gsr600 nasıl bilirsiniz. tavsiye edermisiniz.?

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
arkadaşlar suzuki gsr600 almayı düşünüyorum. kullanmış arkadaşlar tavsiye ederlermi. gerçi ben biraz araştırdım kötü diyen duymadım. en çok merak ettiğim servis yedek parça bulunabilirliği ve ücretleri. pahalıda olsa aradığım parçayı şıp diye bulurmuyum. suzuki sahipleri biz kawa sahipleri gibi sıkıntı çekiyormusunuz.?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Almayı düşünmüş, inciğini-cinciğini araştırmış birisi olarak söyleyebilirimki; Kesinlikle tavsiye edilir...

Parça bulunabilirliği makul derecededir. Zincir-dişli-keçeler-egzantirik bla bla parçaları konusunda sıkıntı çıkmıyor. En kötü malum sitelerden parçaları tedarik edebiliyorsunuz.

2009-10 öncesi bir motor alıcaksanız kesinlikle servisten rapor alın. Patlak gsr600 bolca mevcut piyasada :)

Aklınızda soru işareti var ise, sorabilirsiniz. . .
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Her motorda olduğu gibi kullanıma göre değişir.

Stock-uzun yol ve şehir içi sakin kullanımda 4-4.5 arası
Stock-gazlayınca 6.5 civarları...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
min.4.5 max 8lt diye okudum kullanıcılarından. ortalama 6.5lt. makineye göre gayet normal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst