ooooooooowwwwwwwww nasıl becermişler bunu yahuuuuuuu
Bu neyin motorudur anlayamadım. Ancak dizel motorlarda böyle bir şey olabilir.
Hangi motosiklete ait olduğunu yazsana şurada be kardeşim! :silent:
Cevap budur...bu resımdekı motor v8 sılındırlı bır uzun yol otobusu .resımı bızzat kendım çektım.
Mesajları okumadan niye gerginlik yaratıyorsun ki? :farao:Bu neyin motorudur anlayamadım. Ancak dizel motorlarda böyle bir şey olabilir.
Hangi motosiklete ait olduğunu yazsana şurada be kardeşim! :silent:
Bence acaip bir motor freni (retarder) yapmış.......Biraz aşırıya kaçmış...![]()
dostum bence yanlış biliyon (retarder)motorla alakası yok o şanzımandan fren yapıyo.bu krank olsa olsa büyük viteste rampa çıkmaya zorlamaktan gelir bu hale.veya fabrika hatasından olur.