Gps tracker nedir ve motorlari korumak icin nasil onlem aliriz ?

Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
arkadaslar yaz ay i geliyor motorlar calinmaya basladi. buna artik onlem almak lazim. oncelikle daha onceden motorlari nasil korudugumuz konusunda bilgiler yazildi ancak tekrar gundeme getirmek ve farkli yollar denemeyi dusunuyorum. mesela herkes tekrardan motoru nasil korudugunu yazsin herkes bilgi edinsin. benim suan motorum yok onceden scooterim varken istanbul kagithane gibi biyerde sadece direge zincirlemekle koruyordum. ancak agustos ta Turkiyeye donunce birikimimle guzel bir motor almayi dusunuyorum ve hem zincir hemde on ve arka disk e alarmli disk kilidi dusunuyorum. fakat oda care olmayabilir. yurt disinda gps tracker denilen bir yontem var fakat tam olarak nasil calistigini bilmiyorum. tek bildigim motor calinirsa polise veya ilgili firmaya haber verince motorun yerini tesbit ediyorlar. bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa bizlerle paylasabilirmi? cok gec olmadan onlemlerimizi arttirmaliyiz.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Bunu kendinde yapabilirsin özetle ihtiyacın olan malzemeler

1 adet ucuzundan android telefon gps özelliği olan
br adet hat interneti olmalı
bir adet çakmak şarjı ile aküye bağlandıktan sonra telefonu gizleyeceksin
bu telefona yükleyeceğin yıllık 50 tl ye bir program,program gerçek zamanlı motosikletin yerini haritada gösteriyor ve araç hareket ettikçe takip yapıyor.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
ben bugün görüşüp anlaştım bir ürün için.
lenoi.com.tr.referansları da çok iyi bir marka.
fiyatı 2 yıl için data hattı ve kullanımı da dahil 554,60 tl.yani aylık 23,10 tl gibi bir rakama hem cihazı satın almış oluyorsun hem de data kullanımı dahil.
süre dolunca yıllık yenileme ücreeti 159,30 tl.o zaman da aylık 13,27 tl gibi bir rakama geliyor.
30 tl montaj ücreti var.
işlem bitince resimleyerek konu açaıp paylaşırım.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
ben bugün görüşüp anlaştım bir ürün için.
lenoi.com.tr.referansları da çok iyi bir marka.
fiyatı 2 yıl için data hattı ve kullanımı da dahil 554,60 tl.yani aylık 23,10 tl gibi bir rakama hem cihazı satın almış oluyorsun hem de data kullanımı dahil.
süre dolunca yıllık yenileme ücreeti 159,30 tl.o zaman da aylık 13,27 tl gibi bir rakama geliyor.
30 tl montaj ücreti var.
işlem bitince resimleyerek konu açaıp paylaşırım.

Şahane bir sistem konuyu açan araştıran arkadaşa teşekkürler.

@Okican

Sakın ola, resim paylaşmayınız, şahsımın bir aracı yok, ancak aklıma gelen bu konuyu sade/masum vatandaştan, aşağlık karekterli kimselerde okumakta 100%, bu yüzden sadece uygulamının çalışıp çalışmadığı konusunda bilgi verip, resim montaj konularında detay vermeyin derim.

Edit: laptop klavyesinin ağzına sçam tuşlar basmıyor delecem neredeyse.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
ben bugün görüşüp anlaştım bir ürün için.
lenoi.com.tr.referansları da çok iyi bir marka.
fiyatı 2 yıl için data hattı ve kullanımı da dahil 554,60 tl.yani aylık 23,10 tl gibi bir rakama hem cihazı satın almış oluyorsun hem de data kullanımı dahil.
süre dolunca yıllık yenileme ücreeti 159,30 tl.o zaman da aylık 13,27 tl gibi bir rakama geliyor.
30 tl montaj ücreti var.
işlem bitince resimleyerek konu açaıp paylaşırım.
konunun takibindeyim montajini da pqylasirsan cok seviniriz bende yaptirabilirim
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Şahane bir sistem konuyu açan araştıran arkadaşa teşekkürler.

@Okican

Sakın ola, resim paylaşmayınız, şahsımın bir aracı yok, ancak aklıma gelen bu konuyu sade/masum vatandaştan, aşağlık karekterli kimselerde okumakta 100%, bu yüzden sadece uygulamının çalışıp çalışmadığı konusunda bilgi verip, resim montaj konularında detay vermeyin derim.

Edit: laptop klavyesinin ağzına sçam tuşlar basmıyor delecem neredeyse.
uyarı için teşekkürler.plaka ve özel resimler olmadan cihazın montajıyla ilgili genel birkaç görüntü atabilirim.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
hem imei kaydı gerek hem de gelen dataları izleyebilmek için bir program ve bu programa internet üzerinden erişmek için bir serverda üyelik gerekiyor
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
sadece bunu takarak olmaz tabi.
ben apartmanın bahçesinde yere gömülü çelik bağlantılara grade 80 zincir ve bilmem kaç faktör korumalı asma kilit takarak ve branda altında saklayarak park ediyorum.
olurda yine de götürürlerse bu cihaz sana sms olarak motor yerinden oynatıldığı anda mesaj atıyor.
hırsıza kilit dayanmaz ancak önlem almadan da olmuyor.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sadece bunu takarak olmaz tabi.
ben apartmanın bahçesinde yere gömülü çelik bağlantılara grade 80 zincir ve bilmem kaç faktör korumalı asma kilit takarak ve branda altında saklayarak park ediyorum.
olurda yine de götürürlerse bu cihaz sana sms olarak motor yerinden oynatıldığı anda mesaj atıyor.
hırsıza kilit dayanmaz ancak önlem almadan da olmuyor.
bir linki falan varsa özelden atabilmeniz mümkün mü bende arabalar için düşünüyorum
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ebay'de gps tracking cihazları sürüyle var.
Kaliteli olanlar araştırılmalı.
Bu cihazların çoğu google maps arayüzü kullanıyor.
Yani ekstra paralı bir üyeliğe gerek yok.
Sırf simkartı araştırmak gerekiyor.

Bu ürünlerin fiyatı o kadar ucuz ki, Tr'de tracking işini yapan firmaların fiyatlarını görünce şaşıp kalmaktayım.
Aynı sistemi telefonda kullanıyorum. Avast'ın ücretsiz trackingiyle telefon 7/24 takip edilebiliyor.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Bunu kendinde yapabilirsin özetle ihtiyacın olan malzemeler

1 adet ucuzundan android telefon gps özelliği olan
br adet hat interneti olmalı
bir adet çakmak şarjı ile aküye bağlandıktan sonra telefonu gizleyeceksin
bu telefona yükleyeceğin yıllık 50 tl ye bir program,program gerçek zamanlı motosikletin yerini haritada gösteriyor ve araç hareket ettikçe takip yapıyor.


ucuzundan android telefon biraz iyisi olsun 300 tl
bir adet hat internetli.Heryerden çeksin hesabı türkcell aylık ortalama 60-70 tl (aylık)
birde yıllık 50 tl
bu işlem pahalıya kaçar her kesimin bütcesi el vermez.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
android olmasına ne gerek var. SIM kart sinyal yaysın yeter. O sinyali izlemek için internet bağlantılı bilgisayar veya android telefon lazım.
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
Ben Vodafone da gördüm.

Aylık 30 lira falan ona da bakılabilir.

Tam olarak bütün özelliklerini bilmiyorum.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
GPS ile GPRS'i karıştırmamak lazım.
Çok basit anlatmak gerekirse,
Global Positioning System yani Küresel Pozisyon Belirleme Sistemi uydudan sizin yerinizi belirler.
GPRS ise data akışını sağlar.
Yerinizi belirleyen GPS'in sinyallerini bilgisayarınıza, telefonunuza vs göndermeyi sağlar.
Yani öyle yüksek faturalı bir hatta ihtiyacınız yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst