GT 250 R 'a Neon Lamba ve Sticker aldım !

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Modifiyemiz devam ediyor Neon lambamızı aksaraydaki oto aksesuarcılarından aldım 20 ytl tesisatını ben yaptım aküden yeni hat cekip anahtarlı istediğim zaman acıp kapatabilirim sticker da fiyatları degişiyor Şaseye yapışık olan GT-R racing oil tanesi 4 ytl digerleri sayfa halinde bunlar tanıdık marka diye yapıştırdım :p işe bak lastigim dunlop sticker michelin :queen: sayfası 8 ytl birsürü desenli v.s v.s tarzı çeşitleri var

İleride mp3 player yada cd çalar taktıracam equalizer kazım gibi motoru söküp içine 1000 watt lık kolon gömdürcem sonra jantın içine her biri 4adet 250 watt olan bass-kolon takıcam sonra sibop kapaklarına bass ın şiddetine göre led lamba yanıp sönecek göstergeyi söküp dokunmatik ekran takıcam :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Radyoklas(Yavuzun minibüsü) dinleyenler ne demek istedigimi anlamıştır :p

















Buda Gece Görüşü kapalı Flash kapalı çekim :cat:



Buda Flash lı çekim :bounce:

 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
neonlar süper duruyo cok tatlı olmus bu motoru begenıodum alırsam bende böle yapcam cok
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
çok şık olmuş tebrikler.önümüzdeki yaza kadar bi kırmızı da bize nasip olur inşallah
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Bu motora bunu yapmazdım
valla yapmazdım
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
25
güzel düşünmüşsün, emeğine sağlık... hoş durmuş...Ama gri renkte hem beyaz ışık hemde kırmızı pek oturaklı durmamış sanki!.. Beyaz Flaşör işık denesen birde : )
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
ışıklar güzel olmuş ama mıchelin stickerini beğenmedim çok sıradan durmuş ...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ben de takmıştım.. LED lamba takmıştım .. ama hepsi de yandı.. üstelik daha dün taktım.. Dün akşama kadar uğraştım.. 1 saat içinde hepsi teker teker yandı.. :farao:
Bu arada senin neonlar süper ötesi olmuş... Ama stickerlar için aynı şeyi söyleyemeyecegim..
Çünkü stickerlar yapmacık olmuş.. Sadece GT-R racing oil sticker'i çok güzel..
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
ışıklar güzel olmuş ama mıchelin stickerini beğenmedim çok sıradan durmuş ...

michelini yapıstırmamın sebebi motor düşmüştü orayı kapatsın dye yapıstırdım :cat:

Ben de takmıştım.. LED lamba takmıştım .. ama hepsi de yandı.. üstelik daha dün taktım.. Dün akşama kadar uğraştım.. 1 saat içinde hepsi teker teker yandı.. :farao:
Bu arada senin neonlar süper ötesi olmuş... Ama stickerlar için aynı şeyi söyleyemeyecegim..
Çünkü stickerlar yapmacık olmuş.. Sadece GT-R racing oil sticker'i çok güzel..

sticker i mecburiyetten serhat ne yapalım :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
ala ala beyazımsı mavi gibi duruyor o yüzden kendi ampulleri sarı olmuomu?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
koysana bi tane xenon yaa geçen araştırdım 300-350 milyon falanmış motosikletler için olan xenon. walla yerinde olsam hemen taktırırım çok güzel oluyor motor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
@marten1907
sticker i mecburiyetten serhat ne yapalım

bence stickerları azcık bilgisayar bilgin varsa internetten logoları tek tek indirip reklamcıda bastırabilirdin..
mesela NGK, Magneti Marelli, brembo, Michelin, vs. vs. vs..
istiyorsan ben sana hazırlayıp göndereyim.. onları reklamcıda bastırıp yapıştır.. ne dersin bu kıyağıma??
bu arada Angel'lar süpermiş yaa.. bende istiyorum..
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
koysana bi tane xenon yaa geçen araştırdım 300-350 milyon falanmış motosikletler için olan xenon. walla yerinde olsam hemen taktırırım çok güzel oluyor motor.

xenon beni bozar abi :queen::queen: yapıcam tabi dogan bi kac ay sonra ama ilk mesajımdaki yazıyı okuduysan ilk basta onları yapıcam 1000 watt lık kolon felan...:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst