Grup sürüşü kazası (çatalca)

Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Size de hiç yaranılmıyor. Teker yapsalar "auwwww tekerci" , düzgün sürseler "auwwww ya düzgün gitmeyip ne yapacaklar"

Ne teker yapana bi laf ettim ne düzgün gidene yahu.
Şimdi teker yapana laf etmedim diye de bir araba dayak yemeyeyim.

Harley'ler için çok sevdiğim başka bir şaka vardı, onun gibi goygoy yapmak istemiştim olmadı sanırım =)
"Bunlardan biri zamanında 140 yapmış, hala onu anlatırlar" :D
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ne teker yapana bi laf ettim ne düzgün gidene yahu.
Şimdi teker yapana laf etmedim diye de bir araba dayak yemeyeyim.

Harley'ler için çok sevdiğim başka bir şaka vardı, onun gibi goygoy yapmak istemiştim olmadı sanırım =)
"Bunlardan biri zamanında 140 yapmış, hala onu anlatırlar" :D

Valla bana hic oyle yavas gelmediler :)


Model Top Speed (mph) Acc. 0-60 mph (s)
2021 Harley-Davidson FXDR 114 160 mph 2.5 s
2010 Harley-Davidson V-Rod Muscle 145 mph 3.7 s
2006 Harley-Davidson VRXSE Screamin’ Eagle V ROD DESTROYER 145 mph 3.0 s
2001 Harley-Davidson VRSCA V-Rod 69 140 mph na
2013 Harley-Davidson VRSCF V-Rod Muscle 138 mph 3.73 s
2013 Harley-Davidson VRSCX V-Rod 138 mph 3.59 s
2013 Harley-Davidson VRSC V-Rod 137 mph 3.52 s
2021 Harley-Davidson Pan Amerca 135 mph 3.4 s
2013 Harley-Davidson VRSCR Street Rod 134 mph 4.24 s
2021 Harley-Davidson Street Bob 125 mph 4.5 s
2021 Harley-Davidson Softail Slim 125 mph 4.2 s
2021 Harley-Davidson Roadster 124 mph 4.2 s
2013 Harley-Davidson XL1200C Sportster 124 mph 4.58
2013 Harley-Davidson CVO Fat Boy 124 mph 4.62 s
2013 Harley-Davidson FXST Softail 123 mph 4.82 s
2013 Harley-Davidson XR1200 121 mph 3.99 s
2013 Harley-Davidson Sportster 1200 Custom 120 mph 4.2 s
2021 Harley-Davidson Iron 1200 118 mph 4.2 s
2013 Harley-Davidson FLD Dyna Switchback 118 mph 5.18 s
2013 Harley-Davidson FLTRX Road Glide Custom 118 mph 5.43 s
2013 Harley-Davidson FXWGI Dyna Wide Glide 117 mph 5.43 s
2013 Harley-Davidson FXDBI Street Bob 116 mph 5.58 s
2021 Harley-Davidson Breakout 114 115 mph 4.6 s
2021 Harley-Davidson Sports Glide 115 mph 4.6 s
2013 Harley-Davidson FXCWC Rocker C 114 mph 5.70 s
2013 Harley-Davidson FXDX Super Glide Sport 113 mph 5.08 s
2014 Harley-Davidson Softail Deluxe 112 mph 4.5 s
2016 Harley-Davidson Softail Slim S 112 mph 3.9 s
2013 Harley-Davidson FLSTF/I Fat Boy 112 mph 5.03 s
2013 Harley-Davidson FLHX Street Glide 111 mph 5.40 s
2020 Harley-Davidson Street 750 110 mph 4.6 s
2021 Harley-Davidson Forty-eight 110 mph 4.3 s
2021 Harley-Davidson Livewire (Electric) 110 mph 3.0 s
2021 Harley-Davidson Fat Bob 114 110 mph 3.5 s
2021 Harley-Davidson Fat Boy 114 110 mph 5.0 s
2021 Harley-Davidson Heritage Classic 110 mph 4.4 s
1998 Harley-Davidson FXST Softail 110 mph 4.8 s
1946 Harley-Davidson FL Knucklehead 74 110 mph na
2013 Harley-Davidson XL1200S Sportster 110 mph 4.80 s
2013 Harley-Davidson FLHRS Road King Custom 110 mph 5.02 s
2013 Harley-Davidson FLTR Road Glide 109 mph 6.2 s
2014 Harley-Davidson Street Glide Special 108 mph 4.3 s
2013 Harley-Davidson Sportster 883 108 mph 6.94 s
2013 Harley-Davidson Sportster 72 108 mph 5.32 s
2013 Harley-Davidson XL1200s 107 mph 4.74 s
2013 Harley-Davidson XL1200N Nightster 107 mph 4.84 s
2013 Harley-Davidson FLSTS Heritage Springer 107 mph 5.96 s
2021 Harley-Davidson Iron 883 105 mph 5.6 s
2021 Harley-Davidson Low rider S 105 mph 4.0 s
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ne teker yapana bi laf ettim ne düzgün gidene yahu.
Şimdi teker yapana laf etmedim diye de bir araba dayak yemeyeyim.

Harley'ler için çok sevdiğim başka bir şaka vardı, onun gibi goygoy yapmak istemiştim olmadı sanırım =)
"Bunlardan biri zamanında 140 yapmış, hala onu anlatırlar" :D

Deri yelekliler bize müdahale etmeden kaçalım. Şaka bir yana manyak tork var makinelerde, kalkışı ara hızlanması vs süper. Bg ve aerodinami yok ama olsun, o kadar kusur kadı kızında da olur.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Valla bana hic oyle yavas gelmediler :)

Ama ben şaka dedikçe neden üstüme geliyorsun? :D
Bu yazdıkların hızlı değil çabuk olduklarını gösterir diye devam edesim geliyor. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

Deri yelekliler bize müdahale etmeden kaçalım. Şaka bir yana manyak tork var makinelerde, kalkışı ara hızlanması vs süper. Bg ve aerodinami yok ama olsun, o kadar kusur kadı kızında da olur.

Meşhur bir video vardır izlemişsindir, Hollanda'da olduğunu hatırlıyorum ama emin değilim, eski püskü bir HD ile R1 kalkıyorlar. Harley saplayıp saplayıp duruyor R1'e :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ama ben şaka dedikçe neden üstüme geliyorsun? :D
Bu yazdıkların hızlı değil çabuk olduklarını gösterir diye devam edesim geliyor. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------



Meşhur bir video vardır izlemişsindir, Hollanda'da olduğunu hatırlıyorum ama emin değilim, eski püskü bir HD ile R1 kalkıyorlar. Harley saplayıp saplayıp duruyor R1'e :D

Lastiği ısıtmak için ön tekerleği duvara dayayıp gaz veren Harley'nin olduğu video mu?
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Tamam iste, ben de soyle diyeyim, yolda herhangi bir HD'ye saka yapma, nolur nolmaz :D

Ahah hayatımda son yapacağım şeydir, HD FT farketmez bulaşmam ben kimseye. Bir de anlamsız geliyor zaten, bi kolu çeviriyorsun alet de işini yapıyor.
Sonra koca koca adamlar iniyor diyor ki "sapladım". Sen naptın abi? =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

Lastiği ısıtmak için ön tekerleği duvara dayayıp gaz veren Harley'nin olduğu video mu?

Evet evet =)
Motor da 1000RR imiş.

https://www.youtube.com/watch?v=vjFeC7g6_40&ab_channel=itshildo
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ahah hayatımda son yapacağım şeydir, HD FT farketmez bulaşmam ben kimseye. Bir de anlamsız geliyor zaten, bi kolu çeviriyorsun alet de işini yapıyor.
Sonra koca koca adamlar iniyor diyor ki "sapladım". Sen naptın abi? =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------



Evet evet =)
Motor da 1000RR imiş.

https://www.youtube.com/watch?v=vjFeC7g6_40&ab_channel=itshildo

"Ricky has a Yamasuki" diyerek sağlam maytap geçmiş :)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,627
Motosikleti
Ns200 15"
Valla bana hic oyle yavas gelmediler :)


Model Top Speed (mph) Acc. 0-60 mph (s)
2021 Harley-Davidson FXDR 114 160 mph 2.5 s
2010 Harley-Davidson V-Rod Muscle 145 mph 3.7 s
2006 Harley-Davidson VRXSE Screamin’ Eagle V ROD DESTROYER 145 mph 3.0 s
2001 Harley-Davidson VRSCA V-Rod 69 140 mph na
2013 Harley-Davidson VRSCF V-Rod Muscle 138 mph 3.73 s
2013 Harley-Davidson VRSCX V-Rod 138 mph 3.59 s
2013 Harley-Davidson VRSC V-Rod 137 mph 3.52 s
2021 Harley-Davidson Pan Amerca 135 mph 3.4 s
2013 Harley-Davidson VRSCR Street Rod 134 mph 4.24 s
2021 Harley-Davidson Street Bob 125 mph 4.5 s
2021 Harley-Davidson Softail Slim 125 mph 4.2 s
2021 Harley-Davidson Roadster 124 mph 4.2 s
2013 Harley-Davidson XL1200C Sportster 124 mph 4.58
2013 Harley-Davidson CVO Fat Boy 124 mph 4.62 s
2013 Harley-Davidson FXST Softail 123 mph 4.82 s
2013 Harley-Davidson XR1200 121 mph 3.99 s
2013 Harley-Davidson Sportster 1200 Custom 120 mph 4.2 s
2021 Harley-Davidson Iron 1200 118 mph 4.2 s
2013 Harley-Davidson FLD Dyna Switchback 118 mph 5.18 s
2013 Harley-Davidson FLTRX Road Glide Custom 118 mph 5.43 s
2013 Harley-Davidson FXWGI Dyna Wide Glide 117 mph 5.43 s
2013 Harley-Davidson FXDBI Street Bob 116 mph 5.58 s
2021 Harley-Davidson Breakout 114 115 mph 4.6 s
2021 Harley-Davidson Sports Glide 115 mph 4.6 s
2013 Harley-Davidson FXCWC Rocker C 114 mph 5.70 s
2013 Harley-Davidson FXDX Super Glide Sport 113 mph 5.08 s
2014 Harley-Davidson Softail Deluxe 112 mph 4.5 s
2016 Harley-Davidson Softail Slim S 112 mph 3.9 s
2013 Harley-Davidson FLSTF/I Fat Boy 112 mph 5.03 s
2013 Harley-Davidson FLHX Street Glide 111 mph 5.40 s
2020 Harley-Davidson Street 750 110 mph 4.6 s
2021 Harley-Davidson Forty-eight 110 mph 4.3 s
2021 Harley-Davidson Livewire (Electric) 110 mph 3.0 s
2021 Harley-Davidson Fat Bob 114 110 mph 3.5 s
2021 Harley-Davidson Fat Boy 114 110 mph 5.0 s
2021 Harley-Davidson Heritage Classic 110 mph 4.4 s
1998 Harley-Davidson FXST Softail 110 mph 4.8 s
1946 Harley-Davidson FL Knucklehead 74 110 mph na
2013 Harley-Davidson XL1200S Sportster 110 mph 4.80 s
2013 Harley-Davidson FLHRS Road King Custom 110 mph 5.02 s
2013 Harley-Davidson FLTR Road Glide 109 mph 6.2 s
2014 Harley-Davidson Street Glide Special 108 mph 4.3 s
2013 Harley-Davidson Sportster 883 108 mph 6.94 s
2013 Harley-Davidson Sportster 72 108 mph 5.32 s
2013 Harley-Davidson XL1200s 107 mph 4.74 s
2013 Harley-Davidson XL1200N Nightster 107 mph 4.84 s
2013 Harley-Davidson FLSTS Heritage Springer 107 mph 5.96 s
2021 Harley-Davidson Iron 883 105 mph 5.6 s
2021 Harley-Davidson Low rider S 105 mph 4.0 s

Hocam birde bunların Stage 1-2-3-4 diye giden versiyonları var, Stage 4 versiyonu yaklaşık 180-190 nm tork alıyorlar ama çok ağırlar Ducati Diavel veya Trimph Rocket karşısında şansları olduğunu düşünmüyorum.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Hocam birde bunların Stage 1-2-3-4 diye giden versiyonları var, Stage 4 versiyonu yaklaşık 180-190 nm tork alıyorlar ama çok ağırlar Ducati Diavel veya Trimph Rocket karşısında şansları olduğunu düşünmüyorum.

power cruiser aletlerle road glide mi karsilastiralim :))
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
O harley videosu bana çok saçma geldi. 0-100'ü 2.9sn olan R1 mi HD'nin arkasında kalıyor (R6 olsa 3.1sn)? 1.vitesten 2'ye atmasa bile çok rahat 130-140 yapan alet bu. Eleman zaten motosiklete hakim değil. R25 gibi kalkış yapıyor Yamaha.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Eyv.hacım,

O muhafazasiz kasnak ve kayiş adamin paçasina bir dolansa bacak kıymaya döner.

Ilk yarişta,honda tekere kalkarak gidiyor ama harleye yetisemiyor,muhtemelen harley de saglam tork var.

Yarişi uzatsalar honda alir,ama dragta harley boş değil.

Alt devirdeki torkla yurumus,makinada custom agirligida fazla degil.

Öyle de bir sıkıntı var. SS’ci eleman süremiyor. Süremediğinden mütevellit zaten kaybediyor. 0-100’de zinhar bilen adamın kaybedeceği bir olay değil. HD istediği kadar torklu olsun. 1000’lik SS’de de tork yok değil. Dediğim gibi 2.vitese atmasa da olur ama eleman korkarak çıkış yapıyor. Çünkü sürmesini bilmiyor :)

HD’deki eleman ön frenim yok diyor ki o yüzden duvara dayayıp lastik yakıyor. Bana çok gerçekçi gelmedi şöyle aldı 2’ye böldü falan lafları. Çok GS süren eleman gördüm Şile yolunda. Herif virajda karşı şeritte üstüme atladı ki Şile yolunda o yüzden sürmüyorum. Elemana sorsan mükemmel alet fakat kullanamıyor. Aynı buradaki örnekle bir gözümde.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
çok güldüm kesin başıma gelicek ya hsdhsdsdjsd
sürekli teker yapanların pipilerinin küçük olduğuna eminim ya neyi kanıtlamaya çalışıyonuz hiç anlamış değilim

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

hocam düşmesini bilicen o işin bi tekniği var diyenler böyle düşüpte ondan bile prim kasmaya çalışan kişiler
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güldüm kesin başıma gelicek ya hsdhsdsdjsd
sürekli teker yapanların pipilerinin küçük olduğuna eminim ya neyi kanıtlamaya çalışıyonuz hiç anlamış değilim

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

hocam düşmesini bilicen o işin bi tekniği var diyenler böyle düşüpte ondan bile prim kasmaya çalışan kişiler

Sen neden pipinin büyük oldugunu ulu orta soyleme geregi hissediyorsan ondandır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst