- Katılım
- 5 Ağu 2006
- Mesajlar
- 282
- Konu Yazar
- #1
Modifiyemiz devam ediyor Neon lambamızı aksaraydaki oto aksesuarcılarından aldım 20 ytl tesisatını ben yaptım aküden yeni hat cekip anahtarlı istediğim zaman acıp kapatabilirim sticker da fiyatları degişiyor Şaseye yapışık olan GT-R racing oil tanesi 4 ytl digerleri sayfa halinde bunlar tanıdık marka diye yapıştırdım
işe bak lastigim dunlop sticker michelin :queen: sayfası 8 ytl birsürü desenli v.s v.s tarzı çeşitleri var
İleride mp3 player yada cd çalar taktıracam equalizer kazım gibi motoru söküp içine 1000 watt lık kolon gömdürcem sonra jantın içine her biri 4adet 250 watt olan bass-kolon takıcam sonra sibop kapaklarına bass ın şiddetine göre led lamba yanıp sönecek göstergeyi söküp dokunmatik ekran takıcam :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Radyoklas(Yavuzun minibüsü) dinleyenler ne demek istedigimi anlamıştır









Buda Gece Görüşü kapalı Flash kapalı çekim :cat:

Buda Flash lı çekim :bounce:


İleride mp3 player yada cd çalar taktıracam equalizer kazım gibi motoru söküp içine 1000 watt lık kolon gömdürcem sonra jantın içine her biri 4adet 250 watt olan bass-kolon takıcam sonra sibop kapaklarına bass ın şiddetine göre led lamba yanıp sönecek göstergeyi söküp dokunmatik ekran takıcam :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Radyoklas(Yavuzun minibüsü) dinleyenler ne demek istedigimi anlamıştır









Buda Gece Görüşü kapalı Flash kapalı çekim :cat:

Buda Flash lı çekim :bounce:


