Grup sürüşü kazası (çatalca)

Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
herkes önündeki motora bakarak gittiği için sol virajı (viraj da değil aslında da) fark eden olmamış :D
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Sağda bekleyen beyaz bir araba var Allah'tan vuran olmadı ona zira kimse yola bakmıyor herkes kendi şovunun peşinde.
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
hep tek başıma surerım max 3 kişiyle ne kadar doğru davrandığımı bir kez daha anladım.umarım ölen olmaz.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Doğal seleksiyon orada yapmasa başka bir gün başka bir yerde yine aynı kazayı yapacaktı. Kendi etmiş kendi bulmuş. Başarılarının devamını diliyorum. Motor kullanabilirse tabi. :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
çok acil değilse grup sürüşü falan yapılmamalı zaten, kafayı mı yediniz olm.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla 2 motor yan yana sürmekten bile pek haz etmiyorum. Arabada da grup olarak bir yere gitmeyi pek sevmiyorum. Gidilecek adres alınır, ona göre gidilir kanısındayım. Kendini başka insanlara göre senkronize etmek yerine, istediğin dinginlik ve zevkle sürmek bana daha mantıklı geliyor.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Grup sürüsü zannedilen sey cogu zaman , "Yolda karsılastık, gazlıyoruz" dan öteye gecemiyor, MC grupları ve dalga gectigimiz sarı yelekli Endurocular dısında.. Grupta 2 tane bile motosiklet abazası adam varsa bir süre sonra düzen bozuluyor. Herkes kendi masturbasyonuna düşüyor.

Şahsen grup surusu yapacagım kişilerde aradıgım en önemli özellik ; bir yerde oturup mola verdigimizde "motosiklet dısında" ne kadar konu konusabiliyoruz oluyor.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bende bir kaç yıl önce bir grup sürüşüne katılmıştım.Yola çıkmadan önce brifing yaptılar max hızımız şu olacak sollama yapmayalım gerekmedikçe.Kurallara uyalım diye.

Neyse yola çıktık.İlk ışıklarda kırmızıda bekliyoruz.Herkes kesiciye sokuyor motoru.Amk dedim noluyoruz.Yeşille birlikte millet bir yardırıyor aklım gitti.Ben en arkadan grubu 30 metreden takip ediyorum.İkinci ışıklarda yine millet kesicide yeşil yandı bizim grup yine yardırcan gibi gidiyor.

Üçüncü işıklara geldiğimde grubu kaybettim zaten.:) Yarım saat sonra arıyorlar Okan abi neredesin diye başına bişeymi geldi diye.

Dedim siz kendinize dikkat edin bana bişey olduğu yok bastınız gittiniz.Ordan tek dönüp eve gelmiştim.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Grup sürüsü zannedilen sey cogu zaman , "Yolda karsılastık, gazlıyoruz" dan öteye gecemiyor, MC grupları ve dalga gectigimiz sarı yelekli Endurocular dısında.. Grupta 2 tane bile motosiklet abazası adam varsa bir süre sonra düzen bozuluyor. Herkes kendi masturbasyonuna düşüyor.

Şahsen grup surusu yapacagım kişilerde aradıgım en önemli özellik ; bir yerde oturup mola verdigimizde "motosiklet dısında" ne kadar konu konusabiliyoruz oluyor.

Yillar once izmir de grup buluşmasina cagrilmiştim,mola için dikili tarafin da durduk,masada oturanlardan birisi albay,digeri uzman doktormuş,birisinde mts digerinde gs vardi,30dk lik moladaki muhabbet bu abilerin motorlari üzerine gelişti,hee arada bu kisilere gaz veren yancilari saymiyorum bile.

Abi şaftli makinada bir başka beee minvalinde :)
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yillar once izmir de grup buluşmasina cagrilmiştim,mola için dikili tarafin da durduk,masada oturanlardan birisi albay,digeri uzman doktormuş,birisinde mts digerinde gs vardi,30dk lik moladaki muhabbet bu abilerin motorlari üzerine gelişti,hee arada bu kisilere gaz veren yancilari saymiyorum bile.

Abi şaftli makinada bir başka beee minvalinde :)

Elbette, birbirini tanımayan insanlar arasında muhabbetin full motosiklet olması kacınılmaz. :) Egitim seviyesinden, yaştan bagımsız.

Benim kastettigim eleye eleye gidiyorum ben de bircokları gibi. . Virajda 2.80 ile polise selam verenlerin hikayelerini duydu bu kulaklar :D

++
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Şaft önemli. Makinadaki şaft, ağbideki şaftın nişanesidir.:cyclopsan

Muhtemelen spoletin de şaft sembolu vardir.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

Elbette, birbirini tanımayan insanlar arasında muhabbetin full motosiklet olması kacınılmaz. :) Egitim seviyesinden, yaştan bagımsız.

Benim kastettigim eleye eleye gidiyorum ben de bircokları gibi. . Virajda 2.80 ile polise selam verenlerin hikayelerini duydu bu kulaklar :D

++

Bu mevzu helikopterden helikoptere atlarken şarjör değiştirmeye benziyor.

Bunlarin hepsi fazla redbull içmekten oluyor :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu haftasonu arabayla Büyükçekmece'ye giderken Şirinevler'den Beylikdüzü'ne kadar 8-10 Harley'den oluşan Türk Choppers ekibine denk geldim. Adamlar E5'te kuğu gibi çok sistemli ve düzgün sürüyorlardı.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu haftasonu arabayla Büyükçekmece'ye giderken Şirinevler'den Beylikdüzü'ne kadar 8-10 Harley'den oluşan Türk Choppers ekibine denk geldim. Adamlar E5'te kuğu gibi çok sistemli ve düzgün sürüyorlardı.

MC lerdeki hiyerarşik duzenden kaynaklı sanırım. Herkes buna eyvallah demiş durumda.. Supporttu, Memberdı, Yönetimdi :)

Bazen komik geliyor evet ama imrenmiyor da degil insan sürüs disiplinine. ..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
MC lerdeki hiyerarşik duzenden kaynaklı sanırım. Herkes buna eyvallah demiş durumda.. Supporttu, Memberdı, Yönetimdi :)

Bazen komik geliyor evet ama imrenmiyor da degil insan sürüs disiplinine. ..

Adamlarla dalga geçiyoruz ama bazı şeyleri doğru yapıyorlar bence. Grup sürüşü çok hassas bir konu. Biz 6-7 motor gezi yaptığımız zaman güzergahı iyi bilen kişi olarak en önde sürdüm ve yaşadığım stresi bir ben bilirim, bir Allah. Her ne kadar gruptakiler belli bir yaşı almış sakin sürücüler olsa da yine de sıkıntılı işti.
 
Katılım
25 Ağu 2019
Mesajlar
243
Ben bir kere girdim bu tarz gruba girmez olaydım sürüşe felan katılmadım ama whatsapp grubunda dönen muhabbetleri bir görseniz 50 tane dick 1 tane vajinayı etkilemeye çalışıyor seviyesiz topluluklar.

Bununla beraber belki bilenler vardır Ataşehir de hare güre diye bir motosiklet yıkama yeri var orada takılan GS ci tayfası var 30- 60 yaş aralığında insanlar dostluğunu ortamını o kadar iyi kurmuş ki bir özenmedim değil.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Bu haftasonu arabayla Büyükçekmece'ye giderken Şirinevler'den Beylikdüzü'ne kadar 8-10 Harley'den oluşan Türk Choppers ekibine denk geldim. Adamlar E5'te kuğu gibi çok sistemli ve düzgün sürüyorlardı.

Ya düzgün gitmeyip ne yapacaklar, eksantrik bişey yapma şansları mı var =)
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ya düzgün gitmeyip ne yapacaklar, eksantrik bişey yapma şansları mı var =)

Digerleri ne yapabiliyor fazladan egzantrik ? Tek teker ? Stoppie ?

Egzantrik seyler yapabilen motosiklet var altimizda diye yapmak zorunda miyiz?

Yolunda duzgun giden insanlara da laf ediyorsunuz, ilginc.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst