- Katılım
- 9 Ağu 2007
- Mesajlar
- 177
Cok guzel bir bulusma olmus, hepsi orijinal halinde, birbirinin ayni, fabrikadan yeni cikmis gibi, sicak sicak... Gercekten yakmissinizdir ortaligi... Ayni modellerle turlamak inanilmaz guzel oluyor, biz de 4 adet Fazer ile bir kac defa gezdik, onunuzde kendi motorunuzu, aynanizda kendi motorunuzu izliyorsunuz, hosunuza gidiyor. Hele bir de durdugunuz yerde millet etrafinizi bir sariyor, cekim filan var saniyorlar. Keske biz de boyle genis katilimli bir organizasyon yapabilsek. Devamini diliyorum...!