GSR600 resimler 11 mayıs(bir kısmı)

Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Cok guzel bir bulusma olmus, hepsi orijinal halinde, birbirinin ayni, fabrikadan yeni cikmis gibi, sicak sicak... Gercekten yakmissinizdir ortaligi... Ayni modellerle turlamak inanilmaz guzel oluyor, biz de 4 adet Fazer ile bir kac defa gezdik, onunuzde kendi motorunuzu, aynanizda kendi motorunuzu izliyorsunuz, hosunuza gidiyor. Hele bir de durdugunuz yerde millet etrafinizi bir sariyor, cekim filan var saniyorlar. Keske biz de boyle genis katilimli bir organizasyon yapabilsek. Devamini diliyorum...!
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper görünüyosunuz :cat: Can 'a fotolarda torpil mi var sanki ne :mrgreen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vay be sunların gusellıklerına bak yaaa allah nazarlardan saklasın kaza bela vermesın...
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
81
çok imrendim size ya kazasız belasız nice buluşmalara gezilere tekeriniz düz bassın nazar değmesin :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
acıkcası bziler icinde son derece eglenceli gecti bu ve benzeri gezilere devam edicez bir sonraki gene gsrturkiye olarak karma bir gezi dusunuyoruz

bir kac kare daha

Kalamıştan hareket. 1
11052008214te2.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12
2.
11052008214hg0.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12
3.
11052008215ad3.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12

Yaşlı heyeti (Dinazorlarımız) :lol:
11052008217dh4.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12

Gençlerin arasına oturmuş başka bir dinazorumuz

11052008218hn8.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12

Makineler 1.

11052008219ro1.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12

2.
11052008220xd5.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12
3.

11052008222sa0.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12

4.
11052008224kw1.jpg

By oguzalt, shot with N82 at 2008-05-12[/quote]
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
harika bir buluşma ve zevkli bir gezi olduğu her kareden belli.....tebrikler diğer arkadaşlarada sanırsam örnek bir marka toplaşması olmuş,artık fazerciler de gelir bir araya :p
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
65
Pazar sabahı gördüm sizi köprü gişelerinde,istanbul parka gidiyordum bende :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Harika bi gezi olmuş.Çete gibi olmuşsunuz.Çok zevkli geçmiştir:)
Fotolar için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dün bütün gurup olmasa bile bi kısmını Anandolu kavağı'ndan gelirken gördüm.Yoldada canavar gibisiniz arkadaşım:cat:.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
tekrar tesekkur ederiz

mt bunyesinde GSR600 kullanan yok muuu ?????:wiinkk::rendeer::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst