- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 770
xenon beni bozar abi :queen::queen: yapıcam tabi dogan bi kac ay sonra ama ilk mesajımdaki yazıyı okuduysan ilk basta onları yapıcam 1000 watt lık kolon felan...:queen::queen::queen:
yok ya bu motora muzikçalar falan yakışmaz. ben bundan alıcam (gerçi son günlerde kafamı karıştırıyorlar ama.) siyah alıcam. xenon far, egzos, kırmızı şerit, bide tam ortadan mini cooper S lerde oluyorya 2 çizgi onun gibi beyaz 2 tane çizgi çekcem ortadan. arka kuyruk kesilcek. off 10 numara olur böyle olsa

