Gözümüz Aydın Sonunda KANUNİ DİZEL MOTOSİKLET ÜRETMİŞ

Dizel motosiklet almayı düşünürmüsünüz?


  • Kullanılan toplam oy
    60
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O ne la intercooler ford motoru takmışlar.. :cyclopsan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 AM ----------

200 kilo 8 beygir.. Çok kötü...
iconohmygod.gif
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
küçülür ağa o da zamanla küçülür...

çok kıyak bi motor olmuş..10 sene sonra anca benzinli fiyatlara göre ucuz,dizel düşük cc lerde üretilir herhalde..çokmu attım, belki daha yakın zamanda...hadi hayırlısı....
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok saçma sapan olmuş verileri az yakıyor tamam ama aşırı hantal güçsüz motor saçma olmuş..
iconohmygod.gif
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet biraz hantal fakat dikkatli okuduysan geliştirmeye devam ediyolarmış hala daha ilk çıkan otomobillerde ilk çıkan motosikletlerde hepsi ilk başta hantaldı çirkindi verileri fazlaydı gücü azdı v.s fakat zaman içinde hepsi çok gelişti buda öyle olur gelişir bence ramazanın dediği gibi zaman içinde :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm rapmda akadan ıterız, bu motor ramda ıt duz yolda12,4 şiddetinde titretir tum romatızmalı hastalara ıyı gelır, sloganıyla satısa cıkarsa Japonu bıle geride bırakır
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm rapmda akadan ıterız, bu motor ramda ıt duz yolda12,4 şiddetinde titretir tum romatızmalı hastalara ıyı gelır, sloganıyla satısa cıkarsa Japonu bıle geride bırakır

Mobiletlerdeki gibi pedal sistemi koyarlar bacak kaslarınıda geliştirir birde kalori sayacı öne..:mrgreen:
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Bu motorlar ilk alanın elinde patlar . Hiçte görsellik yok motoru üretmişler ama dış görünüşten sınıfta kalmış . Eğer almayı düşünenler var ise hiçte acele etmesinler ..
Motor aksamı motorun gövdesinden büyük yuhhh.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Şaka gibi bu kadar ağır ve güçsüz bi makinaya kimse para vermez. Ama ilerisi için sevindirici.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
ne kadar ön yargılı bi milletiz yahu adamlar üretmiş yada üretmeye çalışıyorlar hele motosiklet piyasaya cıksın bakalım önce. buna sevinecegimize adamları neredeyse yerden yere vuruyoruz. türk milleti için gurur verici bir girişim olmuş bence
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
ne kadar ön yargılı bi milletiz yahu adamlar üretmiş yada üretmeye çalışıyorlar hele motosiklet piyasaya cıksın bakalım önce. buna sevinecegimize adamları neredeyse yerden yere vuruyoruz. türk milleti için gurur verici bir girişim olmuş bence

:D haklısında şimdi görünen köy klavuz istemez resimden belli az cok . ama haberlerde görmüştüm adamın biri motora tüp taktırmış :) patentini alıcaktı , bence tüplüsünü çıkarsınlar ;)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Evet biraz hantal fakat dikkatli okuduysan geliştirmeye devam ediyolarmış hala daha ilk çıkan otomobillerde ilk çıkan motosikletlerde hepsi ilk başta hantaldı çirkindi verileri fazlaydı gücü azdı v.s fakat zaman içinde hepsi çok gelişti buda öyle olur gelişir bence ramazanın dediği gibi zaman içinde :)


Bizim kuralkan uyanana kadar adamlar turbo dizel yapmışlar bile.

Sitemizdede konusu var.

http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/27581-turbo-dizel-motosiklet.html
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Gözümüz Aydın !

İfadesini hakeden gelişme "Benzin 1.5 TL'ye indi" veya " ÖTV kalktı !" gibi birşey olmalı bence.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst