grank kesmiş motor

Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
grnt0033wq4.jpg
grnt00431ct4.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ALLAH ALLAH nasıl oradan kesmiş anlamadım genellikle radüs köşelerinden keser diye biliyorum paylaşım için teşekkurler
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
bu araç daha önceden bır darbe almış.darbe derken yani. akü basmamıs vurdusmus olabilir,yada yanlış vitese takmış olabilir.bu resımdekı motor v8 sılındırlı bır uzun yol otobusu .resımı bızzat kendım çektım.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Evet. Tam ben yazıyordum. "V8 motor. "
Motosikletlerde vurdurunca sibopların ezildiğini duymuştum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence acaip bir motor freni (retarder) yapmış.......Biraz aşırıya kaçmış...:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Bu neyin motorudur anlayamadım. Ancak dizel motorlarda böyle bir şey olabilir.
Hangi motosiklete ait olduğunu yazsana şurada be kardeşim! :silent:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Bu neyin motorudur anlayamadım. Ancak dizel motorlarda böyle bir şey olabilir.
Hangi motosiklete ait olduğunu yazsana şurada be kardeşim! :silent:

bak profiline yazıyor eyer körmüyorsan:farao:anladın sen onu

daha doğrusu yazılana bak ok
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
uleen beee pistonun parçalandığını gördüm ama bu nası tuhaf bi şekil olmuş,fabrika hatası olabilir
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Bence acaip bir motor freni (retarder) yapmış.......Biraz aşırıya kaçmış...:)

dostum bence yanlış biliyon (retarder)motorla alakası yok o şanzımandan fren yapıyo.bu krank olsa olsa büyük viteste rampa çıkmaya zorlamaktan gelir bu hale.veya fabrika hatasından olur.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçekten bilen biri gelse de açıklasa...tahminler çok ama eminlik yok...merak ettim ben de...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bence yanlış biliyon (retarder)motorla alakası yok o şanzımandan fren yapıyo.bu krank olsa olsa büyük viteste rampa çıkmaya zorlamaktan gelir bu hale.veya fabrika hatasından olur.

abı buyuk vıteste rampa cıkmaya zorlayınca genellıkle pıston sekman kırılıo...bizzat bizim as900 de yasadım yanı....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst