grank kesmiş motor

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Gene tozlu raflardan ındırılmıs bır topıc daha izliyorsunuz sayın seyırcıler :)
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
arkadaşlar bunda gülecek ne varki? olabilir bir şey..

konuyu açan arkadaşa. arkadaşım otobüsün marka model ve model yılınıda yazsaydın daha rahat yardımcı olurduk. mesela bi 403 te vurdurma yapman zor..... dediğim gibi önceden bi çatlak olsaydı. bu kendini hemen belli ederdi.. çünki o parçaları çalışa hassasiyetleri mükronlarla ölçülür.

bi marka model yazarsan sevinirim

aracın marka modelini yazmaya gerek duymadığım için yazmadım.buradaki amacım hasarın hangi sorundan dolayı olduğunu açıklamaya çalıstım..ayrıca 403 dediğin otobüs otomatik şanzıman olmadığı için gayet kolay bır şekilde vurdurma yapabilirsin..sen parçayı görmediğin için önceden çatlak patlak olup olmadığını bilemiceğin için yorum yapma..
yinede marka belirtelim senı kırmayım mıtsubıshı/maraton 1989 model ok
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
aracın marka modelini yazmaya gerek duymadığım için yazmadım.buradaki amacım hasarın hangi sorundan dolayı olduğunu açıklamaya çalıstım..ayrıca 403 dediğin otobüs otomatik şanzıman olmadığı için gayet kolay bır şekilde vurdurma yapabilirsin..sen parçayı görmediğin için önceden çatlak patlak olup olmadığını bilemiceğin için yorum yapma..
yinede marka belirtelim senı kırmayım mıtsubıshı/maraton 1989 model ok

emriniz olur paşam......... siz topic açın ben yorum yapmıyım......... bu nası bi hitap tarzı kardeşim? senin karşındaki adam eski yarış pilotu otomotiv teknikeri otobüs şöförlüğü yapmış bi adam....... madem iyi biliyosun niye buraya verdin resmi bilmemneyi?

artı 403 e gelince allah rızası için bi sabah gelde bizim otobüsü bi vurdur bakalım yerinden hareket ettirebilirsen? havayı boşaltmış bi 403 ü nası hareket ettirecen bay yüksek mühendis arkadaşım?
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
başkentin_asi_pilotu;873400' Alıntı:
emriniz olur paşam......... siz topic açın ben yorum yapmıyım......... bu nası bi hitap tarzı kardeşim? senin karşındaki adam eski yarış pilotu otomotiv teknikeri otobüs şöförlüğü yapmış bi adam....... madem iyi biliyosun niye buraya verdin resmi bilmemneyi?

artı 403 e gelince allah rızası için bi sabah gelde bizim otobüsü bi vurdur bakalım yerinden hareket ettirebilirsen? havayı boşaltmış bi 403 ü nası hareket ettirecen bay yüksek mühendis arkadaşım?


ben size yorum yapma demedim ..sadece çıplak gözle görmediğin parçaya çatlak olsaydı daha onceden bellı ederdı demıssın.bır krankı sokmeden çatlak olup olmadığı nasıl bellı olur acaba??? onun için gormedığın bır sey ıcın yorum yapma demek ıstedım.topıc acıldıysa tabıkı yorum da yapılır tartısmalarda olur.tekrar soyluyorum buraya bu konuyu açmamım, resımı koymamın amacı insanları bılgılendırmek.kırılan parçanın neye aıt olduğu onemlı değil.neden kırıldığı hangı hatadan kırıldığını anlatmaya calıstım.
ayrıca benım hıtap tarzımda sizi sinirlendirecek bir tavır olduğunu sanmıyorum.
yanlış anlasılma olduysa kusura bakma..:cat:

403 e gelince hava bıttı ıse tabıkı vurduramayız.ama imdat köruklerını boşaltıp vurdurabılırım.
tabıkı ılk once aku takvıyesı yapmak daha ıyı olur.nerede sizin otobus kaç model ?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
ben size yorum yapma demedim ..sadece çıplak gözle görmediğin parçaya çatlak olsaydı daha onceden bellı ederdı demıssın.bır krankı sokmeden çatlak olup olmadığı nasıl bellı olur acaba??? onun için gormedığın bır sey ıcın yorum yapma demek ıstedım.topıc acıldıysa tabıkı yorum da yapılır tartısmalarda olur.tekrar soyluyorum buraya bu konuyu açmamım, resımı koymamın amacı insanları bılgılendırmek.kırılan parçanın neye aıt olduğu onemlı değil.neden kırıldığı hangı hatadan kırıldığını anlatmaya calıstım.
ayrıca benım hıtap tarzımda sizi sinirlendirecek bir tavır olduğunu sanmıyorum.
yanlış anlasılma olduysa kusura bakma..:cat:

403 e gelince hava bıttı ıse tabıkı vurduramayız.ama imdat köruklerını boşaltıp vurdurabılırım.
tabıkı ılk once aku takvıyesı yapmak daha ıyı olur.nerede sizin otobus kaç model ?

