GRAND tOUR=)

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
:flower::thumleft:Ve Herşeyden Vazgeçip hayalim olan büyük turuma az kaldı,tahminen 1 ay sonra eşinle birlikte yola çıkmış olucam
Bursa-Ayvalık
Ayvalık-Kuşadası
Kuşadası-Didim
Didim-Bodrum
Bodrum-Datça
Datça-Marmaris
Marmaris-Fethiye
Fethiye-Kaş
Kaş-Antalya
Antalya-Nevşehir(kapadokya)
Nevşehir-Ankara
Ankara-Bursa

yollar hakkında deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim...motorum cbr 250r =)))
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
şu difi 30 lt liklerden bi bulamadım ya...satan varsa ciddi alıcıyım=)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
piyasada yan demır yok benım motor ıcın artık sanayıcı üstadlardan bı yardım alıp yan demir imalatı yapacaz =) difi yi gecen bı motorcuda gördüm peşinden koştum yakalayamadım =)) çok güzeldi gerçekten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst