- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #1
Ahanda budur 350 cc tek silindir ve dizel motosiklet http://www.kanuni.com.tr/ResellerNew/BayiHaberDetay/1
slm rapmda akadan ıterız, bu motor ramda ıt duz yolda12,4 şiddetinde titretir tum romatızmalı hastalara ıyı gelır, sloganıyla satısa cıkarsa Japonu bıle geride bırakır
ne kadar ön yargılı bi milletiz yahu adamlar üretmiş yada üretmeye çalışıyorlar hele motosiklet piyasaya cıksın bakalım önce. buna sevinecegimize adamları neredeyse yerden yere vuruyoruz. türk milleti için gurur verici bir girişim olmuş bence
Evet biraz hantal fakat dikkatli okuduysan geliştirmeye devam ediyolarmış hala daha ilk çıkan otomobillerde ilk çıkan motosikletlerde hepsi ilk başta hantaldı çirkindi verileri fazlaydı gücü azdı v.s fakat zaman içinde hepsi çok gelişti buda öyle olur gelişir bence ramazanın dediği gibi zaman içinde![]()
Gözümüz Aydın !
İfadesini hakeden gelişme "Benzin 1.5 TL'ye indi" veya " ÖTV kalktı !" gibi birşey olmalı bence.
bizde böyle paragöz ve kendi insanını sömürme iç güsüyle başa gelen insan görünümlüler oldukça zorrrrrrrrr