Bak arkadaşım böyle konuş canımı ye... tamam konuyu insanları bilinçlendirme amaçlı açmışsın gayet güzel. bu tarz konular bizler içinde bilgi birikimidir sadece bilmeyen arkadaşlar için değil. Gelelim çatlaklığa arkadaşım markayı modeli neden sordum? Bildiğin üzere kronik sorun dediğimiz çeşitli markaların çeşitli modelleri vardır. Mesela 0403 için yakıt deposu hatası kronik bir sorundur. Bildiğimiz bişeyse yorum yapalım diye sordum. Artı marka ve modeli bilmemizde bizim için avantaj. neden avantaj o marka o model bir vasıtaya bindiğimizde bizim içinde bilgi birikimi olur. ha zamanında bu yapılmış sorun çıkmış diye.... krank çatlaklığına gelince. neden sanmıyorum dedim? bu motor 1 yıl boyunca yazmışsın sanırım kullanılmış. eğer motor toplanırken krank milinde bir çatlaklık olsaydı bunca zaman kullanımda kendisini belli ederdi. çünki krank mili ve biyel kolu boşluğu 1000 de 4-5 inçler gibi boşluklarda çalışan parçalardır teoride. bu tarz birbirine hassas çalışan parçalarda ise en küçük bir üstübü parçasının dahi sistemin içine girmesi bozarken çatlaklık kendisini belili ederdi...

söylemek istediğim buydu. sende kusura bakma biraz sert çıktım ancak ilk okuduğumda baya sinirlendim.

bu arada bizim 403 98 model yapılı yani 2000 üstü görünümlü. antalya seyahatte çalışıyo... siz hangi firmadasınız?
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
Bak arkadaşım böyle konuş canımı ye... tamam konuyu insanları bilinçlendirme amaçlı açmışsın gayet güzel. bu tarz konular bizler içinde bilgi birikimidir sadece bilmeyen arkadaşlar için değil. Gelelim çatlaklığa arkadaşım markayı modeli neden sordum? Bildiğin üzere kronik sorun dediğimiz çeşitli markaların çeşitli modelleri vardır. Mesela 0403 için yakıt deposu hatası kronik bir sorundur. Bildiğimiz bişeyse yorum yapalım diye sordum. Artı marka ve modeli bilmemizde bizim için avantaj. neden avantaj o marka o model bir vasıtaya bindiğimizde bizim içinde bilgi birikimi olur. ha zamanında bu yapılmış sorun çıkmış diye.... krank çatlaklığına gelince. neden sanmıyorum dedim? bu motor 1 yıl boyunca yazmışsın sanırım kullanılmış. eğer motor toplanırken krank milinde bir çatlaklık olsaydı bunca zaman kullanımda kendisini belli ederdi. çünki krank mili ve biyel kolu boşluğu 1000 de 4-5 inçler gibi boşluklarda çalışan parçalardır teoride. bu tarz birbirine hassas çalışan parçalarda ise en küçük bir üstübü parçasının dahi sistemin içine girmesi bozarken çatlaklık kendisini belili ederdi...

söylemek istediğim buydu. sende kusura bakma biraz sert çıktım ancak ilk okuduğumda baya sinirlendim.

bu arada bizim 403 98 model yapılı yani 2000 üstü görünümlü. antalya seyahatte çalışıyo... siz hangi firmadasınız?

anlayışın için teşekkür ederim.
bizim servisimiz var uzun yol araçların servısıyız yani.agırlık olarak japon araçlarına bakıyoruz,ama artık mercedes,e de bakıyoruz..otobüsüm yok yani. bi ara vardı 97model 403 2000 gorunumluydu.sonra sattık.
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
anlayışın için teşekkür ederim.
bizim servisimiz var uzun yol araçların servısıyız yani.agırlık olarak japon araçlarına bakıyoruz,ama artık mercedes,e de bakıyoruz..otobüsüm yok yani. bi ara vardı 97model 403 2000 gorunumluydu.sonra sattık.

hocam yeriniz nerede? ankaradasın heralde kamyon otobüs sanayi sit. demisiniz?
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
kardeş orada bizim j9 tamircisi var vatan pejo bilirsin belki kasım usta falan var... senin yer tam nerede olmazsa bi yolum düşerse göçrüşelim..


eee tamam işte kasım ustanın arka sokağındayız.hatta bızım tornacıya gelırler iş yaptırmaya.bu tarafa gelırsen mutlaka uğra kardeş.zaten otobus servısı nerede dersen bılırler.vatan pejo ıle dukkanlar sırt sırta.ok
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Bu neyin motorudur anlayamadım. Ancak dizel motorlarda böyle bir şey olabilir.
Hangi motosiklete ait olduğunu yazsana şurada be kardeşim! :silent:
Demek gafletinde bulunmuşum... Yediğimiz fırçalara bakınız hele:

bak profiline yazıyor eyer körmüyorsan:farao:anladın sen onu
daha doğrusu yazılana bak ok
arkadaşlar V8 otobüs motoru diye bangır bangır bağırıyo mesajda adam
Abiler bu hangi motor diye soranlar cevapları okumuyonuzmu siz;:silent:
Cevap budur...
Mesajları okumadan niye gerginlik yaratıyorsun ki? :farao:
hastayım muabbetlerinize...oku oku gül....

Okumadan yazanlardan değilimdir. Ama inanın ki ben hala göremiyorum; ne otobüs motorunu ne de bu motorun bir V8 motoru olduğuna ilişkin yazıyı... Yani forum başlığına ilişkin mesajda böyle bir bilgi gözükmüyor bende... Bende derken sizce sorun bende mi? Yoksa PC demi? Belki de bağlı bulunduğum merkezi sistem izin vermiyordur. Önceden fotoğrafı görmüştüm ama şu an onu bile göremiyorum başlık konusunda!

Demem şu ki; kişileri fırçalamadan önce olabilecek sebepleri araştırsanız...
 
Katılım
20 Ocak 2008
Mesajlar
1
çözüm

izmirde özkalender adında grank işleri yapan biyer war 1. sanayi sitesinde sanıyorum granklarındaki bu gibi sorunlarda oraya gidebilirler her türlü çatlagı garantili onarıyolar
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Höst diyorum, ben de zorladım kırdım siliindiri, pistonu içeri parça parça dağıttım ama kranka bu kadar zarar vermeyi başaramadım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst