır...

Ewet abi sonuna kadar.... artık istanbul yollarında bir hyosung GT 250 R polis motoru var :p
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Memur bey isterseniz sizin motorlarınızada takayimmi dicem :queen::queen::queen:

Cevirirse cevirsin hocam ben Fatih civarlarındayım GKN hocam



Ewet abi sonuna kadar.... artık istanbul yollarında bir hyosung GT 250 R polis motoru var :p

sen bilirsin arkadaşım
biz düşündüğümüzden söledik, sakata gelme diye..
allah nazardan saklasın..:cat:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Sarı Mavi renkler olmamış ama güzel görüntü beğendim...

Senin için Maviyi kırmızı yaparız hocam:cat:

güzel olmuş eline sağlıkk abiii

eyw. isocugum ist ye gelince senin hyo yada uyarlarız :cat::cat:

sen bilirsin arkadaşım
biz düşündüğümüzden söledik, sakata gelme diye..
allah nazardan saklasın..:cat:

Yok abicim yanllıs anladım cok sagol düşündügün için trafikte yakmamaya dikkat ederim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Sarıyı kırmızı yap abi :)
Mavi - Kırmızı tam polis Hesabı :p
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Sarıyı kırmızı yap abi :)
Mavi - Kırmızı tam polis Hesabı :p

Yaparız hatta Bi polis kıyafeti cekeriz sonra hoparlör ve küçük mikrofon motora polis stickerlarida taktıkmı tamamdır iş (kurusıkı kelepçe sahte polis kimliği) :p:p:p:p

olurmu abi asıl onlar olmuşş :queen: TEK BÜYÜK FENERBAHÇE

Helalllll :cat: Serefsiz pkk nın yüzünden beyonce konseri iptal olmus::evil::::evil::::evil::
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Valla gece karanlık ortamda bayağı dikkat çeker ama uzunları yakınca etkisini kaybetmiş :) ışıklı ortamdada bayağı iyi çakıyor :cherry: Adamın gözüne gözüne çakar bunlar :queen: Hayırlı uğurlu olsun iyi etmişsin şekil olmuş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah polislere görünmezsin İzmirde motoru kapatıyolar dikkatli ol.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çok beyendim.Fiyat kaç para demiştin CBF 150yede takılabilirmi böyle birşey? :silent:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
02-1.jpg
bunu alt kısmına doğru olmazmı acaba :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst